quote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Maarja zoals je al leest erg balen ballen dus.
Doe eens pics posten van het gebruikte instrument?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Haha mensen het is niet grappig, ik ben bang dat ik echt onder het mes moet straks. M'n vriendin is ook niet zo blij mee
Ze was wel op de hoogte van je voorliefde voor je urinebuis? Of heb je haar schoorvoetend moeten vertellen dat ze op moet passen geen magnetische balletjes tegen haar huig te krijgen als ze je pijpt?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Haha mensen het is niet grappig, ik ben bang dat ik echt onder het mes moet straks. M'n vriendin is ook niet zo blij mee
Dat is het welquote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
twee kinderen in een zandbak / 2 kinderen 1 zandbakquote:
Dan is het probleem toch opgelost? Gewoon vragen of ze een tijdje heel hard wil zuigen!quote:Op maandag 10 februari 2014 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze was wel op de hoogte van je voorliefde voor je urinebuis? Of heb je haar schoorvoetend moeten vertellen dat ze op moet passen geen magnetische balletjes tegen haar huig te krijgen als ze je pijpt?
Euh? Als dit echt is, dan móet je nu in actie komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Dit idd, je bent niet de enigste en voordat het gaat ontsteken over permanente schade aanricht ga gewoon NU naar een Eerste Hulp of huisarts.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:38 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, als het wel echt is:
Ts bel je huisarts en vraag of je door moet naar de eerste hulp. En doktoren zien wel vaker rare instrumenten in lijven, die kijken niet zo snel raar op.
Succes.
Ik heb heel wat stomme domme dingen gelezen. Maar dit is tocht echt een toppertje.....quote:Op maandag 10 februari 2014 09:46 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Hallo allemaal,
Een tijdje experimenteer ik al met mijn urinebuis door er dingen in te stoppen. Daardoor gaat het langs je prostaat en dat geef je een heel lekker gevoel. Maar deze keer heb ik het er te ver ingestopt en ik ben bang dat het nu ergens in m'n blaas ligt :/
Ik gebruikte altijd kleine magnetische balletjes als een ketting waarmee ik mijzelf penetreerde, en vervolgens ging masturberen. Maar deze keer waren ze opeens zoek. Zelf eruit halen lukt al niet, wss omdat het nu als hoopje magneetjes in m'n blaas ligt. Ondertussen heb ik de lokale huisarts al gemaild, die ik zo ook even ga bellen. Heeft iemand nog tips was ik zou kunnen proberen?
Met vriendelijke groet,
De Frisse Printer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
En losse magnetische balletjes in je urineleider stoppen vond je zelf wel een geniaal idee?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Ik houd er van experimenteren op mijzelf. Maarja zoals je al leest erg balen dus. Dus als iemand hulp kan bieden graag. Ben er erg van geschrokken.
Hehehhe SNOK zo je tongpiering vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze was wel op de hoogte van je voorliefde voor je urinebuis? Of heb je haar schoorvoetend moeten vertellen dat ze op moet passen geen magnetische balletjes tegen haar huig te krijgen als ze je pijpt?
Trust me...dat kan een heel ziekenhuis doorgaan. Doen alsof het de normaalste zaak is tegenover de patient, maar ondertussen lacht iedereen zich dood. Het is bijna een sport...wie komt met het "gekste voorwerp voorwerp gevonden in lichaamsholte verhaal".quote:Op maandag 10 februari 2014 12:38 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, als het wel echt is:
Ts bel je huisarts en vraag of je door moet naar de eerste hulp. En doktoren zien wel vaker rare instrumenten in lijven, die kijken niet zo snel raar op.
Succes.
Dat is volkomen terecht natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Trust me...dat kan een heel ziekenhuis doorgaan. Doen alsof het de normaalste zaak is tegenover de patient, maar ondertussen lacht iedereen zich dood. Het is bijna een sport...wie komt met het "gekste voorwerp voorwerp gevonden in lichaamsholte verhaal".
Misschien wat beter nadenken de volgende keer TS. Als het werkelijk zo is, dan idd rap naar de dokter om weer een nieuw verhaal te leveren. Volgens mij scoor je hier punten mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |