Gezien de tegenstand in haar heat al helemaal niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, maar bij van Ruijven verbaast me dit niet.
En zeker niet gezien haar eigen niveau. Lara heeft zich niet rechtstreeks geplaatst, dus dit was meegenomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de tegenstand in haar heat al helemaal niet.
quote:
De B&A-boys, geven 'm van katoenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
B&A Boys die gaan er tegen aan
B&A Boys die kun je niet verslaan
Zwitserland heeft een verrassende 2-0 voorsprong genomen op de altijd sterke Zweden. De spanning is werkelijk te snijden in het stadion. Het publiek is met stomheid geslagen, gelukkig zijn nu de Zweden zelf aan zet en hebben gelijk 2 stenen de cirkel ingeschoven.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man zou een goede Curling commentator zijn.
Wennen aan het stadion, het ijs, de sfeer, ik snap het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef -0- het volgende:
[..]
44 seconde ritme op doen, belangrijk man.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
[..]
De B&A-boys, geven 'm van katoen
De B&A-boys, die worden kampioen
Je hebt het iets te vroeg gezegdquote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef Montov het volgende:
500 is niets aan.
Geen tactiek, weinig inhalen...
Doe dan een 500m langebaan.
Die relay titel kan ons niet meer ontgaan nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef -0- het volgende:
[..]
44 seconde ritme op doen, belangrijk man.
Ik zeg zonet een shot van de Curl hooligans op de tribunes. Die zagen er maar wat woest uit. Gelukkig hebben de marshalls pepperspray bij de hand om te voorkomen dat deze nietsontziende lui het heilige Curlijs betreden.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwitserland heeft een verrassende 2-0 voorsprong genomen op de altijd sterke Zweden. De spanning is werkelijk te snijden in het stadion. Het publiek is met stomheid geslagen, gelukkig zijn nu de Zweden zelf aan zet en hebben gelijk 2 stenen de cirkel ingeschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |