PSV komt inderdaad steeds goed weg, nu ook weer met die schele Matavz. 8 miljoen voor een speler die geen knikker heeft geraakt en het merendeel van het seizoen geblesseerd was.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Komt omdat er op allerlei gebieden geen resultaten worden geboekt, waar andere clubs dat wel lukt.
Ajax casht jaarlijks voor transfers en heeft een zwaar overbetalende sponsor, PSV heeft de gluiperig geleende miljoenen van de gemeente succesvol geïnvesteerd in spelers die zich terugbetaald hebben, Twente doet 't niet gek met het stadion en het verpanden van spelers aan Doyen, Vitesse heeft Chelsea en de oliedollars achter zich, en wij komen met fucking Opel aanzetten en krijgen er nog een prijs voor ook.
Ik krijg meer en meer het idee dat ze de omzet haast niet wíllen verhogen, want er moet en zal een stadion doorgeperst worden.
Tja... Ik blijf dubieus over het verwachtingspatroon... Van Gaal staat er om bekend dat hij enkel voor prijzen gaat en een opbouwtrainer is. Heeft de club dat geduld?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:29 schreef Vasion het volgende:
Van Gaal zou fantastisch zijn. Ik heb me nooit aan hem geïrriteerd, dus interesseert mij totaal niet.
Koeman heeft ook gespeeld en getraind bij ajax en psv, dus so what.
Mocht Feyenoord dit seizoen tweede worden en als er geen aanbieding uit Engeland komt, dan is de kans best groot dat hij gewoon Feyenoord neemt. Dan kan hij weer aan een team bouwen terwijl hij een deel van de spelers al kent.
En hoe vaak heeft hij het bij het juiste eind?quote:
Ja, toch wel bijzonder hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV komt inderdaad steeds goed weg, nu ook weer met die schele Matavz. 8 miljoen voor een speler die geen knikker heeft geraakt en het merendeel van het seizoen geblesseerd was.
Hopen dat we na de WK flink kunnen cashen en dat er dan ook iets voor terugkrijgen waar we daadwerkelijk blij van worden met zn allen.
Ben toch wel bang dat een eventueel vertrek van Pellé simpelweg niet om te vangen zal zijn god wat is die man belangrijk elke week.
Al dachten we dat van kwiedettie ook dus kijken of V Geel nog één keer iets moois kan verzinnen
Daarom zou Van Gaal een ideale trainer zijn, die kan jeugd natuurlijk heel goed inpassen en beter maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:39 schreef ace_eleven het volgende:
Over de smallere selectie, dat heeft natuurlijk alles te maken met het doorselecteren zonder teveel aanvoer te kunnen regelen want geen geld. De basiself kunnen mee in de top van Nederland en zijn niet voor niets international.
Als we nog even geduld hebben hebben we een bank met Hahn, Van Beek, Lopes Cabral, Sleegers, Karsdorp, vervolgens weer aangevuld met Slabbekoorn en wellicht R.Kongolo, een heerlijke bank wmb.
Dan is T.Kongolo al als basisspeler meegerekend en zou voor de rest van de verkopen door de TS gekozen moeten worden of een Vormer, Goossens, Te Vrede, Manu en Nelom goed genoeg zijn om basisplaatsen te veroveren of dat op die plaatsen geïnvesteerd mag en kan worden (of dat de bovenstaande talentjes gelijk voor de leeuwen gaan natuurlijkdan kun je her of der in de breedte investeren)
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef AartBakkebaard het volgende:
Tijdens de rust van Celtic - Aberdeen:
[ afbeelding ]
![]()
En dan tot in lengte der dagen claimen dat hij de jeugdopleiding van Feyenoord mogelijk heeft gemaaktquote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daarom zou Van Gaal een ideale trainer zijn, die kan jeugd natuurlijk heel goed inpassen en beter maken.
Dat sloeg helemaal nergens op inderdaad. Hij deed net alsof Boëtius pas dit jaar gedebuteerd was o.i.d.?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
Waterreus: 'Boëtius pas volgend jaar niveau Depay.'
Depay: 22W, 6G, 7A
Boëtius: 18W, 7G, 7A
Wij kunnen duidelijk merken voor welke club de slechtste voetbalanalyticus is.
Ik heb wel vaker het idee dat de analytici niet zo vaak naar Feyenoord kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
Lol. Boëtius lijkt me een klasse beter.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
En wat ze ook al zeiden over stijl. Boetius is veel eleganter dan Depay. Depay komt altijd over als een arrogante klootzak die er totaal geen plezier in heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol. Boëtius lijkt me een klasse beter.
Daarnaast hoog blind paard gehalte.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En wat ze ook al zeiden over stijl. Boetius is veel eleganter dan Depay. Depay komt altijd over als een arrogante klootzak die er totaal geen plezier in heeft.
Dat krijg je als de lokale dorpsgek van Eindhoven zich Analyticus mag noemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
Bij Boetius zit er een idee achter, ook bij zijn debuut tegen Ajax. Hij nam aan met links aan en verstuurt met rechts een perfecte pass over 40 meter naar de andere kant waardoor de snelheid in het spel blijft. Depay had op dat moment al op goal geschoten...quote:
Wat een kerelquote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
Nee joh, Feyenoord speelt alleen maar een lange bal op Pellèquote:Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een kerel
Boëtius heeft niet alleen betere statistieken, hij is ook super belangrijk binnen het spel van Feyenoord.
Oh ja, sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord speelt alleen maar een lange bal op Pellè
Helaas kijken een hoop kooplustige clubs er ook zo naar.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het idee dat de analytici niet zo vaak naar Feyenoord kijken
Denk ook dat Boetius meer inzicht heeft al vind ik Depay ook een leuke speler.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een kerel
Boëtius heeft niet alleen betere statistieken, hij is ook super belangrijk binnen het spel van Feyenoord.
Waar kijken zo 'ook zo' naar?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Helaas kijken een hoop kooplustige clubs er ook zo naar.
Dat denk ik ook. Maar Depay is inderdaad ook talentvol en kan ook best wat worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook dat Boetius meer inzicht heeft al vind ik Depay ook een leuke speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |