SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, best wel ja
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En wat heb je trouwens mooie billen en bovenbenenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Oh hihi ok![]()
Nou he!Mn buik jeukte ook als een malle aan de zijkanten afgelopen week, lekker met olie gesmeerd maar was dus echt n groeispurt!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef klaprooss het volgende:
[..]
En wat heb je trouwens mooie billen en bovenbenenmet zo'n bolletje erboven! Is dat nog een normale broek nee toch
?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Klap, mooi!En damn, wat een enorm verschil idd! Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat je gewoon anders staat op de ene foto dan op de andere, ofzo.
Enfje, groeispurt! Bam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gauw rennen naar de vk en dan reageren op jullie vanaf de laptop!
[ Bericht 19% gewijzigd door BlueEyes op 31-01-2014 15:14:42 ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef BlueEyes het volgende:
Echte buikfoto gaat 'm nog niet worden, vond deze wel lief, mn beginnende bolletje wordt nu als kussen gebruikt.Ik kan 'm niet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gauw rennen naar de vk en dan reageren op jullie vanaf de laptop!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef BlueEyes het volgende:
Echte buikfoto gaat 'm nog niet worden, vond deze wel lief, mn beginnende bolletje wordt nu als kussen gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gauw rennen naar de vk en dan reageren op jullie vanaf de laptop!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter vergelijking, dit was met 22 weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Burdie, jij LLM! Aftellen idd. Nog effe en de inhoud van die bol ligt bovenop je
Dat is mijn professionele docentenoutfitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:59 schreef klaprooss het volgende:
Coco! Je bent mooi gegroeid, is het al carnaval?
Jeps en ik vind het fijn! Gisterenavond ook, ik voelde mooi waar Frummel lag, rechterkant een dikkere buik. En W heeft ze voor de eerste keer gevoeld vanmorgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:09 schreef Kimpossible het volgende:
Steef je begint nu echt wel aardig te groeien he? Mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco jij bent echt prachtig zwanger.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh, nee joh. Niks aan, baby's.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Burdie het volgende:
![]()
![]()
*smelt*
En bedankt, nu wil ik mijn baby NU. Scheelt dat ik al geen geduld had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueEyes, lief die kat!Sigaar gaat niet over de longen he. Dus da's niet erg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:06 schreef StefanieV het volgende:
Coco mooie buik! En je rookt nog! Schande
Bolletje, flink gegroeid joh! Zeekoe zie ik er niet echt in though... Als, dan wel een prachtige zeekoe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Oja, ik zie het nu. Op mijn telefoon leek het een witte broekquote:Op maandag 3 februari 2014 13:30 schreef DJMomo het volgende:
Tnx!
Burd is een donkerblauwe broek hoor! Je ziet nog randje longsleeve!
Inderdaad, mooi hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Bolletje... het volgende:
Oh Chanty, je bent prachtig zwanger
[ Bericht 1% gewijzigd door klaprooss op 05-02-2014 21:32:29 ]♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet kiezen!!! We hebben 47 (!) bestanden gekregen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Kyara het volgende:
Inderdaad een bescheiden bol Alixia. Maar het zijn ook jouw eerste kindjes toch?
Ja, precies. Ik kan nu nog steeds met verwondering naar mijn buik kijken met die gedachte. Ook als mijn man aan mijn buik voelt en ze voelt bonken en schoppen, word ik helemaal warm van binnen. Of als hij tegen ze praat.... *smelt*quote:Maar toch zo mooi dat daar gewoon 2 kindjes in zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend gemaakt, met 27w1d.
Edit: en ter vergelijking, dit was vorige keer met 28 weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cocotrimonium op 05-02-2014 09:37:26 ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Chanty het volgende:
Wat een beschaafd bolletje mus!
Ik vraag me bij sommigen hier echt af waar ze die baby's laten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier mijn eerste bijdrage in het topic, hij half zittend/liggend genomen maar ik vond m zo lief...![]()
[ afbeelding ]
33 weekjes hier trouwens
Dat komt door de flitser, maar ook zonder zijn de kleuren echt gelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Alixia het volgende:
Wat een lief plaatjeJe nijntje past goed bij je shirt.
Bij ons zijn twee van de drie katten schootkatten, maar sinds ik zwanger ben komen die twee bij mij dus echt niet meer op schootquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef BlueEyes het volgende:
Rijst wat lief!
Mijn ene kat gebruikt mn buik steeds als kussentje. De ander ontwijkt mn buik angstvallig, deed ie voorheen nooit, dan was het van Lompesteijn er overheen walsen en erop ploffen.
Van Lompesteijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef BlueEyes het volgende:
Rijst wat lief!
Mijn ene kat gebruikt mn buik steeds als kussentje. De ander ontwijkt mn buik angstvallig, deed ie voorheen nooit, dan was het van Lompesteijn er overheen walsen en erop ploffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The day beforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Slanke denquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef Kimpossible het volgende:
H&M vlindur!en voordat jij een flinke bol gekweekt hebt gaat hij er hier uit in maat m
Fazz! Wat een mooie bol en wat een tof jurkje ook!
Photobucket of mijnalbum?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mn foto doet ut steeds niet..![]()
weet iemand een site waar ik m mobiel kan uploaden?
Nee, mn buik groeit wel, maar omdat ik van mezelf al zwaarder ben valt het hoor onbekende nog niet op.. Man en ik zien wel langzaam verschil maar op n foto.... Nope.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Risu het volgende:
Jemig nikki, hij lijkt er wel gewoon opgeplakt. Heb je geen evenwichtsproblemen? Mooi hoor.
Wat zien jullie er trouwens allemaal mooi uit zegStralende zwangeren.
GM heb jij geen plaatje voor ons?
Ja? Ik zie het niet zo maar kan wel hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
JJ slankie! Mooi buikje.
Bolletje, nice!
Nikki.
Enf, flink gegroeid volgens mij? Wat heb je onder je dekbed verstopt?.
Wat een grotequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Ja das mn minnaar. Hij mag dagelijks tussen mijn benen
Ik vind juist de beginnetjes zo leuk. Dat is het begin van iets heel moois.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, mn buik groeit wel, maar omdat ik van mezelf al zwaarder ben valt het hoor onbekende nog niet op.. Man en ik zien wel langzaam verschil maar op n foto.... Nope.
Zodra t fotowaardig wordt kom ik spammen hoor
Maar jij hebt 2 baby'squote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo het doet gelukkig echt geen pijn hoor.
En zelf voel ik me helemaal niet zo dik eigenlijk. Als ik die foto's zie dan heb ik het idee dat het over iemand anders gaat.
Klaproosss wat een schattig 37 weken bolletje. Jouw buik past 2 keer in de mijne.
Dit dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar toch denk ik dat dat anders voelt als je van jezelf al uit 45% buikspek bestaat (zoals ik)ik heb zon pens dat dat echt pas leuk wordt om te tonen als je in je derde trimester zit
![]()
Mooie buiken ladies! Maar even een extravoor nikki!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zwelt sowieso laag op itt tot de middenbuikjes hier...
[ Bericht 9% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-02-2014 12:06:02 ]S. 2014
J. 2016
Nu andere foto onder de spoilerquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maak es een foto van een afstandjedit is te upclose joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ga ik doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty, doe je ook een foto van jou in je sollicitatie-kleding?![]()
Ben heul benieuwd hoe je die prachtige bol gaat verhullen!
Ja he, dat vind ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een mooie buik heb jij.En stiekem vind ik die van jou extra speciaal omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.
Zo lief van julliequote:
Ja geloof het ook, Maar bij jou was het al je tweede toch? hier eerstequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:42 schreef Cantare het volgende:
We gaan best gelijk op volgens mij!
+1quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een mooie buik heb jij.En stiekem vind ik die van jou extra speciaal omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.
Zelfs zonder MMM achtergrond vond ok dat al. Extraquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo lief van jullie
Soms word ik 's ochtends wakker en dan zie ik ineens mijn buik en denk: oh ja, het is echt en geen droomOf dat ik buiten loop en ineens helemaal emo word bij de gedachte dat er in mijn buik nu een klein jongetje meeschommelt. Gewoon een compleet mensje met vingertjes, haartjes, beentjes, die kan bewegen en mij straks mama noemt
![]()
Het was bedoeld als complimentquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef Bolletje... het volgende:
En bedankt he Chanty
Zo te lezen is jouw bolletje ook in de
MMM ontstaan he? Joopie is een IVF eskimootje, dus begrijp je emoties heeel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Wat ben je toch mooiquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef Bolletje... het volgende:
En bedankt he Chanty
Zo te lezen is jouw bolletje ook in de
MMM ontstaan he? Joopie is een IVF eskimootje, dus begrijp je emoties heeel goed
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Bolletje... het volgende:
Haha weet ik
Wat fijn dat jullie Fernando zelf hebben gemaakt
Pffff echt naar dat je zoveel tijd verliest omdat mensen hun werk niet goed doen. Nu zal het werk niet altijd makkelijk zijn maar toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
ja idd stomquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pffff echt naar dat je zoveel tijd verliest omdat mensen hun werk niet goed doen. Nu zal het werk niet altijd makkelijk zijn maar toch...
Liefquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat ben je toch mooi
En nu ik dit lees vind ik je buik nog mooier
was het die refo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja idd stomAchteraf bleek die gyn nogal tegen kunstmatige bevruchting etc.
Ook nog een april kindje! Ik heb er twee. Van 8 en 16 april.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook nog een april kindje! Ik heb er twee. Van 8 en 16 april.
IVF en april is een mooie combiquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]Dat zijn de leukste kindjes
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:37 schreef Chanty het volgende:
Op verzoek even patsen met mijn nieuwe positiejurkje
[ afbeelding ]
Hihi ja ik zag m in de sale bij prenatal en MOEST m hebben terwijl ik eigenlijk echt geen kleding meer nodig hebquote:Op zondag 16 februari 2014 11:49 schreef Dot. het volgende:
Leuk Chanty! Ik heb hetzelfde jurkje, heerlijk nu broeken niet meer zo lekker zittenEn ik had er laatst een zwarte panty en hoge hakken bij aan op een bruiloft, kei sjiek
Morgen is het weer buikfotodag dus zal zien wat ik kan doenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef marel88 het volgende:
En ik vind het zo leuk om jullie buiken achter de verhalen te zien
Chanty, is het al gelukt om je buik ongezien het gesprek binnen te smokkelen? Hij is prachtig, en het jurkje ook!
En Gm, ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw buik hoor, er was aan de reacties te lezen toch duidelijk wat te zien. En wij lopen bijna gelijk, dat vind ik altijd leuk om te vergelijken (verkapte vraag om nog een foto)
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Morgen is het weer buikfotodag dus zal zien wat ik kan doen
Wel voor Chantal (mijn tweede naam) maar dan met mijn eigen achternaamquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Staat 'chanty' voor Chantal Janszen?![]()
Je ziet er mooi uit, goeie buik hoor! En Marel en JJ ook, leuk om te zien!
Ik wilde toch al iets anders met die muur, dus ik denk dat ik dr nog n keer loslaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef klaprooss het volgende:
JJ Een echte buik hoor!
Marel mooi beginnetje!
Burdie je lachjeen uiteraard ook je buik
GM Ik zie ook wel babyhubbeltje hoor!, die poezen ook altijd!
als ik het zo zonder shirt bekijk komen mn vetjes er inderdaad best overheen. Maar vreemd genoeg zit ie helemaal niet strak ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:07 schreef marel88 het volgende:
[..]![]()
En JJ, mooie bol hoor. Duidelijk zwanger. Maar zit die broek nog lekker? Ziet er niet zo comfi uit
Vetjes ftw! Als het maar lekker zitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
als ik het zo zonder shirt bekijk komen mn vetjes er inderdaad best overheen. Maar vreemd genoeg zit ie helemaal niet strak ofzo
Doen, we zullen lief zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een mooie foto's!! Zal eens kijken of ik het eerdaags aandurf een foto te posten
Mag ik ff +1'en? Je vat t prima samen zoquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooie foto's weer zeg![]()
Chanty leuke jurk!
Marel en GM goed beginnetje hoor
Burd, mooie buik maar het is tijd om de inhoud eens te gaan zien!
JJ, goede buik al hoor!
Enf, mooi gegroeid ja tov vorige week
Ik zal er zo ook weer eens eentje maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n baby heeft er iig nog genoeg ruimte, hij stuitert alle kanten op![]()
Te laatquote:
Oh dat geeft niets, dat kan jij prima hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te laatIk heb nu al huilend in een hoekje een doosje bonbonbloc, een zak snoepbanaantjes en een zak suikerpinda's weggewerkt.
![]()
Deels gebaseerd op de waarheid, helaas. Niet wat dat huilen betreft, wel wat de bonbonbloc, snoepbanaantjes en suikerpinda's betreft![]()
Ik heb er nog. En ben nog aan het eten. Terwijl ik eigenlijk al misselijk ben. Maar toch blijven eten hequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef Bolletje... het volgende:
Nu heb ik dus trek in suikerpinda's
Hoe kun je dat zien?quote:
Ja, al moet ik toegeven dat ik de kat deze keer wel zelf mee naar boven gesmokkeld had. Ik dacht ik kan hier niet aankomen met foto's zonder katquote:Op maandag 24 februari 2014 14:10 schreef Burdie het volgende:
Het begin is erInclusief kat weer
.
Ik verheug me op de rest van jouw foto's, Spees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |