SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
Dat zou ook mijn optie zijn geweest.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe dan gewoon "Met gefrustreerde Ajaciedjes"
euhm, ja...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK OP TYFUSHOERTN31WKLSDFNSEDFNJ
wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK OP TYFUSHOERTN31WKLSDFNSEDFNJ
En hun armenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor hun geweren.
Ja, want we hebben een veel betere optie voor die positiequote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
Normaal ben ik nooit zo van blessures aan onze kant. Maar Van Rhijn..
Lekker tegen elkaar aan geplakt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de bus met je Deltion matties. Wat een partij mongolen zijn dat zeg.
Pilletje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Het doet me verdriet dat je dat steeds zegt.
Yep, en de wedstrijd ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een triest en bedenkelijk niveau.
Lijn 9?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de bus met je Deltion matties. Wat een partij mongolen zijn dat zeg.
Ik had een stoel, dus viel mee. Maar ik kreeg wel suicidale trekjes daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan geplakt?
je moeder ookquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen komt straks in actie.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
Stef Nijland, de topaankoop van Jan Reker.
Eigen spelers zo noemenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
Doet die lul van een Fischer nog mee trouwens?
Geen lengte.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt niets komt aan in de voorhoede.
quote:
Gedraag je eens normaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldig resultaat.
Ik ga het vieren.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldig resultaat.
Ik ga het vieren.
tuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Alfje het volgende:
wtf als je dat in de herhaling ziet is het wel gewoon een dikke penalty. De man knalt vol op zn enkel.
Mad?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je autistische brein dat niet aan?
twitter:CBromet twitterde op zondag 09-02-2014 om 16:19:03Siem de Jong zit vandaag op niveau Urzaiz, echt bedenkelijk. reageer retweet
Uh, okequote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je autistische brein dat niet aan?
Selectie?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kreeg laatst geel voor de actie van De Jong.
KNJB
Hij is jaloers op De Tankquote:Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:CBromet twitterde op zondag 09-02-2014 om 16:19:03Siem de Jong zit vandaag op niveau Urzaiz, echt bedenkelijk. reageer retweet
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Fischer al iets slechts gedaan? Wat speelt die briljant zeg.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen weet allang dat Ajax uiteindelijk toch wel wint. Ajax
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen weet allang dat Ajax uiteindelijk toch wel wint. Ajax
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Kampioenschap PSV steeds dichterbij!
2 puntjes ingelopen weer
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen
PEC op 1-1 gehouden
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Kampioenschap PSV steeds dichterbij!
2 puntjes ingelopen weer
Jans heeft het werk van Langeler een goed vervolg gegeven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Grifte het volgende:
Komen de joden nog goed weg.
Prima pot van PEC met zo'n verzwakte selectie.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Woensdag gaat Twente op de bon bij Groningen en dan is het helemaal feest.
Waarna Ajax niet weet te winnen van Heerenveenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Woensdag gaat Twente op de bon bij Groningen en dan is het helemaal feest.
Het is maar wat je grappig noemtquote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gauw zelf grapjes maken zodat hij de deksel niet op zijn neus krijgt
Zal hij online komen?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks lekker 0-5, 0-6 winnen en het verschil tussen de nr 1 en nr 2, 7 punten maken
Tom, laat voorspellen maar aan de eckten over.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Waarna Ajax niet weet te winnen van Heerenveen
GGMM wel hard optreden in de Ajax-reeks he. Al zal het niet nodig zijn omdat enkel jij trollt in andere reeksenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks lekker 0-5, 0-6 winnen en het verschil tussen de nr 1 en nr 2, 7 punten maken
umadboiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, hoe lang heb je die quote bewaard?![]()
10 seconden ofzo, ik zag je het vannacht postenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, hoe lang heb je die quote bewaard?![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM wel hard optreden in de Ajax-reeks he. Al zal het niet nodig zijn omdat enkel jij trollt in andere reeksen
Oja, jij zei toch nog dat je PSV nog eerder kampioen zag worden dan dat ze van Twente zouden winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom, laat voorspellen maar aan de eckten over.
o he madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, quotes bewaren om achteraf te gaan posten hier
Als ik dat bij PSV zou doen is dit topic binnen 2 minuten vol
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oja, jij zei toch nog dat je PSV nog eerder kampioen zag worden dan dat ze van Twente zouden winnen? Idd, jij hebt er kijk op.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mad?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaarquote:
Meisje toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat post ik toch niet hier kneus
Doe dan niet van die rare uitspraken, gekkiequote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.
so madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaar
Beter houd hij het bij één voor elk chromosoom teveel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Post het nog even een paar keer anders.
Moet jij niet met je vlag zwaaien?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ah zometeen de door de media gemaakte derby van het noorden.
Aldus jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet van die rare uitspraken, gekkie
Je bent zelf door de media gemaaktquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hij's afgestoten door de Groningenfamilie.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet met je vlag zwaaien?
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij's afgestoten door de Groningenfamilie.
umadboiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week verliest PSV en is alles en iedereen weer kut bij PSV met Willems vooraan
Houd je bek. Dat jij nou geen passie voor een club kan voelen is jouw probleem. Mijn UI hangt wel af van het resultaat van mijn Heerenveen jongens.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
PSV is altijd kutquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week verliest PSV en is alles en iedereen weer kut bij PSV met Willems vooraan
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet met je vlag zwaaien?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
Al zal ik daar graag met mijn Groningen vlag wapperen HAHAHAHIHIHIHOHOHO
Dat is nu ook wel hoor. Kut willemsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja net als gisteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Best wel, maar liever door PEC dan de overige clubs.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vernederd worden door PEC doet blijkbaar auw
Samen met ToeterJan dan hé.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga nu even toeterend door de straat!
Die snap ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best wel, maar liever door PEC dan de overige clubs.
Heerenveen - Groningen/ Groningen - Heerenveen komt alleen van de kant van Groningen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek. Dat jij nou geen passie voor een club kan voelen is jouw probleem. Mijn UI hangt wel af van het resultaat van mijn Heerenveen jongens.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nu ook wel hoor. Kut willems.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Groningen/ Groningen - Heerenveen komt alleen van de kant van Groningen.
Het is wat zeg. Jeetje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft PSV een weekje gewonnen en durven die boeren weer te roepen, volgende week is het weer klaar en dan gaan ze huilen dat mensen komen trollen in het psv topic
Zo is het.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef zo-is-het het volgende:
Een duidelijk dalende lijn, bij Ajax.
Als dit zo doorzet zijn ze hun voorsprong over een paar weken kwijt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opquote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft PSV een weekje gewonnen en durven die boeren weer te roepen, volgende week is het weer klaar en dan gaan ze huilen dat mensen komen trollen in het psv topic
Vrijdag winnen ze ook .quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opMaar dat terzijde...
Ik zie dat Gini ook weer terug is
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opMaar dat terzijde...
Ik zie dat Gini ook weer terug is
Twente moet nog een wedstrijd inhalen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon nog 5 punten voor op de nummer (2) / 3 en 4. Ik dacht dat het maar drie puntjes waren.
Ah tuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallen
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallen
Eens. Gestolen puntje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, wel lucky ajax hoor, verdienden te verliezen.
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, wel lucky ajax hoor, verdienden te verliezen.
Je wilt beweren dat het goeie potjes waren? Je weet zelf ook wel dat die potjes compleet anders hadden kunnen uitpakken.quote:
Een waterval aan tranen voor je post.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |