SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 09-02-2014 15:24:00 ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom Jetrogod uit de OP? Heb hem er verdomme net weer ingezet
doe 'm zo wel terugquote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Erg lollig.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
Ik vond het meer een uit de kast kom momentje van JJGquote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol Jan-Joost bashed ff snel dat blondje
Ik snap nog steeds niet waarom hij in Ajax 1 ritme mag opdoen. Doe het dan bij een voorsprong in de tweede helft...quote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef Tarado het volgende:
De Jong ook slecht zeg, komt nog wel goed maar je moet dit voor rust al op slot zetten
Voor de zoveelste keer..quote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef Tarado het volgende:
De Jong ook slecht zeg, komt nog wel goed maar je moet dit voor rust al op slot zetten
Dat is geen grappige actie, het is het doelpunt van het seizoen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik had het ook over je grappige actie om Willems in de OP te zetten.
Die kans blijft ook dan nagenoeg nihilquote:Op zondag 9 februari 2014 15:18 schreef RvLaak het volgende:
Bojan en De Jong laten staan aub... Des te meer kans heeft PEC op de overwinning
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo vrienden,
en in het bijzonder mijn beste vriend: GGMM
Hallo vrienden,
Nou, niet als ajax zo door blijft gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans blijft ook dan nagenoeg nihil
Hallo Sierdfan. 16:30 is het moment des waarheid he...quote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo vrienden,
Godvertwitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 01-02-2012 om 20:01:15jaa praat over andere dingen G ik kijk wel (@DiegoRozay live on http://t.co/3yleueF) reageer retweet
Hallo vrienden,
Ik wacht tot iemand de scan in het grote Sierd de Vos topic plaatst aangezien ik geen abonnement heb op de VI.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Sierdfan. 16:30 is het moment des waarheid he...
Sierd zijn interviewtje al ingekeken in de VI?
Ik kan enkel een foto maken een scanner heb ik nietquote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand de scan in het grote Sierd de Vos topic plaatst aangezien ik geen abonnement heb op de VI.
Met jou ben ik ook zeer goed bevriend.quote:
Vind ik ook goedquote:Op zondag 9 februari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan enkel een foto maken een scanner heb ik niet
Ik ben voor Groningen vanwege een goede vriend van me die in Groningen woont.quote:
hooguit een gelijkspel voor Zwolle, maar ik verwacht een wat agressiever Ajax na de rustquote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, niet als ajax zo door blijft gaan
Ik hoop dat ik het ben, alhoewel je vast vele goede vrienden in Groningen hebt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Groningen vanwege een goede vriend van me die in Groningen woont.
Diegene weet zelf wel dat ik het over hem heb...
ik verwacht een groningen-scenarioquote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hooguit een gelijkspel voor Zwolle, maar ik verwacht een wat agressiever Ajax na de rust
Bedankt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moest eens weten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het ben, alhoewel je vast vele goede vrienden in Groningen hebt.
?quote:
We zullen zienquote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hooguit een gelijkspel voor Zwolle, maar ik verwacht een wat agressiever Ajax na de rust
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 22-11-2010 om 13:20:13Iedereen heeft bf wat houd bf eigenlijk in veel peeps zeggen te snel bf en eindstand verraad die bf je of praat zei/hij toch achter je rug!! reageer retweet
Net of t ooit een derby is geweest. Gemaakte nep derby.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Grifte het volgende:
Derby van het Noorden is geen kut meer aan, nu met Cambuur de echte derby terug is. Uitvak is ook niet eens vol, Rens is niet hyper, dan weet je het wel.
Thijs Slegers gaat een boekje maken met Jetro.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 22-11-2010 om 13:20:13Iedereen heeft bf wat houd bf eigenlijk in veel peeps zeggen te snel bf en eindstand verraad die bf je of praat zei/hij toch achter je rug!! reageer retweet
Twente - Heracles is een gemaakte nep derbyquote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of t ooit een derby is geweest. Gemaakte nep derby.
De neuk???? Die gast moet ff een paar lessen Nederlands krijgen... Wat een mongoolquote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 22-11-2010 om 13:20:13Iedereen heeft bf wat houd bf eigenlijk in veel peeps zeggen te snel bf en eindstand verraad die bf je of praat zei/hij toch achter je rug!! reageer retweet
Wie heeft t over twente-hafc?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Twente - Heracles is een gemaakte nep derby
Die goede vriend die nu in het stadion zit.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kunt hem wel belachelijk gaan maken, maar achteraf is hij slimmer dan jij:quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op vrijdag 22-10-2010 om 00:48:51doe altyd alsof ik dom ben maar achteraf ben ik slimmer dan j denkt me reputatie is me voor ik loop al een tydje mee daarom heb ik ze door! reageer retweet
Wat loop je nou te haten joh, is dat omdat iedereen dat doet?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De neuk???? Die gast moet ff een paar lessen Nederlands krijgen... Wat een mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |