abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:48:50 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136578628
Musique jeeeej, kamertje bijna klaar, dat is fijn! O+ :D
Hoop dat je je vandaag wat beter voelt! :*

Burdie met je last minute pannenkoeken :D :9 hihi!

Bij mn dochter heb ik aan alle ouders gevraagd hoe ze het zagen met evt oppassen enzo, gewoon om ze de kans te geven erover na te denken. Mn moeder was helemaal enthousiast en past nu sinds dat ze een maand of 4 is elke week een dag op. Geweldig om te zien O+
De rest (schoonouders dus) wilden dat niet. Ook prima. :) Maar ze komen ook bar weinig langs verder. Op de verjaardag van mn man laatst zei mn schonovader; het lijkt wel alsof ze maar 1 oma heeft he?
Eh, ja :') En wie heeft daar een aandeel in denk je? :') Jezes he. _O-

Logeren doet ze dus eik alleen bij mn ouders en goeie vrienden van ons, en dat gaat prima..

Coco fijn dat alles goed is! O+ Ah, stuit dus? Nog niet veel last van maagzuur?
Whihi die foto's :D :')

Franny wat fijn O+ je klinkt echt zielsgelukkig!

Nikki wat lief van die dochter, al die kleertjes! O+
Wat handig met die kraamborrel! :D

Dot & Nikki 35 alweer! :o *G*
En Aisly 32! *O*
Succes op je werk vandaag Ais :*

Dyre wat spannend :o Jeutje das nog lang wachten ook, rot joh.. :* succes!!

JJ 23 weken *O*

Fazzo 27 weken! *O* Wat lief van de buikbeeb! O+

Hihi dinsdsag wisseldag he :P

Hier een beetje baggernachtje, meer door dochter die vaak en vroeg wakker was. Normaal slaapt ze wel tot een uur of 8 en nu was het half 7 :X ik mag nog niet klagen maar als het ineens zo anders is voel je je wel even brak :') En nu ligt ze alweer te slapen terwijl ze maar 1 slaapje doet vaak op een dag, dus ik hoop niet dat ik mezelf hiermee in de vingers snijd :')
Manlief is pas half 9 thuis vanavond dus dat wordt pittig. Had net al wat harde buiken, nu zit ik alweer even dus das lekker... Magoed. Proberen rustig aan te doen maar alhoewel dat soms lastig is.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:53:19 #127
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136578713
Dyre spannend & leuk! Beetje jammer van dat tijdstip idd :P, hehehe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef Fazzoletti het volgende:

En versieringen, geen idee, m'n moeder wil graag een (stoffen) slinger maken en opperde dat het dan toch wel handig zou zijn als ze de naam al zou weten O-) Leuk geprobeerd maar dat gaat dus niet gebeuren :+
Haha, leuk geprobeerd ;).

O Loj, nog steeds last is niet zo fijn. Bij mij is het wel wat gevoeliger nu dan na mijn eerste ks, maar geen last. Hoop dat dat zo blijft. Laatst heeft een kennis van me trouwens een tweede ks gehad. Ze bleef na de eerste veel last houden. De tweede genas veel sneller en beter en nu geen last meer. Volgens mij hangt er ook erg vanaf hoe het gehecht is.

Versieringen, wij hadden voor S een raamsticker. Vond ik leuk en weinig werk. Precies iets voor ons :7 .
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:33:46 #128
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136579562
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:53 schreef Fee-nix het volgende:
Dyre spannend & leuk! Beetje jammer van dat tijdstip idd :P, hehehe.

[..]

Haha, leuk geprobeerd ;).

O Loj, nog steeds last is niet zo fijn. Bij mij is het wel wat gevoeliger nu dan na mijn eerste ks, maar geen last. Hoop dat dat zo blijft. Laatst heeft een kennis van me trouwens een tweede ks gehad. Ze bleef na de eerste veel last houden. De tweede genas veel sneller en beter en nu geen last meer. Volgens mij hangt er ook erg vanaf hoe het gehecht is.

Versieringen, wij hadden voor S een raamsticker. Vond ik leuk en weinig werk. Precies iets voor ons :7 .
Hier ok 2 ks gehad, beide niet gepland. Na de eerste heb ik altijd pijn en een trekkend gevoel gehouden, na de tweede is dat allemaal over. Ik kan het litteken wel voelen, maar dat is niet zo gek. Op de 20 weken echo was oom lkttekenweefsel te zien buiten de baarmoeder, dus dat trekt ook allemaal.

En Loj bij mij is het gescheurd de vorige keer, maar daar ging echt een boel geweld aan weeen, opwekkers, een veel groter kind dan verwacht enzo aan vooraf, het gebeurd echt niet zomaar.
pi_136579745
Nikki, als er echt zoveel mensen komen als je toen had gezegd, lijkt het me een heel goed idee om al die mensen ergens anders te laten komen en je huis lekker opgeruimd te houden.

Wissels voor Dot, Nikki, Aisly, JJ en Fazz *O* ! (Wat veel wissels op dezelfde dag!)

Dyre, spannend! Die tijd tussen de eerste echo en de termijnecho is zo raar, je voelt niks (of weinig), je weet niks en moet maar hopen dat alles goed gaat. Hoop dat jullie een heel mooi plaatje zien!

Fazz, leuk is dat als je man de baby ook kan voelen O+ .

Enf, dat wordt verplicht een dagje rustig aan doen. Of is er veel wat je 'moet' doen? Zo niet, lekker bankhangen met dochter :) .

Vannacht een aantal keer gedroomd dat mijn vliezen braken en dat ik steeds net op een verkeerde plek was. In de winkel, op onze nieuwe dure bank, in bed om mijn voedingskussen gedraaid zodat ik niet op tijd uit bed kon komen.. En toen werd ik echt wakker van de pijn, dus ik dacht "Oeh, het begint!", maar ik moest gewoon heel nodig plassen :') .
Ik heb zo het gevoel dat ik nog tot einde van deze week moet wachten (vrijdag/zaterdag) voordat we onze baby kunnen knuffelen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:46:56 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136579835
Rfr: Jeutje wat een droom :') XD Whaha!
Lol :P Gelukkig was het maar een plasje!

Nee, hoef niet veel te doen. Dochter vermaken idd :) Ik denk zo even naar het dorp lopen, heb ik wel zin in, wat beweging is ook lekker. :) En verder zo weinig mogelijk doen idd!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136580799
Ik draag die dikke maandverbanden van de Kotex, denk dat die een plens vruchtwater wel even kunnen hebben. :P
pi_136580839
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Enfermera het volgende:
Rfr: Jeutje wat een droom :') XD Whaha!
Lol :P Gelukkig was het maar een plasje!

Nee, hoef niet veel te doen. Dochter vermaken idd :) Ik denk zo even naar het dorp lopen, heb ik wel zin in, wat beweging is ook lekker. :) En verder zo weinig mogelijk doen idd!
Juist als je moe bent geeft dat even extra energie en slaap je vannacht waarschijnlijk beter. Hier schijnt de zon en ziet het er ook heel aardig uit. :)
pi_136581538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik draag die dikke maandverbanden van de Kotex, denk dat die een plens vruchtwater wel even kunnen hebben. :P
Als in preventief? Continu?
pi_136582431
Wie beweerde dat moeheid minder wordt na 13 weken? T lijkt alleen maar erger te worden :O :O :O

Overigens vandaag mezelf verdiept in geboortekaartjes... Wat veel keuze!

[ Bericht 9% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 11-02-2014 12:27:24 ]
S. 2014
J. 2016
pi_136582821
Ik ben nu 26 weken, gm, en ben nog steeds moe!!
Tralalalaaa
pi_136583380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Idem, gaat precies niet over!
pi_136583472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier liep t zelfs langs t kraam verband!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:56:28 #138
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136583483
Ik was na tien weken van de vermoeidheid af. Maar het kan inderdaad ook duren tot 16 weken, of gewoon de hele zwangerschap :P Eigenlijk heb je maar 1 garantie met zwanger zijn: na 42 weken heb je een baby :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:58:47 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_136583567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:56 schreef Chanty het volgende:
Ik was na tien weken van de vermoeidheid af. Maar het kan inderdaad ook duren tot 16 weken, of gewoon de hele zwangerschap :P Eigenlijk heb je maar 1 garantie met zwanger zijn: na 42 weken heb je een baby :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beg to differ ;( :P (luchtig, luchtig!)

Succes met je sollicitatie!
disclaimer
pi_136583572
Succes Chanty! Wordt je contract sowieso niet verlengd bij je huidige werkgever?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:03:17 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136583698
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik met 39 weken nog :P.

Oh en ik draag gewoon een string, ik ga niet weken lang preventief met maandverband lopen. Als het plonst, plonst het toch wel :Y).

*O* Chanty, tof :D!
KuikenGuppy
pi_136583817
Ach, ik verwacht gewoon de gehele zwangerschap moe te zijn ;) En daarna ook weer vanwege het borstvoeding geven en gebroken nachten ;) Maar ach, strakjes 2 hummeltjes... ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn. Hoe het mogelijk gaat zijn dat ik net zoveel van de tweede ga houden als van de eerste en net zo grappig en leuk vindt etc. Kan me er nog geen voorstelling van maken, m'n hele leven draait nu nog om Eva en straks om Eva en ...!
Tralalalaaa
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:07:05 #143
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136583827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef StefanieV het volgende:
Succes Chanty! Wordt je contract sowieso niet verlengd bij je huidige werkgever?
Nee, dan moeten ze me een vast contract geven en dat krijgt niemand hier, zeker als je niet gepromoveerd bent. En dat wist ik al toen ik hier drie jaar geleden aan het werk ging. Ik dacht toen alleen dat de arbeidsmarkt beter zou zijn over drie jaar... NOT! Dus hoop heel erg dat dit iets wordt want het is een tof onderzoek in mijn straatje O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136584583
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik met 39 weken nog :P.

Oh en ik draag gewoon een string, ik ga niet weken lang preventief met maandverband lopen. Als het plonst, plonst het toch wel :Y).

*O* Chanty, tof :D!
Strings draag ik al jaren niet meer. Om precies te zijn niet meer na de geboorte van J.
Het zit na die knip en hechtingen echt niet meer fijn daar met een string aan.
pi_136584602
Succes Chanty!
pi_136584646
Spannend Chanty! Is het een onderzoek dat binnenkort al gaat starten of zou dat ook na je verlof nog kunnen?

Met de vermoeidheid valt het hier wel mee, ik ga wel iets eerder naar bed nu (rond 11 ipv 12) zodat ik ongeveer 8 uur slaap kan pakken :) Merk wel dat ik nu vaker 's nachts wakker wordt, maar niet om naar het toilet te gaan, ik kijk even op de klok en val dan weer in slaap :?
pi_136585336
De kraam hulp is weg. De kraamweek voorbij. Tijd om door te schuiven!
Allemaal nog veel succes in z&g! Dank voor het aanhoren, mee denken en alles! Tot snel in t baby topic!
:*

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136585361
Hier ook bijna continue moe idd.

Net de intake gehad van de kraamzorg en de plinten zijn goedgekeurd :P
pi_136585364
Momo O+ Wat een heerlijk ventje!

Veel geluk en we zien elkaar snel in het babytopic :D
♥ J & S
pi_136585379
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef DJMomo het volgende:
De kraam hulp is weg. De kraamweek voorbij. Tijd om door te schuiven!
Allemaal nog veel succes in z&g! Dank voor het aanhoren, mee denken en alles! Tot snel in t baby topic!
:*

SPOILER
O+ :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')