quote:
En het is het welquote:
Nee slimpie. Hij gaat nu eerst aan haar vragen of ze dat goed vindt ja of neequote:Op zondag 9 februari 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet meer nu ik naar haar vraag.
FML
Je houdt wel van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Tinderquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Geef 'm de tijdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet meer nu ik naar haar vraag.
FML
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je houdt wel van meStiekem, STIEKEM, eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Geilquote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
TinderAls ik zo kijk welke mensen langskomen, moet ik echt stiekem een beetje huilen, diep van binnen.
En Grindr is ook niet alles, elke keer als ik in Rotterdam ben, dan vragen altijd minstens 5 negers/indo's/oude mannen van 40+/opa's altijd meteen: "geil?" zonder "hoi" vooraf.
Beter van wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee slimpie. Hij gaat nu eerst aan haar vragen of ze dat goed vindt ja of nee
Muuhhhhquote:
Ohja.quote:
Dat verbaast me altijd wel het meest aan de hele homocultuur. Alles draait veel meer om seks lijkt het. Ook als je op zo'n holebi feest bent. Het lijkt alsof iedereen daar is om gewoon maar iets te neukenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
TinderAls ik zo kijk welke mensen langskomen, moet ik echt stiekem een beetje huilen, diep van binnen.
En Grindr is ook niet alles, elke keer als ik in Rotterdam ben, dan vragen altijd minstens 5 negers/indo's/oude mannen van 40+/opa's altijd meteen: "geil?" zonder "hoi" vooraf.
Ja.quote:
Als iemand aan mij zomaar het nummer van iemand vraagt vraag ik dat ook altijd eerst aan die ander hoorquote:
Klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat verbaast me altijd wel het meest aan de hele homocultuur. Alles draait veel meer om seks lijkt het. Ook als je op zo'n holebi feest bent. Het lijkt alsof iedereen daar is om gewoon maar iets te neuken
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
(zeg ik dan altijd, en dan vragen ze "heb je vervoer?", ik zo: "waarvoor?", hij zo: "zodat we kunnen neuken", ik zo: "oh, wil ik wel, maar niet met jou" *block*)
Ik heb mijn foto ingesteld, dus kan je wel zienquote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Weten ze dan ook dat jij niet vrouwelijk bent?
En toen zei je 'Dat klopt, het is nu avond'quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef arachide. het volgende:
Bij mij begon iemand het gesprek met "vanavond?"
Rare mensen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto ingesteld, dus kan je wel zien
Pinda?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef arachide. het volgende:
Bij mij begon iemand het gesprek met "vanavond?"
Waarom is sociaal zijn zo moeilijk?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als iemand aan mij zomaar het nummer van iemand vraagt vraag ik dat ook altijd eerst aan die ander hoor![]()
Nja. Hangt van de situatie af. Laatst bijvoorbeeld kwam mijn baas vragen of ik het telefoonnummmer had van een vriendin van me zodat ze haar op sollicitatiegesprek konden uitnodigen. dan geef ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |