abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136577392
Jero:
Ja doei.
pi_136577394
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
Terwijl ik nog aan het herstellen ben van de run die ik gelopen heb met een 6tal geënthousiasmeerde collega's, zie ik vandaag een nieuwe uitnodiging voor een bedrijfsloopje. What have I done :D
O, ja, jij was ook businessrunner :P maar ik heb je niet gezien, dus waarschijnlijk liep je netjes rechts :)
pi_136577616
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, ja, jij was ook businessrunner :P maar ik heb je niet gezien, dus waarschijnlijk liep je netjes rechts :)
We hebben besloten om allemaal als recreant te gaan omdat de helft zich al had ingeschreven daarvoor. Maar heb geprobeerd rechts te houden inderdaad tot in tegenstelling van vele andere zag ik.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:43:39 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136577628
Ik ben er achter gekomen dat je het beste uiterst rechts kunt lopen als je minder snelle lopers in wilt halen ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:51:41 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136577727
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

-O-

[..]

Heel stiekem, maar voorlopig ben ik blij als ik het überhaupt redelijk comfortabel kan uitlopen.
:D Val ik even op het juiste moment binnen om bij te lezen! _O-

Maar tof dat je nog steeds on track bent! ^O^
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:04:19 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136577894
Beterschap Jero :{
en natuurlijk ook voor onze antipode :)

Vanavond een korte pyramidetraining op het programma. Vrijdag even terug naar 14 km, dan de week erop 16, daarna 18 en dan zit het erop :s)

Je zult maar 4 jaar voor een evenement trainen _O_
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:25:34 #107
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_136578205
Thanks allemaal :) Ik vond het trouwens verschrikkelijk, en ga zeker niet nog eens een loop doen. Het was enorm druk, zeker de eerste helft, en veel mensen wilden zich al in de rondte elebogend en 'pardon' roepend naar voren manouvreren. Pas na 6 km kon ik lekker gaan lopen eigenlijk.

Een vriendin had me aangemeld en ik vind het leuk dat ik het eens heb geprobeerd maar laat mij maar lekker in mn eentje op mn gemakje rondhobbelen ^O^
an urge to help mankind overcomes me
pi_136578282
@Jero: hopelijk snel weer beter man!

Over de oude plankkoeien gesproken, ik doe de zijwaartse plank als een combinatie van de "basic" en de "raised". D.w.z. de ene onderarm op de grond, maar de andere naar het plafond wijzend. Op de een of de andere manier voelt dat prettiger.

Edit: spieren voelen vanochtend vermoeid, maar het valt mee. Geen pijn, alleen nog die beurse voorvoet.
pi_136578284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:25 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaal :) Ik vond het trouwens verschrikkelijk, en ga zeker niet nog eens een loop doen. Het was enorm druk, zeker de eerste helft, en veel mensen wilden zich al in de rondte elebogend en 'pardon' roepend naar voren manouvreren. Pas na 6 km kon ik lekker gaan lopen eigenlijk.

Een vriendin had me aangemeld en ik vind het leuk dat ik het eens heb geprobeerd maar laat mij maar lekker in mn eentje op mn gemakje rondhobbelen ^O^
Groet uit Schoorl is dan ook een groter evenement. Je hebt natuurlijk ook leuke kleine loopjes, met een stuk of 50 tot 200 deelnemers bijvoorbeeld. Waar je wel gewoon lekker kunt lopen en toch dat wedstrijdelement erin krijgt wat soms ook erg leuk is :).
pi_136578344
Bedankt allemaal, vandaag gaat het gelukkig al wel wat beter. Koorts is bijna over heb ik het idee. Dus hoop dat ik morgen of overmorgen weer kan beginnen met trainen :).

Cynic erg gaaf trouwens dat filmpje! Die hindernissen zien er wel lekker pittig uit ja! :D Sowieso een enorm goede prestatie dat je hem zonder fouten uitgelopen hebt!

Voor de rest ook allemaal mooie verhalen gelezen, iedereen gefeliciteerd met de resultaten! *O* _O_

En degene met pijntjes en die ook ziek zijn natuurlijk beterschap! :)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:06:45 #111
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136578983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Bedankt allemaal, vandaag gaat het gelukkig al wel wat beter. Koorts is bijna over heb ik het idee. Dus hoop dat ik morgen of overmorgen weer kan beginnen met trainen :).

Cynic erg gaaf trouwens dat filmpje! Die hindernissen zien er wel lekker pittig uit ja! :D Sowieso een enorm goede prestatie dat je hem zonder fouten uitgelopen hebt!

Voor de rest ook allemaal mooie verhalen gelezen, iedereen gefeliciteerd met de resultaten! *O* _O_

En degene met pijntjes en die ook ziek zijn natuurlijk beterschap! :)
Na koorts moet je wel ff oppassen he. Als ik het me goed herinneren raadt met aan om na de koorts nog evenveel dagen rust te houden als dat je koorts hebt gehad. Ofzoiets...

Of haal ik nu zaken door elkaar?
F means you're fucked
pi_136579072
quote:

Echt he! Ik heb daar ook helemaal niks mee. En al dat blije gedoe er om heen ook. Niks fijner dan in je eentje door het bos, heerlijk!
pi_136579092
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Na koorts moet je wel ff oppassen he. Als ik het me goed herinneren raadt met aan om na de koorts nog evenveel dagen rust te houden als dat je koorts hebt gehad. Ofzoiets...

Of haal ik nu zaken door elkaar?
http://www.hetloopcentrum(...)/hardlopen-en-griep/

Daar staat voor elke zieke dag, 2 dagen rust. Dus inderdaad daarna nog evenveel rust. Hmm, vervelend. Dat wordt dus deze week nog niet lopen waarschijnlijk.
pi_136580754
quote:

Kan me goed voorstellen dat dat een afknapper is. Als het wedstrijdelement, of op z'n minst het 'evenementelement' je wel aan het trainen krijgt/houdt zijn er ook genoeg kleine loopjes te vinden in NL gok ik zo bij de kleinere clubs! Dat is écht een stuk fijner! Zo liepen Wolve en ik afgelopen zondag (ok, wel in co.uk) grotendeels met z'n tweeën. Nou ja, voor ons en achter ons wel een paar mensen, maar dat gaat dan ook echt om maar 4 mensen totaal: heel lang maar 1 iemand 100m voor ons en 3 mensen 200m achter ons. Dat was echt ideaal. O+
Ja doei.
pi_136580957
Ben ik dan de enige die echt 0 moeite heeft met inhalen van mensen bij grote evenementen? Terwijl ik toch echt altijd in de grote bups loop als echte gemiddelde lopert.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136581469
Mooie verslagen gelezen. Er is goed gelopen ^O^

@Wolve.. gefeliciteerd met je eerste HM. Volgens mij was ie lekker pittig ^O^
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:50:38 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136581483
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ben ik dan de enige die echt 0 moeite heeft met inhalen van mensen bij grote evenementen? Terwijl ik toch echt altijd in de grote bups loop als echte gemiddelde lopert.
Ik heb er ook weinig moeite meer mee. Dat wil zeggen, ik maak me er niet meer druk om. Het helpt me soms zelfs, want het voorkomt dat ik te hard start. En zo lang ik relaxed blijf tijdens het lopen, gaat het allemaal prima. Die ruimte komt vanzelf wel
F means you're fucked
pi_136581714
Inhalen heb ik geen problemen mee, wel met inhalers die op mijn hakken lopen te trappen of in mijn rug aan het duwen zijn...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:01:15 #119
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136581801
Duwen is echt not done... Zou ik ook wel vervelend vinden ja.

Kan soms wel lastig zijn als er een echte vernauwing in het parcours zit voordat het veld voldoende is uitgedund.

@stream: thanks! ja, was niet de makkelijkste die ik had kunnen kiezen als de eerste... :+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:02:54 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136581854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:58 schreef Guard het volgende:
Inhalen heb ik geen problemen mee, wel met inhalers die op mijn hakken lopen te trappen of in mijn rug aan het duwen zijn...
Dat heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt
F means you're fucked
pi_136582112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:58 schreef Guard het volgende:
of in mijn rug aan het duwen zijn...
Als het tijdens de BEAR trail gebeurde, dan was ik dat >:)
pi_136582208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt
Ik ook pas een keer, maar dat is dus wel een keer teveel...
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef streamnl het volgende:

[..]

Als het tijdens de BEAR trail gebeurde, dan was ik dat >:)
op trails gebeurt dat natuurlijk niet, daar gunt men elkaar nog het licht in de ogen :P
pi_136582220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er ook weinig moeite meer mee. Dat wil zeggen, ik maak me er niet meer druk om. Het helpt me soms zelfs, want het voorkomt dat ik te hard start. En zo lang ik relaxed blijf tijdens het lopen, gaat het allemaal prima. Die ruimte komt vanzelf wel
Dat heb ik eigenlijk ook, dat ik me er niet druk om maak. Rustiger lopen, meer inhoud in de tweede helft van de rit.
pi_136582378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef Guard het volgende:

op trails gebeurt dat natuurlijk niet, daar gunt men elkaar nog het licht in de ogen :P
Maar natuurlijk... Daarom versnelden wij allebij (nog meer) toen iemand ons vlak voor de finish wou inhalen. ;)
(was wel een lekkere eindsprintje :Y )
pi_136582506
Eigenlijk alleen gemerkt bij de start dat de snelle lopers (die eigenlijk gewoon eerder in het startvak moeten gaan staan) wel langs komen vliegen. Nooit geen duw of trekwerk van gehad verder.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136582800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:18 schreef streamnl het volgende:

[..]

Maar natuurlijk... Daarom versnelden wij allebij (nog meer) toen iemand ons vlak voor de finish wou inhalen. ;)
(was wel een lekkere eindsprintje :Y )
Dat was een vrouw, die bovendien op 500m van de finish op haar plaat was gegaan, dat konden we natuurlijk niet laten gebeuren ;)

Ennuh bij de Cauberg doen we wel weer een eindsprintje :Y
pi_136582863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Eigenlijk alleen gemerkt bij de start dat de snelle lopers (die eigenlijk gewoon eerder in het startvak moeten gaan staan) wel langs komen vliegen. Nooit geen duw of trekwerk van gehad verder.
Ik vermoed dat ik het genoegen heb gehad om een asociale hardloper achter me te hebben. Ze zijn niet talrijk, maar ze zijn er wel...
pi_136582901
Ik heb één keer per ongeluk zelf op iemand's hak gestaan (of nou ja, schampen was 't), aan het begin van de 7^^ in de ergste drukte nog. Maar toen ik na een halve minuut half achteruitlopend en talloze sorry's en verontschuldigingen nog steeds de huid volgescholden kreeg ben ik maar zonder schuldgevoelens doorgerend.
Ja doei.
pi_136583253
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb één keer per ongeluk zelf op iemand's hak gestaan (of nou ja, schampen was 't), aan het begin van de 7^^ in de ergste drukte nog. Maar toen ik na een halve minuut half achteruitlopend en talloze sorry's en verontschuldigingen nog steeds de huid volgescholden kreeg ben ik maar zonder schuldgevoelens doorgerend.
Hmm misschien was dat wel dezelfde asociale loper...
pi_136583577
Ik probeer ook nooit iemand te raken. Als er zo nodig mensen met hun 4en naast elkaar moeten lopen vraag ik wel even of ik mag passeren. Al start ik meestal redelijk tussen gelijke lopers.
Bij de asselronde nog wel redelijk veel moeten inhalen, maar daar waren de wegen breed genoeg in ieder geval.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:02:31 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136583673
Ik probeer altijd iedereen onderuit te schoffelen, anders kan ik al helemaal niet winnen
F means you're fucked
pi_136583718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik probeer ook nooit iemand te raken. Als er zo nodig mensen met hun 4en naast elkaar moeten lopen vraag ik wel even of ik mag passeren. Al start ik meestal redelijk tussen gelijke lopers.
Bij de asselronde nog wel redelijk veel moeten inhalen, maar daar waren de wegen breed genoeg in ieder geval.
Patries, Mel, Steef en Sonja. Tijdens de bedrijvenloop van de Bjoetiesaloen!
Ja doei.
pi_136584042
http://www.theclymb.com/s(...)&utm_campaign=buffer

Je bent er bijna! :r Nog maar een klein stukje!

Met de auto vind ik het al een lange afstand... :Z

Herkenbaar... :P
pi_136584123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:

Oh, ik vind dat niet zo erg, zolang het echt maar de laatste 15% van de race is, zeg maar. Zondag ook genoeg marshals die zeiden 'dat we er bijna waren', maar dat was wel in de laatste 3km ofzo. :)
Ja doei.
pi_136584186
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:

Leuk stukje om te lezen, en herkenbaar inderdaad.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:31:36 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136584611
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
+1. Het kan me echt niks boeien. Inhalen, ingehaald worden: :z

Overigens vind ik grotere evenementen (CPC bv) prettiger dan een loopje waar 100 man aan meedoet.
Natuurlijk heeft het z'n charme en het is kneuterig etc, maar ik wil tijdens een wedstrijd mensen om me heen hebben. Als ik met 1 poppetje in de verte wil lopen ga ik wel trainen op het fietspas in de duinen :Y)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:54:30 #137
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136585350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Gewoon...

...over het gras. Volgens mij heb ik de helft van de wedstrijd in Egmond in de berm gelopen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_136585961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik vind dat niet zo erg, zolang het echt maar de laatste 15% van de race is, zeg maar. Zondag ook genoeg marshals die zeiden 'dat we er bijna waren', maar dat was wel in de laatste 3km ofzo. :)
Ook niet bij km 39 van de marathon terwijl je eigenlijk al niet meer kan, terwijl laatste 5 km al een hel waren ?
pi_136585978
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ook niet bij km 39 van de marathon terwijl je eigenlijk al niet meer kan, terwijl laatste 5 km was al een hel waren ?
Hmm, ik ben dan altijd 10 seconden geirriteerd maar daarna denk ik, ach ze staan er toch maar en ze bedoelen het goed. En je hebt dan weer even een minuutje niet aan je eigen lijden gedacht ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136586031
Niet dat ik altijd marathons loop maar je snapt wat ik bedoel ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136586033
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ook niet bij km 39 van de marathon terwijl je eigenlijk al niet meer kan, terwijl laatste 5 km al een hel waren ?
Geen idee, zoals je weet heb ik zover nog niet gelopen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er heel erg sikkeneurig van zou worden. Vind 't al geweldig dat ze daar staan te blauwbekken (misschien in mei wat minder, maar dat weet je niet), dus om dan daar op te gaan lopen vitten vind ik ook weer zowat. Echt publiek verwacht ik niet bij mijn marathon verder, dus die zullen het ook wel niet doen! :+ :') Bij de 2 HM's die ik tot nu toe gelopen heb vond ik 't in elk geval gewoon tof/lief/vriendelijk.
Ja doei.
pi_136586437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee, zoals je weet heb ik zover nog niet gelopen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er heel erg sikkeneurig van zou worden. Vind 't al geweldig dat ze daar staan te blauwbekken (misschien in mei wat minder, maar dat weet je niet), dus om dan daar op te gaan lopen vitten vind ik ook weer zowat. Echt publiek verwacht ik niet bij mijn marathon verder, dus die zullen het ook wel niet doen! :+ :') Bij de 2 HM's die ik tot nu toe gelopen heb vond ik 't in elk geval gewoon tof/lief/vriendelijk.
Ja, het ligt er bij mij ook wel een beetje aan. Soms kan het inderdaad wel een boost geven, vooral als je nog genoeg over hebt ;). En het ligt er een beetje aan hoe ze het brengen. Niet dat ik me er verder dan ook maar iets van aantrek, want 5 seconden later ben je weer met je eigen ding bezig. :) Maar over het algemeen vind ik support wel goed en fijn, vooral van bekenden.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:35:07 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136586675
Die mensen staan er toch maar weer om een stel hardlopers aan te moedigen, en ze bedoelen het meestal goed.

Net weer effe gelopen, na 2 weken niks. Viel best een beetje tegen, maar heb het wel weer gedaan :Y) Gelopen zonder op m'n Garmin te kijken, had namelijk de interval erin gezet. Tof om te zien dat ik toch redelijk stabiel loop op gevoel :D
pi_136587632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja, het ligt er bij mij ook wel een beetje aan. Soms kan het inderdaad wel een boost geven, vooral als je nog genoeg over hebt ;). En het ligt er een beetje aan hoe ze het brengen. Niet dat ik me er verder dan ook maar iets van aantrek, want 5 seconden later ben je weer met je eigen ding bezig. :) Maar over het algemeen vind ik support wel goed en fijn, vooral van bekenden.
Sowieso is m'n 'ik kan niet meer'-tactiek er een van doen alsof het allemaal makkelijk en lekker gaat en juist extra de marshals bedanken en mensen onderweg groeten zodat ik pijntjes even kan vergeten :+ Toegeven aan pijntjes en vermoeidheid (er constant aan denken in elk geval) is funest hier!
Ja doei.
pi_136587726
Ik vind het altijd wel fijn als de vrijwilligers die bij de hindernissen staan je even aanmoedigen als je er helemaal doorheen zit. Ze hebben vaak ook een lijst met de namen (voor het afvinken of mensen niet een hindernis gemist hebben) en dan stiekem best mooi als je even bij naam genoemd wordt :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_136587794
Ik vind de 'je bent er bijna' aanmoedigingen ook fijn! Als het dus echt een aanmoediging is en als je ook bijna bij de finish bent, niet een lollige opmerking halverwege of van een toevallige voorbijganger tijdens een training, dan is het gewoon een oud/uitgekauwd grapje net als de andere voorbeelden uit het artikeltje.
pi_136587890
Waarom zou je je storen aan mensen die het goed menen? Echt: inhalen is kut, mensen die je aanmoedigen zijn kut. Ga dan dammen ofzo...
pi_136587896
Ik deed zondag nog alsof ik er al was bij twee marshals die aan weerszijden van een trailingang stonden... :') Armen in de lucht, helemaal blij, gevolgd door een quasi-beteuterde "Oh, is dit niet de finish?". Toen kreeg ik een welverdiende 'Bijna... je zit nu op 2/3' te horen :') :D
Ja doei.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 15:09:15 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136588000
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:06 schreef mosselmossel het volgende:
Waarom zou je je storen aan mensen die het goed menen? Echt: inhalen is kut, mensen die je aanmoedigen zijn kut. Ga dan dammen ofzo...
*;
pi_136588042
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:06 schreef mosselmossel het volgende:
Wel traildammen dan ;(
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')