quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Stil vandaag. Iedereen is of aan het werk, of aan het lopen nu het nog enigszins elementvrij weer is.
Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.Nauurlijk hard aan het werk, maar ga nog wel lopen straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met elementen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Frsh het volgende:
Ik zie net dat de Asics Fuji Trabuco er ook in 'neutral' zijn. Ik dacht altijd dat er alleen een corrigerende versie was. Weet iemand dit? Kan iemand dit bevestigen? Zou mijn nieuwe schoenenkeuze een stuk eenvoudiger maken...
ASICS
Das inderdaad een goede. Eens kijken of ik nog naar t Leidseplein moet binnenkort.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.
Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef Nanook24 het volgende:
Frsh, Wat was je vroeg!Stiekem vind ik jouw loopjes alleen al leuk omdat het bekend terrein is.
Ik wil heel graag lopen maar de tandarts heeft maandag een kies getrokken en alles wat ik doe dendert nog steeds door in mijn kaak dus maar even niet.
Wel ben ik vanmorgen bij de podoloog geweest waar bleek dat ik bij mij linker voet bijna het hele middenstuk niet op de grond zet en ik inderdaad proneer. Ze gaat dus zooltjes voor me maken om e.e.a. te corrigeren.
Wat ik wel apart vond was dat ze mijn Asics GT-2000 een neutrale schoen vond. Volgens haar had een anti-pronatie schoen ook een verhard blok in de hak en dat hebben deze schoenen niet. Volgende week kan ik mijn zooltjes al ophalen, ik ben benieuwd.
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!
Ik loop nog met Evy, maar vind het niet zo heel fijn. Toch maar op zoek naar iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.
Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopenEhhh ik zou voor je gesprek even uitvinden wat die man precies doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ja die staat ook gewoon geïnstalleerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt ook wel apart de Facebook app op je telefoon geïnstalleerd staan?
Ik vind Free's ook heerlijk zitten voor casual, maar waardeloos om op hard te lopen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef _MvN_ het volgende:
Vanavond mijn paar Nike Free uitproberen. Zaten eigenlijk verrassend goed. Om 18.30 mijn eerste kennismaking met een AV.
Dat hoor ik vaker idd. En dan word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind Free's ook heerlijk zitten voor casual, maar waardeloos om op hard te lopen...
Dat is precies wat de podoloog ook tegen mij zei vanmorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.
quote:Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopenSucces!!! Maar idd wat La_Tramposa zegt...zoek even uit wie je voor je gaat krijgen met dat gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand mij helpen aan een mooi hardloop rondje in de omgeving van Epe/Wissel? (Kilometer of 6/7?) We gaan binnenkort een weekendje weg en dan moeten de hardloopschoenen natuurlijk wel even uitgelaten worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nanook24 op 12-02-2014 16:22:18 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Balen. Hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Kutterdrkut 😞 had ik nou toch gisteren maar gelopen... Ben nu in het centrum, let ik niet op,bij de stoep (sowieso dom in argentinie) ga ik gigantisch door mijn enkelgebeurt me echt nooit, uitgerekend nu, met morgen 2 lange dagen autorijden en dus niet rennen. Even
aankijken maar, hoop dat ik er morgen niet teveel last van heb. Baaldagje dus
Ze wandelen heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef Quoi het volgende:
Ik ga die Nike Free's ook nog wel eens voor casual kopenVind ze echt heul cool.
@Levitas: glückwünsche mit deine nachprüfung
Kun je er op wandelen? (Zo ja, dan zal het wel meevallen)quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Kutterdrkut 😞 had ik nou toch gisteren maar gelopen... Ben nu in het centrum, let ik niet op,bij de stoep (sowieso dom in argentinie) ga ik gigantisch door mijn enkelgebeurt me echt nooit, uitgerekend nu, met morgen 2 lange dagen autorijden en dus niet rennen. Even
Balen. Koelen en in beweging houden!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Eens even zien hoe verantwoordelijk trainen nog gaat zijn vanavondquote:BBC Look North (Yorkshire)
We're expecting some pretty dreadful weather this evening. Gusts of up to seventy miles an hour generally and as high as eighty miles an hour on high ground. The rain's expected to turn to snow in some places too so blizzard conditions are possible.
Je hebt me anders al een paar keer een fractie van een seconde gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk, nou weet ik ook eens waar ik op kan letten. Iets eerlijker.
Ik heb beiden modellen. En persoonlijk vind ik de ATTACK prettiger lopen. Zowel in de bossen als op het afvalt/fietspaden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Frsh het volgende:
http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-there
Misschien toch maar de FUJI ATTACK eens aantrekken, dat kan ook nog
In mijn onderbewustzijn ergens ja. Wrijf mijn a-sociale trekjes er maar weer inquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt me anders al een paar keer een fractie van een seconde gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |