quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Alles kan, burdie. Alles kan.
Ik woonde vroeger aan de rand van een zeer volkse volksbuurt. Het enige verschil met het kamp was dat er geen wielen onder de huizen zaten. Alle yorkshire terriers daar werden "uitgelaten" door rokerige dames in panterbadjas en badstof pantoffels
Schoolgaande kleuter helpt. Voor de volgende keer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:46 schreef Burdie het volgende:
Oja, ontbijt.
Dat verlof is echt funest voor je dagritme. Zelf al sta ik relatief vroeg op, alsnog weet ik dan met douchen, aankleden en nog wat ongein pas ergens tussen 10 en 11 uur aan te komen kakken beneden.
Nu kan het nog he, lekker luierenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
Schoolgaande kleuter helpt. Voor de volgende keer.
Vespa voor hun verjaardag geven?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Vlindur het volgende:
Toen J. geboren werd ging R. nog niet eens naar de peuterschool. Nu heb ik als B3 er is iemand naar de basisschool EN de peuterschool te brengen.
Hoe. Ga. Ik. Dat. In. Godsnaam doen!?![]()
Ik denk dat ik marktplaats in de gaten ga houden voor zo'n awesome bakfietsquote:
Met hangen en wurgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Vlindur het volgende:
Toen J. geboren werd ging R. nog niet eens naar de peuterschool. Nu heb ik als B3 er is iemand naar de basisschool EN de peuterschool te brengen.
Hoe. Ga. Ik. Dat. In. Godsnaam doen!?![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:10 schreef klaprooss het volgende:
Hoe gek, dat ik al die maanden mijn/onze voorgangers LLMs zie worden en ik gewoon vandaag aan de beurt ben![]()
![]()
37 weken vandaag!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga voor RFR, die heeft zich gisteren om 14:00 voor het laatst laten zien
En dat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:46 schreef Burdie het volgende:
Dat verlof is echt funest voor je dagritme. Zelf al sta ik relatief vroeg op, alsnog weet ik dan met douchen, aankleden en nog wat ongein pas ergens tussen 10 en 11 uur aan te komen kakken beneden.
Ja, voor R. maar J. gaat maar 2 dagdelen. voor 2 uurtjes. Dat stelt helemaal niks voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen.
Gok ik
Voordeel, je kunt wel daarna je bed weer in. En als je ze laat overblijven kun je zelfs tot 3 uur blijven liggen
Of juist zodat ze denkt dat je altijd een heel schoon huis hebt en dat ze dat ook zo schoon moet houdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:15 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik ben trouwens ook steeds aan de schoonmaak, maar dan voornamelijk met het idee: "Als ik het nu niet schoonmaak en ik ga straks/vannacht de weeën in dan kan ik dat niet meer schoonmaken en dan ziet de kraamzorg het!" Alsof die de oven gaat controleren op perfect schoongemaakte roosters.
oh shit die gaat nog niet volledig tzt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, voor R. maar J. gaat maar 2 dagdelen. voor 2 uurtjes. Dat stelt helemaal niks voor
Mijn man denkt ook dat hij vanalles kan doen tijdens de kraamtijd, maar ik wil dat hij ook vooral geniet van zijn kindquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of juist zodat ze denkt dat je altijd een heel schoon huis hebt en dat ze dat ook zo schoon moet houden![]()
Ik had trouwens niet in de gaten dat een kraamzorg zoveel huishoudelijk werk doet. En mijn vriend is gewoon thuis tijdens de kraamtijd, dus die kan ook gewoon dingen doen...
Kanonne joh, een beetje bakfiets kost 2e hands al ruim 500 euroquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh shit die gaat nog niet volledig tzt.
Hmpf. Dat wordt een hoop heen en weer karren dan. Kan geen kwaad om tijdig op zoek te gaan naar mogelijkheden enzo jaiemand die B. bijvoorbeeld 's morgens kan droppen of 's middags thuis weer kan afzetten.
Of eenbakfiets
dan ben je na je bevalling ook vrij snel weer mobiel. Lijkt me heel fijn!
Ja, maar die mevrouw had het bij de intake zelfs over avondeten koken en boodschappen doen. Dat kan ie best zelf doen lijkt mequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man denkt ook dat hij vanalles kan doen tijdens de kraamtijd, maar ik wil dat hij ook vooral geniet van zijn kind.
Oh, dat doen ze hier niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, maar die mevrouw had het bij de intake zelfs over avondeten koken en boodschappen doen. Dat kan ie best zelf doen lijkt me
Even melden bij vk. Kan duiden op zwangerschaps cholestase. (Toch, mignonne?)quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef klaprooss het volgende:
Trouwens ik begin gek te worden van de jeuk aan mijn borsten en buik!
Heel de zwangerschap geen last gehad, van beide niet maar NU!
Pff sinds een week krab ik me kapt, is dat een beetje normaal zo aan het einde?
Die borsten ook joh, ze waren al zo groot gegroeid en nu staan ze al zo rond alsof ik stuwing heb (alleen zonder de pijn dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |