SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zanger van Simply Red is er ook niet knapper op geworden.quote:
Dat was natuurlijk al nooit best...quote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zanger van Simply Red is er ook niet knapper op geworden.
Klopt maar zo'n botoxkop helpt ook niet echt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al nooit best...
Net als die schijtmuziek van ze.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al nooit best...
Liverpool natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea weer op 1-0 voorsprong. Mooi want dat is het enige team dat ik de titel gun
Dan nog liever Man City zo erg vind ik Liverpoolquote:
Liverpool speelt juist aanvallend voetbal dit jaar. Alhoewel ik Man City ook eindelijk eens met al hun potentie verzorgt voetbal zie spelen. Chelsea daarentegenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan nog liever Man City zo erg vind ik Liverpool
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea weer op 1-0 voorsprong. Mooi want dat is het enige team dat ik de titel gun
Dat lijkt me ook, United speelt al een hele tijd als een patatje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef alors het volgende:
Arsenal moet gewoon winnen, het is thuis, Moyes heeft geen idee wat hij aan het doen is en volgens mij is hij de spelers ook kwijt.
quote:Newcastle XI: Krul, Debuchy, Williamson, S.Taylor, Santon; Gouffran, Sissoko, Anita, Sammy Ameobi, De Jong, Cisse.
Tottenham XI: Lloris, Walker, Kaboul, Vertonghen, Naughton, Dembele, Bentaleb, Capoue, Paulinho, Lennon, Adebayor.
Ik zag trouwens dat Marvin Emnes ook bij Swansea speeltquote:Stoke: Begovic, Cameron, Shawcross, Wilson, Pieters, Odemwingie, Adam, Whelan, Arnautovic, Walters, Crouch.
Swansea: Vorm, Rangel, Flores, Williams, Davies, Canas, Britton, Dyer, Hernandez, Routledge, Bony.
quote:Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs; Arteta, Wilshere; Rosicky, Ozil, Cazorla; Giroud.
Subs: Fabianski, Jenkinson, Monreal, Oxlade-Chamberlain, Podolski, Sanogo, Bendtner.
Manchester United: De Gea, Rafael, Smalling, Vidic, Evra; Valencia, Cleverley, Carrick, Mata; Rooney, van Persie.
Subs: Lindegaard, Buttner, Ferdinand, Fellaini, Young, Hernandez, Januzaj.
quote:Fulham: Stekelenburg, Riether, Burn, Heitinga, Riise, Tunnicliffe, Sidwell, Kvist Jorgensen, Richardson, Holtby, Bent.
Subs: Hangeland, Kasami, Kacaniklic, Stockdale, Duff, Cole, Parker.
Liverpool: Mignolet, Flanagan, Skrtel, Toure, Cissokho, Henderson, Gerrard, Coutinho, Suarez, Sturridge, Sterling.
Subs: Brad Jones, Agger, Aspas, Moses, Allen, Kelly, Teixeira.
Wordt het afgelast.twitter:ric_wee twitterde op woensdag 12-02-2014 om 19:04:57Finally, 30 years since supporting @Everton, will b watching EFC "live" for 1st time. @MyToffees http://t.co/bC6mY5meT8
reageer retweet
awwwwquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
Wordt het afgelast.twitter:ric_wee twitterde op woensdag 12-02-2014 om 19:04:57Finally, 30 years since supporting @Everton, will b watching EFC "live" for 1st time. @MyToffees http://t.co/bC6mY5meT8[ afbeelding ] reageer retweet
Ik zou huilen als ik hem was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
Wordt het afgelast.twitter:ric_wee twitterde op woensdag 12-02-2014 om 19:04:57Finally, 30 years since supporting @Everton, will b watching EFC "live" for 1st time. @MyToffees http://t.co/bC6mY5meT8[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
Dat is toch lullig manquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef Syntix het volgende:
[..]Heerlijk. Aziaten die worden aangepakt
Maar je blijft een kutaziaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Grifte het volgende:
Als je al 30 jaar fan bent van een club als Everton ben je niet de standaard Gloryhuntende Aziaat.
dm-ed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef opreis het volgende:
pd show en janlul heb ik niets aan vandaag, waar kijken jullie?
dat laatste komt door ad blocker geloof ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef opreis het volgende:
ik krijg dan eredivisie :s, en quoten dm/pm doet ook raar gvd
Dit kan ik misschien bevestigen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
dat laatste komt door ad blocker geloof ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit kan ik misschien bevestigen.
[ afbeelding ]
United is echt hun angstgegnerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Confetti het volgende:
Loopt weer voor geen kant bij Arsenal.
Treffen Spurs en Arsenal elkaar nog?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Newcaslte 0-1 Spurs
Adebayor
Zeer binnenkort dacht ik, Spurs thuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Treffen Spurs en Arsenal elkaar nog?
Een hernieuwde editie van de buikschuif zou ik wel waarderen.
Valt wel mee dat zeer binnenkort trouwens. 16 maart, dikke maand dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Treffen Spurs en Arsenal elkaar nog?
Een hernieuwde editie van de buikschuif zou ik wel waarderen.
Ja tis nog weinig soeps voorlopig, zal eerst wel een goal moeten vallen.quote:
twitter:Orbinho twitterde op woensdag 12-02-2014 om 21:34:39HT Stats Arsenal v Man Utd Shots 9-3 On target 2-1, Fouls 3-6 Duels Won 57%-43%, Pass Accuracy 80%-79%, Possession 53%-47% reageer retweet
Dat Premier League Fantasy gedoe? Vergelijkbaar met die Fok-voetbalmanager?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi die had ik net in mijn team gezet.
Ja alleen veel chiller, want je kunt elke week wisselen, blessures en schorsingen worden aangegeven, je hebt een bank, dus als iemand dan toch niet speelt dan wisselt ie automatisch voor je bankspeler.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat Premier League Fantasy gedoe? Vergelijkbaar met die Fok-voetbalmanager?
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/compare/user/id/357045;123170quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja alleen veel chiller, want je kunt elke week wisselen, blessures en schorsingen worden aangegeven, je hebt een bank, dus als iemand dan toch niet speelt dan wisselt ie automatisch voor je bankspeler.
Ik sta boven je. Sowwwwwquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/compare/user/id/357045;123170
Snap wel dat je dat spel dan prefereert.
Ik heb de eerste ronde (dus twee speelrondes) ook gemist, dus serieus meedoen was al nooit een optie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/compare/user/id/357045;123170
Snap wel dat je dat spel dan prefereert.
Eerste ronde heb ik ook gemist, kijk maar in de vergelijkingsgrafiek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de eerste ronde (dus twee speelrondes) ook gemist, dus serieus meedoen was al nooit een optie.
Oh haha, nou erg knap danquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste ronde heb ik ook gemist, kijk maar in de vergelijkingsgrafiek.
Geen excuses jongedame.
@Johannes
JA MAAR
Eerste ronde gemist, dit dat.
Ik sta 180 punten op je voor, dit dat is heus niet het verschil van die eerste ronde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste ronde heb ik ook gemist, kijk maar in de vergelijkingsgrafiek.
Geen excuses jongedame.
@Johannes
JA MAAR
Eerste ronde gemist, dit dat.
Gezien het gegeven dat 143 mijn beste weekscore is, moet ik helaas hierin je mijn meerdere bekennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta 180 punten op je voor, dit dat is heus niet het verschil van die eerste ronde.
Ik zit geld te sparen om topspelers te kopen zoals Tim Immers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het gegeven dat 143 mijn beste weekscore is, moet ik helaas hierin je mijn meerdere bekennen.
Gelukkig heb ik wel meer moneyz, dat maakt je toch een mr.bigstar
The Ox moet erin en de boel even losschudden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
T is echt niet om aan te gluren man.
Alleen voor z'n sproetjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
The Ox moet erin en de boel even losschudden.
Theo Walcott wordt gemist.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat Arsenal voorin te weinig klasse heeft om dit soort wedstrijden te winnen.
Spurs staan 3-0 voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Neuroscience het volgende:
3 wedstrijden gelijk nu. Gelijke spelen
Dat is de vierde wedstrijd.quote:
quote:
Ik denk omdat hij ongeveer hetzelfde voetbal wil spelen als Ferguson, veel via de buitenkanten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom wilde Ferguson trouwens zo graag Moyes als zijn opvolger?
Dan wist hij zeker dat hij zonder problemen weer terug zou kunnen komen als coach...quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij ongeveer hetzelfde voetbal wil spelen als Ferguson, veel via de buitenkanten.
Het is alleen wel erg voorspelbaar en kut om naar te kijken.
Misschien speelt ook een rol dat hij een soort marionet als opvolger wilde, waarvan hij wist dat die het geen probleem zou vinden als hij hem op de vingers zit te kijken.. ik zou het als nieuwe coach namelijk tamelijk storend vinden als de vorige coach iedere wedstrijd opnieuw zo prominent op de tribune zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan wist hij zeker dat hij zonder problemen weer terug zou kunnen komen als coach...
Omdat hij Schot is. En met zo'n opvolger lijk je extra legendarischquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Syntix het volgende:
Liverpool komt op het middenveld en achterin nog wel echt klasse tekort. Een goede rechtsback en linksback erbij en een goede middenvelder en ze gaan volgend jaar echt meedoen.
Ik hoop ook wel op L'pool.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Grifte het volgende:
Nice
Zou het dan toch dit jaar?
Lijkt me niet, maar zolang de concurrenten van Liverpool die punten maar blijven verspelen. En Chelsea / City komen nog naar Anfield.
Zou het die fans bijzonder gunnen.
Klinkt wel als Johnnyquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Zhero het volgende:
Heeft Heitinga penalty veroorzaakt? Zie dat hij gele kaart heeft gekregen in 90e minuut en minuut later scoorde Liverpool uit penalty.
Nope, hij was het niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Zhero het volgende:
Heeft Heitinga penalty veroorzaakt? Zie dat hij gele kaart heeft gekregen in 90e minuut en minuut later scoorde Liverpool uit penalty.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Zhero het volgende:
quote:89:37 Penalty conceded by Sascha Riether (Fulham) after a foul in the penalty area.
Na mijn bedtijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
23:35 BBC1 MOTD
Alle samenvattingen van de laatste twee dagen.
Mwah, wel telkens erg belangrijk, en volgens mij de wedstrijd van afgelopen weekend heel dicht bij minstens 2 geweldige goals.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 2 wedstrijden 8 goals voor Liverpool en 0 goals van Suarez. Zijn we niet van hem gewend.
Magath erin.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
Meulensteen is er uitgeknikkerd.
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 20:46:20Ha ha...Magath new Fulham manager. This dinosaur has founded Jurassic Park. Good luck to the Fulham players when running the London marathon reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 20:47:59Which Einstein at Fulham made the decision to appoint a dinosaur who will run the players into the ground in an attempt to avoid relegation? reageer retweet
twitter:SamWallaceIndy twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 22:10:12Reliably informed that Meulensteen hasn't been sacked. Still 'head coach'. But Magath '1st team manager'. Hence no mention in FFC statement reageer retweet
Als ie zelf ontslag neemt dan speelt ie de leiding van Fulham in de kaart, die hoeven dan niets te dokken. Denk dat ie gewoon ze gewoon fuckt en blijft zitten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef alors het volgende:
Als hij niet ontslagen is dan stapt hij zelf wel op, ik denk echt niet dat hij zin heeft om met zo'n gekkie te werken.
Ja daarom zal hij ook wel niet ontslagen zijn, omdat ze daarop hopen. Hij zal wel wachten op een nieuw aanbod van een andere club ondertussen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ie zelf ontslag neemt dan speelt ie de leiding van Fulham in de kaart, die hoeven dan niets te dokken. Denk dat ie gewoon ze gewoon fuckt en blijft zitten.
Denk niet dat er een aanbod gaat komen, niet als hoofdcoach in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daarom zal hij ook wel niet ontslagen zijn, omdat ze daarop hopen. Hij zal wel wachten op een nieuw aanbod van een andere club ondertussen.
Mee eens, al zou hij best als hoofdcoach kunnen functioneren, maar niet bij een club als fulham.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat er een aanbod gaat komen, niet als hoofdcoach in ieder geval.
Als 2e man en veldtrainer is het een prima trainer maar als hoofdcoach bakt ie er niet veel van.
Ditquote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Grifte het volgende:
Leuk begin bij Arsenal - Liverpool.
Het begin had wel wat weg van een nieuwe 0-4 binnen twintig minuten.
twitter:Orbinho twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:50:45HT Stats Arsenal v Liverpool Shots 4-5 On target 1-2, Fouls 9-7 Duels Won 49%-51%, Pass Accuracy 81%-82%, Possession 50%-50% reageer retweet
Jippie!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef Grifte het volgende:
Sheffield United laatste minuut 2-1 vs Nottingham Forest. Nu Wednesday nog winnen vs Charlton en we hebben een Steel City Derby in de FA Cup
wat een feest !quote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef Grifte het volgende:
Sheffield United laatste minuut 2-1 vs Nottingham Forest. Nu Wednesday nog winnen vs Charlton en we hebben een Steel City Derby in de FA Cup
Gehaald in de zomer dusquote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Auxerre, tweede franse divisie. Gekocht in de zomer. Was transfervrij.![]()
Nog een pitch invasion daar ook. Waarschijnlijk liep fokker JochemP voorop, aangezien hij de match bezocht.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef alors het volgende:
Suarez heeft de schijn gewoon tegen door al zijn dives, lekker voor hem.
Yes.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een Championship topic of dumpen we al het Engels voetbal hier?
Hopen dat het zo blijftquote:1 Leicester 30 +24 67
2 Burnley 31 +22 60
3 QPR 30 +13 56
4 Derby 30 +18 55
5 Nottm Forest 30 +20 54
6 Reading 31 +14 50
7 Brighton 30 +7 46
8 Ipswich 31 +9 45
9 Wigan 29 +5 43
10 Blackburn 30 +2 43
http://www.hln.be/hln/nl/(...)voor-match-toe.dhtmlquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar iets in zijn privéleven ofzo.
Wat een sukkelquote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)voor-match-toe.dhtml
Bullshit. Webb staat er bovenop en het is overduidelijk een penalty. Dan hoor je hem gewoon te geven. Klaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef alors het volgende:
Suarez heeft de schijn gewoon tegen door al zijn dives, lekker voor hem.
Ach, hij krijgt toch ook penalties als ze niet gegeven moeten worden? Karma. Klaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bullshit. Webb staat er bovenop en het is overduidelijk een penalty. Dan hoor je hem gewoon te geven. Klaar.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)voor-match-toe.dhtml
Dat weten we niet natuurlijkquote:
Mwah klein beetje.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat weten we niet natuurlijk
Ach, als je de volgende foto ziet dan is er wel enig begrip van mijn kant... [ afbeelding ]
De nacht voor een wedstrijd ja, kijk als hij er nou 3 in ramt, maar nee hij speelt als een natte krant.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, als je de volgende foto ziet dan is er wel enig begrip van mijn kant... [ afbeelding ]
Niets mis mee. En voor de vergelijking, waar heeft Giroud normaal mee te kampen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eén of andere Franse doos.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niets mis mee. En voor de vergelijking, waar heeft Giroud normaal mee te kampen?
Nou ja Giroud mist altijd veel. Eigenlijk kon t alleen maar beter gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
De nacht voor een wedstrijd ja, kijk als hij er nou 3 in ramt, maar nee hij speelt als een natte krant.
Niet lelijk ofzo, maar ziet eruit als een kanjerslet. Zou er niet gek van op kijken, wanneer je paar gebruikte condooms zou vinden in haar doos.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was hij slecht tegen Crystal Palace toen? (Serieuze vraag, want kan me die wedstrijd niet herinneren)quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
De nacht voor een wedstrijd ja, kijk als hij er nou 3 in ramt, maar nee hij speelt als een natte krant.
Daar heb je dimmers voorquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef alors het volgende:
Maar als je die ziet snap je ook waarom dat mokkel waarmee hij vreemdging een zonnebril opzet.
[ afbeelding ]
wat een freakshow
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet lelijk ofzo, maar ziet eruit als een kanjerslet. Zou er niet gek van op kijken, wanneer je paar gebruikte condooms zou vinden in haar doos.
[..]
Ik kan me, behalve aan het begin van het seizoen, eigenlijk geen goede wedstrijden van hem herinnerenquote:Was hij slecht tegen Crystal Palace toen? (Serieuze vraag, want kan me die wedstrijd niet herinneren)
Haha! Nee, dat nou net weer niet. Maar het was wel genieten zeg, ze vochten er zo keihard voor dat ik heb staan juichen voor Sheffield United. Wat een potquote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog een pitch invasion daar ook. Waarschijnlijk liep fokker JochemP voorop, aangezien hij de match bezocht.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:39 schreef Pedroso het volgende:
Niet echt verdiend maar wel in e 93e minuut 1-0.
In het RVP topic staat nog een filmpje van hun tweeën als ze aan het hooghouden zijn.quote:
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:08:21Giroud has scored again. This time after kick off. reageer retweet
Ik zag het, mooi. Matties4lf.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
In het RVP topic staat nog een filmpje van hun tweeën als ze aan het hooghouden zijn.
2-0 Giroudquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe speelt Arsenal? Ik kan niet kijken helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |