De Nos gaat vanavond bij Sotsji Vandaag ongetwijfeld alle Curling hoogtepunten ruimschoots samenvattenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn ik mis echt veel deze spelen
En we gaan op blote voetenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.
Nosquote:Op maandag 10 februari 2014 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nos gaat vanavond bij Sotsji Vandaag ongetwijfeld alle Curling hoogtepunten ruimschoots samenvatten
http://nos.nl/os2014/weds(...)ll-to=day-10-02-2014quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Maar goed. Om even ontopic te blijven. Nu komen de heats van de vrouwen?
En daarna de semi-finals van de mannen weer? of is dat een andere dag>
Als JW het is dan is dit wel het slechtste seizoen ooit.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet haast wel ja.
Maar ik ben het al vanaf voor aflevering 1 met je eens over je molverdenkingen.
Sjinkie wilde dat ook gaan zien. Die dacht, doe lekker rustig aan, dan ben ik daarna klaar. Kan ik lekker curling kijken. Heeft hij even pech.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nu curling via nos.nl
Waarom kijk ik dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat je college had vandaag Johannes, of is dat alweer klaar?
Ja dat wel. Daarom zal het ook uiteindelijk wel Sofie blijken te zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Als JW het is dan is dit wel het slechtste seizoen ooit.
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.
Werkloosheid ftw!
Halve finale en finale mannen 1500m vandaag. Om 13:05 de finale.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Sofie zou juist een deceptie zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel. Daarom zal het ook uiteindelijk wel Sofie blijken te zijn.
Maar JW is wel tof
Boks!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker niet en ik ga niks voorbereiden.
Werkloosheid ftw!
Klopt helemaal. En dan later vandaag nog de halve finale 3000 meter relay bij de vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Nou t is wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500
Okéquote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Montov het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/weds(...)ll-to=day-10-02-2014
Heel misschien ga ik om 13.00 mn koppie nog even laten zien en dan ga ik weer pleite, ja toch!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor de 500m zo, om een beeld te geven van wie de favorieten zijn:Welke site is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |