quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of over baardquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
Geen man overboord. Wel een vrouw over board.
En een man overbaardquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
Geen man overboord. Wel een vrouw over board.
Ik deed ook een poging voor de lapo, maar waarom zeg ik niet.quote:
3e of beter dus op het WK? Baasquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat waren 40 fantastische seconden
*Vindquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik bleef hangen aan het metaal."
Vindt je het heel gek
Die rail was magnetisch. Haar kop trok helemaal naar beneden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik bleef hangen aan het metaal."
Vindt je het heel gek
Een de baard op het hoofdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die commentator heeft ook een snor.
Off-topic: Jetrogodquote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een de baard op het hoofd
Youtube staat er vol mee.quote:
Interviews zijn altijd wel mooi bij dit soort sporten inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel mooi, al die mensen hier die mediagetrainde sulletjes en nikszeggende coaches gewend zijn bij het voetbal en dan nu haten want ze zien een ander soort mens
Zo zal de Neanderthaler ook gepost hebben toen ze een Homo Sapiens zagen
mooi gifjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Off-topic:
[ afbeelding ]
Niet als je op je plaat bent gegaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef -0- het volgende:
Dat zwaaien alsof je gewonnen hebt lijkt me ook een beetje jurymanipulatie.
Gelukkig is Beugelsdijk er nogquote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Interviews zijn altijd wel mooi bij dit soort sporten inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden beter een paar van die andere snowboardmeisjes kunnen uitnodigen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Erben is de lekkerste aan tafel. Zegt genoeg.
Jij bent toch student?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik het college van morgen moet voorbereiden, nu mis ik de rest van deze topshow.
Baard in de keel. Had ik ook toen ik 12 was.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
Baarddude. Kom dan niet, als je niet normaal kunt praten.
Kwam het er bij jou ook zo de keel uit?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Baard in de keel. Had ik ook toen ik 12 was.
Colleges voorbereidenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik het college van morgen moet voorbereiden, nu mis ik de rest van deze topshow.
Colleges voorbereiden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt idioot, bij turnen hebben ze dat in ieder geval een stuk beter geregeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef -0- het volgende:
De smaak van de jury.
Daar gaat het al mis i.m.o.
Jurysporten zijn al niet echt wat maar als smaak echt mee gaat spelen.![]()
Verrassend hequote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Origineel hoor, de Jamaicaanse bobsleeërs voor dit item, hoe bedenk je het.
Dat wel, maar ik hou niet zo van dergelijke aandachthoerenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Die vent leeft er nu nog van, prachtig toch.
Aandachtshoeren*quote:Op zondag 9 februari 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik hou niet zo van dergelijke aandachthoeren
Ok bedankt.quote:
Geen dank, ik doe het graag.quote:
Straks het kofferspel zeker? Even kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Mensen Miljoenenjacht is nu ook bezig!!11
Lekker met Linda de koffer inquote:Op zondag 9 februari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Wat een dilemma. Welk programma is minder slecht?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Dat waren ook de spelen dat Gerard Kemkers brons won op de 5000m en dat Herbert Dijkstra 11e werd op de 10kmquote:Op zondag 9 februari 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
Yvonne van Gennip, 1988 mijn eerste bewuste winterspelen!
miljoenenmensenjacht?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Voelt echt als eeuwen geledenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat waren ook de spelen dat Gerard Kemkers brons won op de 5000m en dat Herbert Dijkstra 11e werd op de 10km
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:
"Verlengen, verlengen!"
Dat roep ik ook altijd tegen mijn penis.
quote:
Uh, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:
"Verlengen, verlengen!"
Dat roep ik ook altijd tegen mijn penis.
Ik dacht Dijkstra alleen aan kanoen deedquote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat waren ook de spelen dat Gerard Kemkers brons won op de 5000m en dat Herbert Dijkstra 11e werd op de 10km
Nee man, das Churandy, tevens ook de meest blije man van Nederland.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jetro Willems is de beste sprinter van Nederland
Verdacht iddquote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ze nam een voorbeeld aan de Oost-Duitsers. Hmm.
In de jaren '80 was dat toch gewone anabole enzo.quote:
Die strepen zijn pas uitgevonden in 1997, om hem te tekenen is GPS nodig.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Daar is die streep in de lucht toch voor? Om de weg terug te vinden?
chemtrails jonguh.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Daar is die streep in de lucht toch voor? Om de weg terug te vinden?
Epkegod ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Ze studeerde medicijnen, verdacht.
Die mensen zijn gewoon afgunstig.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fuck de haters, jij hebt een NICKGOD-UI.
Dat sowieso. Jij staat ver boven ze.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon afgunstig.
Ik probeer nog ergens Radio Langs de Lijn aan te slingeren.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Jij staat ver boven ze.
Radio Olympiaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik probeer nog ergens Radio Langs de Lijn aan te slingeren.
Zonder beeld is het niks aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik probeer nog ergens Radio Langs de Lijn aan te slingeren.
Met Erben vier jaar terug wel.quote:
Dat zei ik hier ookquote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef Max23 het volgende:
Het is wel duidelijk welk zusje ze het meest mag
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef wimderon het volgende:
Nee Jongkind, dit is niet de eerste keer dat er 3 zusjes aan één onderdeel meedoen.
Erben Tochquote:
Jorrit Bergsma niet lekker vinden.quote:
Jij wil gewoon slijmen bij Lara, maar het is terecht om haar niet te noemen en dat weet ze.quote:
Wij hebben Jorrit Bergsmaquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jorrit Bergsma niet lekker vinden.
Ik had eerst Ronald - Mo - Nagashima maar denk nu inderdaad Michel - Mo - Nagashimaquote:
Kijk je niet El Cachino?quote:
Ronald kan denk ik geen twee goede races rijden, toch een beetje een choker.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eerst Ronald - Mo - Nagashima maar denk nu inderdaad Michel - Mo - Nagashima
Daarnaast is Anna Fenninger het mooiste plaatjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij wil gewoon slijmen bij Lara, maar het is terecht om haar niet te noemen en dat weet ze.
Eentje was al lastig tijdens het WK Sprint.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ronald kan denk ik geen twee goede races rijden, toch een beetje een choker.
Nee maar wel tweedequote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast is Anna Fenninger het mooiste plaatje
Mensen die niet naar Jong Ajax - VVV gaan kijkenquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 21:34:16 ]
Ze heeft het lelijkste plaatjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast is Anna Fenninger het mooiste plaatje
Wat danquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze heeft het lelijkste plaatje
Ja. Wat een tokkie die man.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Sjinkie is een idioot. Had gewoon geschorst moeten worden
Die twee jongetjes bij die deur waar die tegenaan trapt ook echt hequote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Die zag ik ook al jaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die twee jongetjes bij die deur waar die tegenaan trapt ook echt he
Haha inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die twee jongetjes bij die deur waar die tegenaan trapt ook echt he
Wat een gozer.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een opgefokt kutgastje.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Anne-Marie, Marguerit en Therese Leduc (afdaling alpineskiën 1960)quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke dan? Toch niet de familie Gasparin?
Ja het is niet echt een nuchtere Fries of bedeesde Chinees zoals zijn afkomst zou doen vermoedenquote:
Hij lijkt echt zo'n mannetje dat de hele middag met z'n matties op de rugleuning van een parkbankje zit en rotjes naar tekkeltjes van bejaarden gooit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is niet echt een nuchtere Fries of bedeesde Chinees zoals zijn afkomst zou doen vermoeden
Wel duidelijk slimmer dan Pietersquote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een baasje is ditquote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anne-Marie, Marguerit en Therese Leduc (afdaling alpineskiën 1960)
En wat broertjes betreft:
Jorge, Luis Adrian, Jose en Roberto Tames (tweemansbob) (vier broertjes dus)
Marcos Luis, Martin Tomas en Matias Jose Jerman (15 kilometer crocc-country)
Anton, Peter en Marian Stastny (ijshockey)
Mag getweet worden naar Martijn Hendriks.
Heb jij niet de neiging om uit frustratie ergens een paar keer tegen aan te schoppen? Ik welquote:Op zondag 9 februari 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt echt zo'n mannetje dat de hele middag met z'n matties op de rugleuning van een parkbankje zit en rotjes naar tekkeltjes van bejaarden gooit.
Ik heb daar Fok! voor!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij niet de neiging om uit frustratie ergens een paar keer tegen aan te schoppen? Ik wel
Mancuso.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor Lolo Jones
Wie was dat in die UI van Leatherface?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |