SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
Dat zou ook mijn optie zijn geweest.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe dan gewoon "Met gefrustreerde Ajaciedjes"
euhm, ja...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK OP TYFUSHOERTN31WKLSDFNSEDFNJ
wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK OP TYFUSHOERTN31WKLSDFNSEDFNJ
En hun armenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor hun geweren.
Ja, want we hebben een veel betere optie voor die positiequote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
Normaal ben ik nooit zo van blessures aan onze kant. Maar Van Rhijn..
Lekker tegen elkaar aan geplakt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de bus met je Deltion matties. Wat een partij mongolen zijn dat zeg.
Pilletje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Het doet me verdriet dat je dat steeds zegt.
Yep, en de wedstrijd ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een triest en bedenkelijk niveau.
Lijn 9?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de bus met je Deltion matties. Wat een partij mongolen zijn dat zeg.
Ik had een stoel, dus viel mee. Maar ik kreeg wel suicidale trekjes daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan geplakt?
je moeder ookquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen komt straks in actie.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
Stef Nijland, de topaankoop van Jan Reker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |