IJshockeyquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens alles leuk en aardig, maar niks kan tippen aan curling
Dat is nu op de BBCquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.
Fixedquote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IJshockey![]()
De rest vind ik niet veel
Er is nu curling via nos.nlquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat is er welquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom is er eignelijk geen NL curling team?
Ik ruik een kans voor een FokTeam
Jawel: Maarten Tip. Hi ha hoquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohja sorry. dat effect heb ik wel vaker.quote:
Er zit altijd wel een mol tussen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens curling gekeken met mijn vader. Heel aandachtig om te kijken of we de regels konden ontdekken.
Maar naar ons idee werden die dingen compleet willekeurig weggehaald enzo![]()
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom is er eignelijk geen NL curling team?
Ik ruik een kans voor een FokTeam
GC SC stijl zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja sorry. dat effect heb ik wel vaker.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.
Moet haast wel ja.quote:
Neuj gewoon overal eigenlijkquote:
Ja nou niet op de OS hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn ik mis echt veel deze spelen
Nog een geluk dat je stalker er niet is. Die zit nu ongetwijfeld met zijn verrekijker op de winkelstraat van Delft gericht.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je stalker er niet is. Die zit nu ongetwijfeld met zijn verrekijker op de winkelstraat van Delft gericht.
Je bent in vorm hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.
De Nos gaat vanavond bij Sotsji Vandaag ongetwijfeld alle Curling hoogtepunten ruimschoots samenvattenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn ik mis echt veel deze spelen
En we gaan op blote voetenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nosquote:Op maandag 10 februari 2014 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nos gaat vanavond bij Sotsji Vandaag ongetwijfeld alle Curling hoogtepunten ruimschoots samenvatten
http://nos.nl/os2014/weds(...)ll-to=day-10-02-2014quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Maar goed. Om even ontopic te blijven. Nu komen de heats van de vrouwen?
En daarna de semi-finals van de mannen weer? of is dat een andere dag>
Als JW het is dan is dit wel het slechtste seizoen ooit.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet haast wel ja.
Maar ik ben het al vanaf voor aflevering 1 met je eens over je molverdenkingen.
Sjinkie wilde dat ook gaan zien. Die dacht, doe lekker rustig aan, dan ben ik daarna klaar. Kan ik lekker curling kijken. Heeft hij even pech.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nu curling via nos.nl
Waarom kijk ik dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat je college had vandaag Johannes, of is dat alweer klaar?
Ja dat wel. Daarom zal het ook uiteindelijk wel Sofie blijken te zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Als JW het is dan is dit wel het slechtste seizoen ooit.
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.
Werkloosheid ftw!
Halve finale en finale mannen 1500m vandaag. Om 13:05 de finale.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Sofie zou juist een deceptie zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel. Daarom zal het ook uiteindelijk wel Sofie blijken te zijn.
Maar JW is wel tof
Boks!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.
Werkloosheid ftw!
Klopt helemaal. En dan later vandaag nog de halve finale 3000 meter relay bij de vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Nou t is wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500
Okéquote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Montov het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/weds(...)ll-to=day-10-02-2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |