Dit. Misschien dat ie wel pittig is omdat je er voor je gevoel weer even in moet komen. Maar in plaats van een stapje terug kan je die les ook gewoon nog een keertje doen. De tweede keer zal dan weer een stuk beter gaan en dan ga je daarna gewoon weer verder met de volgende.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon 6 doen. Als het niet gaat, kun je altijd nog een stappie terug doen.
Laten we hopen dat het uitkomt dan. Kan vanavond pas rond een uur of 20:00 gaan lopen. 2x 3km op het programma.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
De weersverwachting geeft een droge avond aan!
Combineren kun je lerenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het uitkomt dan. Kan vanavond pas rond een uur of 20:00 gaan lopen. 2x 3km op het programma.
Vandaag begonnen bij mijn nieuwe werkgever als koerier, dus het is over met sochtends/smiddags lopen helaas
Maar je hebt 't toch maar gedaan! Vond je 't wel een beetje leuk of was 't enkel afzien?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Cynic het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb inmiddels de uitslagen bekeken, ik ben 125e van de 134 geworden. En dan zijn er nog 61 (!) uitvallers... Da's echt veel...
Nog even over de categorieën:
BSC = Basis Survival Circuit, doorgaans zo'n 8 km en 30 hindernissen
RUC = Runner Up Circuit, doorgaans zo'n 13 km en 50 hindernissen
TSC = Top Survival Circuit, doorgaans zo'n 18 km en 70 hindernissen
Mijn uiteindelijke tijd gisteren was 3:29.
De eerste van de RUC was met met 1:35 al binnen![]()
Er is dus nog wat extra training nodig!
Als je een paar uur later weer een beetje op temperatuur bent, in de wetenschap dat je het wel gehaald hebt, dan is het wel leuk ja. Het zijn ook gewoon erg toffe hindernissen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar je hebt 't toch maar gedaan! Vond je 't wel een beetje leuk of was 't enkel afzien?
Al is het maar voor tijdelijk. Ik heb nu tenminste iets van een inkomen, en van hieruit kan ik een baan gaan zoeken die mijn opleiding past.quote:
Zeer zeker. Het gros van de hardlopers werken overdag en kunnen niets anders dan na het eten hardlopen. Dus, voortaan weer lekker in het donkerquote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 12:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Al is het maar voor tijdelijk. Ik heb nu tenminste iets van een inkomen, en van hieruit kan ik een baan gaan zoeken die mijn opleiding past.
[..]
Zeer zeker. Het gros van de hardlopers werken overdag en kunnen niets anders dan na het eten hardlopen. Dus, voortaan weer lekker in het donker
Bloody hell, ik was na 5 minuten alleen kijken al bekafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word al moe als ik er naar kijk!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bloody hell, ik was na 5 minuten alleen kijken al bekafTopprestatie!
Toch fijn dat je er met een goed gevoel aan terug kunt denken: het is ook niet zomaar wat! En ach, gisteren tijdens m'n HM dacht ik ook: en ik moet over een paar maanden een marathon lopen?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je een paar uur later weer een beetje op temperatuur bent, in de wetenschap dat je het wel gehaald hebt, dan is het wel leuk ja. Het zijn ook gewoon erg toffe hindernissen.
Maar ik heb het niet eerder zo zwaar gehad. Het ging de laatste tijd best lekker, vorige maand in Westerbork liep ik nog 2:38. Ik wil er eigenlijk naartoe dat ik ooit zo rond de 2 uur zit, maar na een run als die van gisteren lijkt dat ineens weer heel ver weg.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had voor vandaag een uurtje D1 op het programma staan.
En toen verdwaalde ik nabij het f*cking "Avatarbos". Dat heet echt zo, maar alleen Open Street Map weet dat.
Gevolg was mijn langste en langdurigste duurloop ooit en na verloop van tijd was het natuurlijk onmogelijk om het hartje in D1 te houden, want ik had geen eten of drinken bij me.
Maar goed, nu douchen en etenPer ongeluk bijna drie keer zo lang lopen dan de bedoeling was. Wow..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ach, tijdens dat fietsen kan je er gewoon bij zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef Jumparound het volgende:
halve triatlon schijt ik ook wel voor in mn broek
pijnboompit, pijnboompit, etcquote:Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, tijdens dat fietsen kan je er gewoon bij zitten
Dat moet je niet bergopwaarts doenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bij fietsen kan je iig even je benen stil houden
dat gaat nog steeds langer goed dan bij zwemmenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat moet je niet bergopwaarts doen.
Good luck!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef flipsen het volgende:
Goed, 11:00 lijkt me een mooi moment om me te zetten tot dag 2 van week 2: 7x 2 minuten rennen en 2 minuten wandelen. Afgelopen vrijdag ging 6x ook zonder problemen, dus vandaag maar eens kijken. Vrouwlief mee, benieuwd of die het redt. Honden uiteraard ook mee en die hebben er erg weinig problemen mee (en de hond die los mag rent ongeveer 10x zoveel als wij, door steeds weg te rennen en terug te komen). Wish us luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |