quote:
ja geld en zachte sokkenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.
RIP Paxcon.
Dat gezegd hebbende. Hoi Sof. Nog veel cadeautjes weten binnen te halen?
Ik sprak hem net nog op FB Chat.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.
RIP Paxcon.
Dat gezegd hebbende. Hoi Sof. Nog veel cadeautjes weten binnen te halen?
Ga. Weg. En blijf weg.quote:
Vanaf het eerste momentquote:
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha. Ik geloof dat ik schijt aan dat soort vrienden zou hebben en ze daarom ook niet bezit.
Hier doen ze het ook hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.
Zou er niet aan mee doen.
omgomgomgomgquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze toch al een keertje laten zien![]()
Als het op zichzelf ontstaat doe ik het ook nog wel, maar om er nou zoiets stoers en openbaars op FB van te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bevestigt alleen maar de vooroordelen over de regio.
Zou er niet aan mee doen.
Awwwwwwwwhquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de enige foto op mn laptop van mijzelf toen ik klein was
Mijn moeder liet me laatst foto's zien, toen heb ik die allemaal op mijn telefoon gezetquote:
Je lijkt echt heel, heel stonedquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij ook foto's dan?quote:
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindjequote:
Ja, had je al eens laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op laptop. Maar wel ergens maar moet ik inscannen/foto's maken op mobielquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ook foto's dan?
[..]
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindje![]()
woensdag deel ik taart uit op schoolquote:Op zondag 9 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd praktischEn volgend weekend dan echt zelf?
ja, met jou?quote:
Kjoetttttttquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me laatst foto's zien, toen heb ik die allemaal op mijn telefoon gezet
Nou, weet niet hoe jij kijkt wanneer je stoned bent hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt echt heel, heel stoned
Meer op pillenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt echt heel, heel stoned
Ik oooooooooooook, palmboompjes for lifequote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ook foto's dan?
[..]
Ik ga dat later ook zo doen bij mn kindje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |