Klinkt dan misschien als spierpijn? Dat gaat bij mij altijd wel over als ik op rustige hartslag loop..quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste weken had ik wat last van mijn heup. Vooral na langdurig gezeten te hebben (bijvoorbeeld autorijden).
Nu is dat volledig verdwenen na die onbedoelde hele lange duurloop.
Vorig jaar had ik zoiets ook al eens. Pijn onderaan scheenbeen, bij aanhechting met voet. Heb toen 8 dagen niet gelopen. Hielp niet. Toen toch maar een duurloop. Daarna was het over.
Misschien dat een beetje doorbloeding helpt bij dit soort niet al te ernstige pijntjes. Of het is gewoon afgestorven, dat kan ook natuurlijk.
Zat ik net ook naar te kijken op een andere site. Zal het eens proberen, misschien dat hij dan beter aansluit aan de zijkant van de schoen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je ze niet op z'n kop zitten? Ik heb ze ook en op de verpakking staan ze er bij mij andersom op (niet dat t veel uitmaakt trouwens, denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het was wel meer dan dat. Maar wat maakt het uit, het is weg (afkloppen)!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt dan misschien als spierpijn? Dat gaat bij mij altijd wel over als ik op rustige hartslag loop..
Wie levert jou die schema's? De lokale atletiekvereniging, mede-VFF ambassadeurs, trail goeroes? Ik ben benieuwd waar een Keniaanse trailrunner zijn schema's vandaan haaltquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Heb een schema gekregen tot aan de Leudaltrail op 11 mei. Daarna krijg ik weer een schema tot aan de Trail des Fantomes
Een hardloper van ander forum (chat'n'run) heeft een groepje bij elkaar gesprokkeld die hij wou begeleiden. Hij doet het (voor mij) vrijwillig en hij heeft ook geen trainerdiploma's. Wel is hij bezig met sportmassagecursus en leest hij al best lang heel veel over trainingswetenschappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wie levert jou die schema's? De lokale atletiekvereniging, mede-VFF ambassadeurs, trail goeroes? Ik ben benieuwd waar een Keniaanse trailrunner zijn schema's vandaan haalt
(spuit 11)quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Kutterdrkut 😞 had ik nou toch gisteren maar gelopen... Ben nu in het centrum, let ik niet op,bij de stoep (sowieso dom in argentinie) ga ik gigantisch door mijn enkelgebeurt me echt nooit, uitgerekend nu, met morgen 2 lange dagen autorijden en dus niet rennen. Even
aankijken maar, hoop dat ik er morgen niet teveel last van heb. Baaldagje dus
Dat klinkt best goed!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Een hardloper van ander forum (chat'n'run) heeft een groepje bij elkaar gesprokkeld die hij wou begeleiden. Hij doet het (voor mij) vrijwillig en hij heeft ook geen trainerdiploma's. Wel is hij bezig met sportmassagecursus en leest hij al best lang heel veel over trainingswetenschappen . Sommige geeft hij ook alleen tips en hulp. Hij heeft al een aantal lopers die de Marathon onder de 3 uur lopen, daar wou hij mij ook bij gaan trainen, maar daar moet hij maar even mee wachten.
Vind het wel interessant, maar mocht het echt niet goed uitpakken dan ga ik gewoon weer mijn eigen pad. Hij organiseert soms ook trainingsloopjes enzo met z'n allen. Paar weken terug nog een chi-running clinic gehad via hem.
Thanks! Hetzelfde voor jou!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed!Mooi voor hem om wat ervaring op te doen in het personal trainen, mooi voor jou om wat (gratis) begeleiding en schema's te krijgen.
Ben benieuwd hoe het je af gaat, met een schema werken, als koning Freewheel
In ieder geval goed dat je weer beter bent! Dat is ook niet geheel onbelangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |