Kwart over 6quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:34 schreef Burdie het volgende:
Spannend Dyre, de termijnecho. Hoe laat ga je?
Die kun je toch ook heel gemakkelijk zelf maken? mits je een rozenboog oid hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Burdie het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n ballonnenboog, maar die zijn 100 euro.
Dat zou best kunnen ja, ik heb gisteren een YouTube filmpje gezien over hoe dat moet. Maar ik geloof niet dat ik vlak na de bevalling zin heb om 160 ballonnen op te blazen en met linten aan een pvc buis vast te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Die kun je toch ook heel gemakkelijk zelf maken? mits je een rozenboog oid hebt.
Een hoeveelheid ballonnen aanschaffen en die er zelf aan vast knopen.
of nog simpeler van pvc buizen bogen maken daar crepepapier omheen draaien ballonnen eraan en klaar.
kun je niet ergens een opblaasding lenen? ik zou zeggen ik stuur de onze op maar dat word een duur grapje dat ding is loodzwaar. en je moet oordopjes regelen dat kreng maakt herrie niet normaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, ik heb gisteren een YouTube filmpje gezien over hoe dat moet. Maar ik geloof niet dat ik vlak na de bevalling zin heb om 160 ballonnen op te blazen en met linten aan een pvc buis vast te maken.
Dat kan je partner, of je familie of vrienden, toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, ik heb gisteren een YouTube filmpje gezien over hoe dat moet. Maar ik geloof niet dat ik vlak na de bevalling zin heb om 160 ballonnen op te blazen en met linten aan een pvc buis vast te maken.
Zoals ik er nu over denk wel, maar laat me wel ff goed voorlichten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:22 schreef Fee-nix het volgende:
Loj, waar ben je dan bang voor? Scheuren? Volgens mij is het normaal dat je je litteken gaat voelen nu je weer zwanger bent, hoor. Komt natuurlijk allemaal op rek te staan. Zelf heb ik er nu nog geen last van, maar bij m'n tweede wel, kan ik me nog herinneren. Ga je dit keer proberen natuurlijk te bevallen?
320 ballonnen dan, we weten het geslachten immers niet...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:17 schreef WupWup het volgende:
Meld. Heerlijk geslapen, geen voorwerk, keuken geschrobd. Voel me goed!
Burdie, die 160 ballonnen blaas je ook niet in je kraambed op, maar tijdens de weeën. Snap je nu het puffen?
Afwisselen met wit, dat scheelt al zo weer 80 ballonnersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
320 ballonnen dan, we weten het geslachten immers niet...![]()
.
Dan maar hopen op een snelle bevalling met daarna veel naweeënquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
320 ballonnen dan, we weten het geslachten immers niet...![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |