abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136566800
Dames wat gaan jullie snel! Ik kan helemaal niet volgen!

Proficiat aan de nieuwe dames! *O*

Verder lees ik vanalles over oppassen en versiering. Ik hoef niet perse versiering maar W wilt het wel :) dus zal ik wel zien he wat er komt ;)

Verder geen idee wat er nog allemaal geschreven is, sorry!
pi_136567292
Coco die foto. :')

En oppassen... mijn dochter was 7 weken oud toen ze voor het eerst naar een buurvrouw-oppas en naar mijn nicht ging. We moesten namelijk naar het ziekenhuis en later ook naar de begrafenis van mijn moeder. ;(
En verder was ik toen L. vijf weken was begonnen met twee halve dagen per week werken, omdat thuis ondanks baby echt de muren op me afkwamen. :@ Dan ging ze dus 3 uurtjes naar mijn vader. Achteraf vind ik het echt fijn dat mijn moeder die paar oppasmomentjes met L. nog heeft mee mogen maken, ondanks dat ik er zelf dus niet bij was. Ik heb met overdag oppassen ook nooit problemen gehad eerlijkgezegd.

Met 's nachts oppassen heb ik wel moeite, zelfs nu nog. Ik ben dan vaak al voor 7 uur wakker en wil eigenlijk gelijk naar L. toe. En dat terwijl L. het zelf fantastisch vindt, ze zou het liefst elke week bij mijn zusje 'hozjeren' zoals ze dat noemt. Ze gaat nu dus regelmatig bij mijn zusje logeren, gewoon omdat ze dat zelf wil. Dan wil ze mijn zusje bellen en nodigt ze zichzelf uit. :+ En als we haar de volgende dag komen halen vraagt ze zich meestal af waarom we 'nu al' komen, zelfs al komen we pas halverwege de middag.
pi_136575170
Oja, ik sta in de op :D

Versiering, bij Ow hadden m'n moeder en zus het huis versierd. Toen ik thuiskwam
zonder Ow heb ik alles eraf getrokken.. Iets met hormonen :@

Oppassen heb ik geen problemen mee. Fijn juist. Ook om gewoon met vriendje samen ff op stap te gaan. Over twee weken gaan vriendje en ik ook samen een weekend weg. Ow gaat twee nachten logeren, vind t spannend, maar niet vervelend :)

O vandaar Fee, dan is een ks logisch idd. Ik ben me er al een beetje in aan t verdiepen vandaar. Ik heb nu al best wel beetje zeurend gevoel bij t litteken. Dus maak me daar wel een beetje zorgen om. :@
pi_136577024
Dot en ik 35 weken! *O*

Ik heb gisteravond een uur staan strijken en nu heb ik pijn aan mijn doosch. :X

En gister kwam mijn moeders vriendin haar dochter een hele zak babykleertjes van haar zoontje brengen. O+ Echt niet normaal hoeveel we al hebben gekregen. En het fijnste, er zitten echt ontzettend leuke dingen bij. :)

Wij hebben het roer omgegooid mbt kraamfeest. Iemand zei hier geen trek te hebben in al die rommel in huis en mijn hormonen waren het daar ineens helemaal mee eens. Kortom, we huren een speeltuin met clubhuisje in het dorp naast ons. Kunnen de kinderen lekker spelen als het weer een beetje meewerkt en kunnen wij de babies showen. Er komen zelfs 2 vrijwilligers die voor de koffie en thee enzo gaan zorgen. *O*
pi_136577031
Zo Nikki, da's wel fijn geregeld ja. :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:02:18 #106
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136577253
Dot en nikki 35 weken! *O*
Ik vandaag 32 *O*
Met weer een flutnacht en vandaag veel op de planning voor het werk, benieuwd wat er uit m'n handen komt.

Logeren denk ik weinig problemen mee te hebben straks, al is dat natuurlijk even afwachten hoe ik er over denk als de kleine er is ;)

Qua versiering hebben we een zakje ballonnen en 2 slingers, en mijn vader maakt het bord voor buiten O+

Nikki, geen troep in huis straks! wel super fijn dat er in de buurt zoiets te huren is :)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:22:52 #107
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136577404
*O* voor Dot en Nikki.

Nikki dat lijkt me goed geregeld, zo!

Loj, waar ben je dan bang voor? Scheuren? Volgens mij is het normaal dat je je litteken gaat voelen nu je weer zwanger bent, hoor. Komt natuurlijk allemaal op rek te staan. Zelf heb ik er nu nog geen last van, maar bij m'n tweede wel, kan ik me nog herinneren. Ga je dit keer proberen natuurlijk te bevallen?
pi_136577432
Waah vandaag de 12-weken echo! Ik ben zó blij, want het wachten duurde laaaang, maar ik ben ook zó zenuwachtig :@ We hebben een hartstikke goede 7-weken echo gehad, maar in de 5 weken daarna zijn we er maar vanuit gegaan dat alles nog goed is, en vanavond gaan we zien of dat ook wel echt zo is... Spannend!

_NIKKI_, wat een leuk idee :D Met die kleine familie van ons zou dat er een beetje zielig uitzien, maar als je een grote groep hebt lijkt dat me ideaal!

Aisly 32 weken vandaag! *O*
Dot en _NIKKI_ 35 weken *O*
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:34:05 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136577510
Kwispeldagen voor Dot, Nikki en Aisly *O*

Spannend Dyre, de termijnecho. Hoe laat ga je?

Ik heb echt eerlijk geslapen vannacht O+. Zo maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
KuikenGuppy
pi_136577545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:34 schreef Burdie het volgende:

Spannend Dyre, de termijnecho. Hoe laat ga je?

Kwart over 6 :X

Daar was ik tijdens het maken van de afspraak heel blij mee, omdat we al zoveel dagen/uurtjes vrij hadden moeten vragen voor de andere afspraken, maar nu baal ik :P
pi_136577550
Nikki, wat fijn dat jullie het op die manier kunnen doen. Hopen dat het weer goed wordt!

Dyre, succes bij je echo. Alles zal vast goed zijn O+

Hier vandaag 23 weken *;
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:38:10 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136577560
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Burdie het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n ballonnenboog, maar die zijn 100 euro -O-.
Die kun je toch ook heel gemakkelijk zelf maken? mits je een rozenboog oid hebt.
Een hoeveelheid ballonnen aanschaffen en die er zelf aan vast knopen.
of nog simpeler van pvc buizen bogen maken daar crepepapier omheen draaien ballonnen eraan en klaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:42:03 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136577615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Die kun je toch ook heel gemakkelijk zelf maken? mits je een rozenboog oid hebt.
Een hoeveelheid ballonnen aanschaffen en die er zelf aan vast knopen.
of nog simpeler van pvc buizen bogen maken daar crepepapier omheen draaien ballonnen eraan en klaar.
Dat zou best kunnen ja, ik heb gisteren een YouTube filmpje gezien over hoe dat moet. Maar ik geloof niet dat ik vlak na de bevalling zin heb om 160 ballonnen op te blazen en met linten aan een pvc buis vast te maken ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:44:50 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136577652
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen ja, ik heb gisteren een YouTube filmpje gezien over hoe dat moet. Maar ik geloof niet dat ik vlak na de bevalling zin heb om 160 ballonnen op te blazen en met linten aan een pvc buis vast te maken ;).
kun je niet ergens een opblaasding lenen? ik zou zeggen ik stuur de onze op maar dat word een duur grapje dat ding is loodzwaar. en je moet oordopjes regelen dat kreng maakt herrie niet normaal :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_136577655
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat kan je partner, of je familie of vrienden, toch? :)

Wij hebben een mooie raamsticker en die gaat m'n partner samen met schoonmoeder plakken. Als het net zo'n klerewerk is als een muursticker zijn ze wel even bezig. :X
pi_136577662
O ja, een ballonnenpompje is ook erg handig.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:50:43 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136577722
*O* voor alle wisseldagen!

En Dyre spannend, balen dat je de hele dag nog moet wachten!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:52:47 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136577741
Bedankt voor het meedenken, maar zelf maken is geen optie (ook niet door partner of vrienden).

Ik zag dat ze een paar dorpen verderop prachtige ooievaars verhuren, misschien is dat wat :).
KuikenGuppy
pi_136577851
Jeej, 27 weken vandaag *O* Gisteren echt een *; momentje in bed, baby was druk aan het bewegen en toen ik op mn zij ging liggen schopte hij opeens hard tegen de hand van m'n lief. Die was helemaal onder de indruk O+ Echt zo mooi om te merken dat hij al reageert op onze stemmen O+
hartjes overkill *)

Coco O+ prachtige foto's!

Nikki, goed dat het kraamfeest geregeld is! :) Klinkt als een hele goede oplossing zo, met zelfs vrijwilligers :o

Franny, wat een mooie omschrijving O+ En leuke slinger en website!! Ik zag er zo'n schattig boxpakje die ik wel moet hebben die met die olifantjes O+

Succes met de echo straks Dyre!

En *O* voor de wisseldagen van Dot, Aisly & Nikki!

En versieringen, geen idee, m'n moeder wil graag een (stoffen) slinger maken en opperde dat het dan toch wel handig zou zijn als ze de naam al zou weten O-) Leuk geprobeerd maar dat gaat dus niet gebeuren :+
pi_136578092
Meld. Heerlijk geslapen, geen voorwerk, keuken geschrobd. Voel me goed!

Burdie, die 160 ballonnen blaas je ook niet in je kraambed op, maar tijdens de weeën. Snap je nu het puffen? ;)
pi_136578214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:22 schreef Fee-nix het volgende:

Loj, waar ben je dan bang voor? Scheuren? Volgens mij is het normaal dat je je litteken gaat voelen nu je weer zwanger bent, hoor. Komt natuurlijk allemaal op rek te staan. Zelf heb ik er nu nog geen last van, maar bij m'n tweede wel, kan ik me nog herinneren. Ga je dit keer proberen natuurlijk te bevallen?
Zoals ik er nu over denk wel, maar laat me wel ff goed voorlichten.
Ach en weet niet zo goed waar ik me zorgen over maak. T is gewoon dat ik er (nog steeds) regelmatig last van heb :)

*O* voor de wisseldagen

En die ballonnen opblazen tijdens de weeën hahaha, zie t helemaal voor me :D

Dyre succes vanavond!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:30:12 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136578300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:17 schreef WupWup het volgende:
Meld. Heerlijk geslapen, geen voorwerk, keuken geschrobd. Voel me goed!

Burdie, die 160 ballonnen blaas je ook niet in je kraambed op, maar tijdens de weeën. Snap je nu het puffen? ;)
320 ballonnen dan, we weten het geslachten immers niet... ;( :').
KuikenGuppy
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:43:22 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_136578531
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Afwisselen met wit, dat scheelt al zo weer 80 ballonners *O*
disclaimer
pi_136578557
*O* voor de wisseldagen!

*O* Dyre 12 weken echo *O*

NIKKI klinkt als een fijner idee, een gehuurd zaaltje met zooi ipv je eigen huis!
S. 2014
J. 2016
pi_136578573
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dan maar hopen op een snelle bevalling met daarna veel naweeën :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')