Magnesium!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Hobbesje het volgende:
Iemand hier tips tegen kramp in de benen?? De vorige keren had ik het alleen in de laatste paar weken, maar dit keer begint het nu al (23 weken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RFR aan de?
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 12-02-2014 10:53:05 ]
Blokje sun light zeep onder je matrasquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Hobbesje het volgende:
Iemand hier tips tegen kramp in de benen?? De vorige keren had ik het alleen in de laatste paar weken, maar dit keer begint het nu al (23 weken).
fatsoquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat ie enorm was heMaar wel een onmiskenbaar bolletje!
Aankleden is uit mn dagritme verdwenen als ik nergens heen hoefquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:46 schreef Burdie het volgende:
Oja, ontbijt.
Dat verlof is echt funest voor je dagritme. Zelf al sta ik relatief vroeg op, alsnog weet ik dan met douchen, aankleden en nog wat ongein pas ergens tussen 10 en 11 uur aan te komen kakken beneden.
Spees, slankiemaar idd, er begint al een bolletje te vormen.
Fee, er staat een ban op mensen vergeten te noemen.
.
Ik haak ook meestal maar gewoon in daar waar het op dat moment over gaat hoor!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Burd,met vers geperst kind niet anders hoor. Ik was vanmorgen helemaal trots. Eerste dag alleen met Jaap en om tien uur allebei al aangekleed en in de / schone kleren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |