Haha, leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef Fazzoletti het volgende:
En versieringen, geen idee, m'n moeder wil graag een (stoffen) slinger maken en opperde dat het dan toch wel handig zou zijn als ze de naam al zou wetenLeuk geprobeerd maar dat gaat dus niet gebeuren
Hier ok 2 ks gehad, beide niet gepland. Na de eerste heb ik altijd pijn en een trekkend gevoel gehouden, na de tweede is dat allemaal over. Ik kan het litteken wel voelen, maar dat is niet zo gek. Op de 20 weken echo was oom lkttekenweefsel te zien buiten de baarmoeder, dus dat trekt ook allemaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:53 schreef Fee-nix het volgende:
Dyre spannend & leuk! Beetje jammer van dat tijdstip idd, hehehe.
[..]
Haha, leuk geprobeerd.
O Loj, nog steeds last is niet zo fijn. Bij mij is het wel wat gevoeliger nu dan na mijn eerste ks, maar geen last. Hoop dat dat zo blijft. Laatst heeft een kennis van me trouwens een tweede ks gehad. Ze bleef na de eerste veel last houden. De tweede genas veel sneller en beter en nu geen last meer. Volgens mij hangt er ook erg vanaf hoe het gehecht is.
Versieringen, wij hadden voor S een raamsticker. Vond ik leuk en weinig werk. Precies iets voor ons.
Juist als je moe bent geeft dat even extra energie en slaap je vannacht waarschijnlijk beter. Hier schijnt de zon en ziet het er ook heel aardig uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Enfermera het volgende:
Rfr: Jeutje wat een droomXD Whaha!
LolGelukkig was het maar een plasje!
Nee, hoef niet veel te doen. Dochter vermaken iddIk denk zo even naar het dorp lopen, heb ik wel zin in, wat beweging is ook lekker.
En verder zo weinig mogelijk doen idd!
Als in preventief? Continu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik draag die dikke maandverbanden van de Kotex, denk dat die een plens vruchtwater wel even kunnen hebben.
Idem, gaat precies niet over!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben nu 26 weken, gm, en ben nog steeds moe!!
Hier liep t zelfs langs t kraam verband!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik draag die dikke maandverbanden van de Kotex, denk dat die een plens vruchtwater wel even kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef Chanty het volgende:
Ik was na tien weken van de vermoeidheid af. Maar het kan inderdaad ook duren tot 16 weken, of gewoon de hele zwangerschapEigenlijk heb je maar 1 garantie met zwanger zijn: na 42 weken heb je een baby
I beg to differSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(luchtig, luchtig!)
Succes met je sollicitatie!disclaimer
Ik met 39 weken nogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben nu 26 weken, gm, en ben nog steeds moe!!
Nee, dan moeten ze me een vast contract geven en dat krijgt niemand hier, zeker als je niet gepromoveerd bent. En dat wist ik al toen ik hier drie jaar geleden aan het werk ging. Ik dacht toen alleen dat de arbeidsmarkt beter zou zijn over drie jaar... NOT! Dus hoop heel erg dat dit iets wordt want het is een tof onderzoek in mijn straatjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef StefanieV het volgende:
Succes Chanty! Wordt je contract sowieso niet verlengd bij je huidige werkgever?
Strings draag ik al jaren niet meer. Om precies te zijn niet meer na de geboorte van J.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik met 39 weken nog.
Oh en ik draag gewoon een string, ik ga niet weken lang preventief met maandverband lopen. Als het plonst, plonst het toch wel.
Chanty, tof
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef DJMomo het volgende:
De kraam hulp is weg. De kraamweek voorbij. Tijd om door te schuiven!
Allemaal nog veel succes in z&g! Dank voor het aanhoren, mee denken en alles! Tot snel in t baby topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |