Daar ben ik dus meestal wel een minibeetje bang voorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt aan de mentale staat. Sommige zijn op hun 16e nog echt kindjes
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een dansje doen als ik ga trouwen, zo'n verassings dansje
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.Gelukkig weet meneer niet meer wat ik allemaal heb gezegd.
Ik wilde het gewoon graag even aan hem kwijt
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een vriend van me had het in zijn tas gestopt toen die vader apeshit alles ging opruimen enzo. Voor het geval dat. Stiekem een held. Weet niet wat hij allemaal heeft, maarja
[..]
Okay okay
[..]
Ja dat is ook weer zo
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigersquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Staat toch al wat beterquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigers
Krek wanneer datenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarnaquote:
Dat is vrouw eigen toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Nope, die vriend heeft dat voorkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha.
Dus je weet nu wel vrijwel zeker dat die vader de schuldige is?
Ik zou verhaal gaan halen en je whisky opeisen
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, die vriend heeft dat voorkomen
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen toch?
Ik denk ook na over zulke dingen
Of als ik ergens langs een willekeurig mooi plekje loop 'ohh hier zou je mooie trouwfoto's kunnen maken'
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Zaterdagavond ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarna
Doe maar als we gedronken hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
JaIk weet al precies hoe ik het wil, ik kan het je zelfs nu zo vertellen
jupquote:
Oh, standaard!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iigquote:
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doen.
Maar het trouwen zelf heb ik helemaal geen zin in.. Gewoon het samen zijn eigenlijk
. Het trouwen zelf vind ik wel leuk maar alleen als het heel kleinschalig is met de beste enzulks maarjaaaaaaaaaaa
Zo is iedere vrouw.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
.
haha, nouja.. ik ben niet alleenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagMaar is niet echt erg ofzo, maar ALLES? Nah
Ik wil ook een kleine ceremonie en dan met die groep eten en dan een groot feestquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Jaquote:
Oh echt? Jammer johquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onzekerheid?
Ik vergeet ook iedere keer weer wat hij zei
Nee?quote:
Week erop is aviciiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iig. Zal nog laten weten oke?
Huh, wanneer is Avicii dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week erop is aviciimaar doordeweeks zou wel kunnen
Ja is ook niet zo praktisch neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nouja.. ik ben niet alleen.
Haha, dus jij zegt eigenlijk eerst van 'ja kom maar.. en nu moet je weer weg en vanavond mag je weer terug komen"?Ja dat lijkt me ook weer niks.. Al snap ik wel dat dat echt ideaal zou zijn
.
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergetenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben nummer aan het hosselen. Wens me succes.
succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, helemaal gelijk inquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is ook niet zo praktisch nee
maar aan de andere kant denk ik zoiets van 'fuck it, Mijn feestje!'
Ahhh zondequote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergeten
23stequote:
Ohjaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ben dan ondertussen ook al ruim 7,5 jaar met dezelfde![]()
niet mij afzeggen he!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tyfus, ja die week er op heb ik dan weer meet bij Ara.
wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Crack_ het volgende:
EN DAN BE NIK WEER BIJNA JARIG WHOEOEOEOE
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal gelijk in![]()
.
[..]
Ahhh zonde.
[..]
Succes. Pastinaakchips is lekker
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..dan hoef je niet echt weg
Daaromquote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannen.
Is het je gelukt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden.
hah coolquote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van LR gekregen.
[ afbeelding ]
En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woordquote:
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.quote:
ja maar jaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woord
dat zo echt creepy zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
ik dacht dat je al een vriendin hadquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faaldequote:
bezuinigen hequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef arachide. het volgende:
waarom is er geen chocolade in dit huishouden?
mijn imago wat doe jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faalde
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerdquote:
Niks mis mee hoor. Mits het op een normale manier gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Oke:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerd
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ging gister trouwens nog whatsappen met een potentiële scharrel van een vriendin van mij.
Op haar telefoon. Was lachen. Beetje uitdagend doen enzo.
Nu hebben ze een date gepland
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.
Ik zat in badquote:
Het overkomt de beste.quote:
fuck you tooquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |