quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of over baardquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
Geen man overboord. Wel een vrouw over board.
En een man overbaardquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
Geen man overboord. Wel een vrouw over board.
Ik deed ook een poging voor de lapo, maar waarom zeg ik niet.quote:
3e of beter dus op het WK? Baasquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat waren 40 fantastische seconden
*Vindquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik bleef hangen aan het metaal."
Vindt je het heel gek
Die rail was magnetisch. Haar kop trok helemaal naar beneden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik bleef hangen aan het metaal."
Vindt je het heel gek
Een de baard op het hoofdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die commentator heeft ook een snor.
Off-topic: Jetrogodquote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een de baard op het hoofd
Youtube staat er vol mee.quote:
Interviews zijn altijd wel mooi bij dit soort sporten inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel mooi, al die mensen hier die mediagetrainde sulletjes en nikszeggende coaches gewend zijn bij het voetbal en dan nu haten want ze zien een ander soort mens
Zo zal de Neanderthaler ook gepost hebben toen ze een Homo Sapiens zagen
mooi gifjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Off-topic:
[ afbeelding ]
Niet als je op je plaat bent gegaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef -0- het volgende:
Dat zwaaien alsof je gewonnen hebt lijkt me ook een beetje jurymanipulatie.
Gelukkig is Beugelsdijk er nogquote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Interviews zijn altijd wel mooi bij dit soort sporten inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden beter een paar van die andere snowboardmeisjes kunnen uitnodigen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Erben is de lekkerste aan tafel. Zegt genoeg.
Jij bent toch student?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik het college van morgen moet voorbereiden, nu mis ik de rest van deze topshow.
Baard in de keel. Had ik ook toen ik 12 was.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
Baarddude. Kom dan niet, als je niet normaal kunt praten.
Kwam het er bij jou ook zo de keel uit?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Baard in de keel. Had ik ook toen ik 12 was.
Colleges voorbereidenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik het college van morgen moet voorbereiden, nu mis ik de rest van deze topshow.
Colleges voorbereiden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt idioot, bij turnen hebben ze dat in ieder geval een stuk beter geregeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef -0- het volgende:
De smaak van de jury.
Daar gaat het al mis i.m.o.
Jurysporten zijn al niet echt wat maar als smaak echt mee gaat spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |