quote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Maarja zoals je al leest erg balen ballen dus.
Doe eens pics posten van het gebruikte instrument?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Haha mensen het is niet grappig, ik ben bang dat ik echt onder het mes moet straks. M'n vriendin is ook niet zo blij mee
Ze was wel op de hoogte van je voorliefde voor je urinebuis? Of heb je haar schoorvoetend moeten vertellen dat ze op moet passen geen magnetische balletjes tegen haar huig te krijgen als ze je pijpt?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
Haha mensen het is niet grappig, ik ben bang dat ik echt onder het mes moet straks. M'n vriendin is ook niet zo blij mee
Dat is het welquote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef FrissePrinter91 het volgende:
twee kinderen in een zandbak / 2 kinderen 1 zandbakquote:
Dan is het probleem toch opgelost? Gewoon vragen of ze een tijdje heel hard wil zuigen!quote:Op maandag 10 februari 2014 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze was wel op de hoogte van je voorliefde voor je urinebuis? Of heb je haar schoorvoetend moeten vertellen dat ze op moet passen geen magnetische balletjes tegen haar huig te krijgen als ze je pijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |