quote:
ja geld en zachte sokkenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.
RIP Paxcon.
Dat gezegd hebbende. Hoi Sof. Nog veel cadeautjes weten binnen te halen?
Ik sprak hem net nog op FB Chat.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.
RIP Paxcon.
Dat gezegd hebbende. Hoi Sof. Nog veel cadeautjes weten binnen te halen?
Ga. Weg. En blijf weg.quote:
Vanaf het eerste momentquote:
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha. Ik geloof dat ik schijt aan dat soort vrienden zou hebben en ze daarom ook niet bezit.
Hier doen ze het ook hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.
Zou er niet aan mee doen.
omgomgomgomgquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze toch al een keertje laten zien![]()
Als het op zichzelf ontstaat doe ik het ook nog wel, maar om er nou zoiets stoers en openbaars op FB van te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.
Zou er niet aan mee doen.
Awwwwwwwwhquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de enige foto op mn laptop van mijzelf toen ik klein was
Mijn moeder liet me laatst foto's zien, toen heb ik die allemaal op mijn telefoon gezetquote:
Je lijkt echt heel, heel stonedquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij ook foto's dan?quote:
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindjequote:
Ja, had je al eens laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op laptop. Maar wel ergens maar moet ik inscannen/foto's maken op mobielquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ook foto's dan?
[..]
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindje![]()
woensdag deel ik taart uit op schoolquote:Op zondag 9 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd praktischEn volgend weekend dan echt zelf?
ja, met jou?quote:
Kjoetttttttquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me laatst foto's zien, toen heb ik die allemaal op mijn telefoon gezet
Nou, weet niet hoe jij kijkt wanneer je stoned bent hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt echt heel, heel stoned
Meer op pillenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt echt heel, heel stoned
Ik oooooooooooook, palmboompjes for lifequote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ook foto's dan?
[..]
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindje![]()
Hahahaha, daar had ik zelfs geen make up op. Moet je nagaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had je al eens laten zien.
Zo schattig wel
Maar goed, je hebt geloof ik alleen schattige foto's van jezelf gepost. Op die ene ellebooglik-foto na.
ZO LEUKquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meer op pillen
[..]
Ik oooooooooooook, palmboompjes for life
ik denk de tt veranderenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kjoettttttt.
Ben ook bezig met fotoalbum maken maar dan gewoon vanaf het moment dat mn ouders zijn gestopt met het bijhouden van fotoalbums.. Echt leuk
[..]
Nou, weet niet hoe jij kijkt wanneer je stoned bent hoor
Niiiceeequote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat heb ik ookIk heb er nu eentje van 2008 tot 2011 en een van 2011 tot 2014
Vrouwen zonder make-up, altijd beter dan met.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaha, daar had ik zelfs geen make up op. Moet je nagaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren naar de kapper, mijn haar ziet er nu slechter uit dan op deze foto.
[ Bericht 8% gewijzigd door heloef op 09-02-2014 20:44:28 ]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik nietquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef heloef het volgende:
haahhaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren naar de kapper, mijn haar ziet er nu slechter uit dan op deze foto.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zonder make-up, altijd beter dan met.
Wow, dat kapsel is fucking stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren naar de kapper, mijn haar ziet er nu slechter uit dan op deze foto.
Baby darling doll face honey
Zo kjooeetquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZO LEUK.
En tuinbroekjes.. hele kast vol met leuke kleren
Jup, de eerste is nog geplakt en alles, de nieuwste is online gemaaktquote:
Hoe? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren naar de kapper, mijn haar ziet er nu slechter uit dan op deze foto.#TeamMiley
Oh, jammer van je opa en oma wel. Voor de rest klinkt het goed, een familieverjaardag forceren is vaak toch louter vermoeiend.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
woensdag deel ik taart uit op school
's avonds komt nog een vriendin langs. En familie doen we nooit, te grote familie om naar elke verjaardag te gaan. Dus meestal komen mijn opa's en oma's maar die zijn niet in staat te komen volgens mij. Verjaardag van mijn broertjes in januari hebben we ook nog steeds niet gevierd
baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging gisteren naar de kapper, mijn haar ziet er nu slechter uit dan op deze foto.
Hmm.. wat vind je mooier/leuker? Online of zelf plakkenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo kjooeet
[..]
Jup, de eerste is nog geplakt en alles, de nieuwste is online gemaakt
[..]
Hoe? Waarom?
Omdat #instaswagquote:
Ik ken wel vrouwen waarbij make up geowon mooier is. Ik ben daar zelf een van maar het geldt eigenlijk voor iedereen met blonde wimpers.quote:
Als ik geen make up op heb, dan zie ik eruit alsof ik geen ogen heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wow, dat kapsel is fucking stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schattug heOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |