quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef DJMomo het volgende:
De kraam hulp is weg. De kraamweek voorbij. Tijd om door te schuiven!
Allemaal nog veel succes in z&g! Dank voor het aanhoren, mee denken en alles! Tot snel in t baby topic!Zo zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot heel snel!!!![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef Chanty het volgende:
Chanty...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een blousje?
Om dit te coveren?
Maar ik hoop dat je straks een goed gesprek krijgt en hoe de zwangerschap ook ter sprake komt, je er een mooie baan aan overhoudt!quote:
Momo![]()
![]()
Wat leuk die kaartjes!
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist als je moe bent geeft dat even extra energie en slaap je vannacht waarschijnlijk beter. Hier schijnt de zon en ziet het er ook heel aardig uit.
Datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Strings draag ik al jaren niet meer. Om precies te zijn niet meer na de geboorte van J.
Het zit na die knip en hechtingen echt niet meer fijn daar met een string aan.
Hihi. Ik heb een positieblouse die vrij wijd valt. Een paar maanden terug verzoop ik er nog in, dus moet even kijken hoe ie nu zit. Maar denk met een jasje erover (kan wel niet meer dicht) dat het wel genoeg de ronding weghaalt en het dus meer door het model van de blouse lijkt te komen als ze wat menen te zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef Dyre het volgende:
[..]
Chanty...Een blousje?
Om dit te coveren?
[..]
Maar ik hoop dat je straks een goed gesprek krijgt en hoe de zwangerschap ook ter sprake komt, je er een mooie baan aan overhoudt!
Momo![]()
![]()
Wat leuk die kaartjes!
Collega's raden me aan om het einde van het eerste gesprek te zeggen maar wel verhullend te kleden zodat er niet meteen een bepaalde mindset is zodra ik binnen kom wandelen. Het is gewoon lastig in te schatten in hoeverre ze het een onoverkomelijk probleem zouden vinden. Ga iig ook nog bij het afdelingshoofd hier polsen wat hij aanraadt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:45 schreef Bolletje... het volgende:
@chanty, ik had sollicitatie met 14 weken, toen niets gezegd en vestje aan die buikje beetje verhulde
2e gesprek het wel vertelt en ze waren enorm blij met m'n eerlijkheid, en... Aangenomen! Eind Vd week begint m'n verlof en ik mag terugkomen daarna!eerlijk duurt t langst
Succes!!
En Momo.. Ik wil ook zo'n ventje
Ik denk dat ik dat idd ook zou doen. Als het echt zo'n club is die je niet aan neemt omdat je zwanger bent zullen ze dat net zo hard doen in de tweede ronde. Ik zou niet helemaal met een superstrak truitje binnen komen zetten en idd wachten tot het eind van het gesprek. Maar sommige mensen met een vast contract hebben ook gewoon een opzegtermijn van 3 maanden, dus als het onderzoek het toelaat zou ik als werkgever gewoon de beste kiezen ipv diegene die het snelst kan beginnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Collega's raden me aan om het einde van het eerste gesprek te zeggen maar wel verhullend te kleden zodat er niet meteen een bepaalde mindset is zodra ik binnen kom wandelen. Het is gewoon lastig in te schatten in hoeverre ze het een onoverkomelijk probleem zouden vinden. Ga iig ook nog bij het afdelingshoofd hier polsen wat hij aanraadt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |