Jij zou liever zelf naast zo'n vatsig wijf liggen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Sommigen komen er mee weg, anderen niet
Een vriend van mij noemde een meisje ooit een "dikke cholesterolbol" en lag dezelfde avond met haar in bed
hij kan er mee wegkomen, ik niet
Om even een voorbeeld te geven
ze is niet vatsigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Jij zou liever zelf naast zo'n vatsig wijf liggen?
Was hij de weg kwijt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had weinig met lust te maken hoor
Uiteindelijk toch een kortstondige liefde geworden, voor haar dan...
quote:
Gevatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]![]()
Liever een Phoebe typje......![]()
(uit Friends)
neequote:
Jij ook al. Miss toch maar samen daten?]quote:
quote:
En je zinkt dieper en dieper.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]![]()
Liever een Phoebe typje......![]()
(uit Friends)
Morgen wellicht weer. Date nummer vijf zou dat worden. Maar het hangt nog een beetje van haar werk af.quote:
Niks mis met Phoebe...quote:
Ik pas niet in standaard lijstjes...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz ok, je wordt geil van de meest extreme dingen neem ik aan?
Als daar een volle bierbuik als tussen hoort....![]()
Ik heb ook geen standaardlijstje?
Kom ik nu in aanmerking?
Mquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben niet geinterrsseerd in buiken van mannen maar daar kun jij zo te horen vast wat zinnigs over zeggen. ]
Klinkt ideaalquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch?
Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
Eh. Ik kan mijn ENORME verhaal terug vrij kort houden lijkt me, ik ben geknipt...quote:Haha, grappenmaker Nee vind kinderen geen probleem. Ben dol op ze. Helaas is het me -nog- niet gegund. Ik heb zelf 4 nichtjes in de leeftijd 1,5 - 6 jaar. Dus kan er enigszins wel mee opschieten. Lekker de coole suikertante zijn Vind het wel mooi als een man al een kind heeft, weet je zeker dat het goed zit in die pijpleiding Haha Maar is het zo erg hier op paiq? Dat vrouwen je daarom al blocken? Ik vind dat iedereen een kans verdient. Kijk als de klik er niet is dan snap ik het wel, of als je iemand totaal niks vindt. Maar goed, je weet het nooit helemaal zeker als je ze niet in het echt hebt gezien. En tja...ik heb een goede vriend die 35 is, wil een vriendin van in de 30 met goede baan en zonder kinderen. Ik heb hem al meerdere keren gezegd dat hij niet dat soort eisen mag en meot stellen, volgens mij kun je niet van een vrouw in de 30 verwachten dat ze geen kinderen heeft. Beetje kortzichtig. Ik pas me gewoon aan aan de situatie, en als een leuke man nu eenmaal een kind heeft, dan ga ik hem daarvoor neit blocken Dussss... brand maar los Wat doe je allemaal overdag, wat houdt je bezig, wat doe je in je vrije tijd. Wat zijn jouw zwakke eigenschappen, goede eigenschappen...uhmmm....waar heb je een hekel aan...heb je irritante trekjes En hoe ziet jouw droomvrouw eruit Ik wacht je enorme verhaal af
gisteren om 23:26
Dat was voor mij vorig jaar de leukste eerste date die ik heb gehad!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef sneakydesert het volgende:
Morgen een date![]()
Glow in the dark midgetgolfen![]()
Chatten nu al twee weken met elkaar, en wilden niet te lang wachten met afspreken.
Nummer van die vriend?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh. Ik kan mijn ENORME verhaal terug vrij kort houden lijkt me, ik ben geknipt...
quote:nee je zit er niet naast. Maar ik moet er wel een goed gevoel bij hebben, en het moet goed zitten. Ik wil geen kinderen alleen om het hebben ervan. Ik wil ze een goede toekomst geven En op dit moment kan ik dat nog niet, dus dan geen freggels
Maar vertel eens wat meer over jezelf dan...als je dat wil..
vandaag om 11:41
Deborah is online
Zeg, heb jij toevallig niet dat nummer van die vriend van je voor me? Die valt precies in de dateable categorie van een kennis van me. Ze giechelt wel vaak. Manisch.
mooi
Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe?quote:
Mgighigihghig. Kennis van mequote:
Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgighigihghig. Kennis van meEn ik maar denken dat we soulmates waren
Lucky Deborahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.
Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Bij de meeste datingsites draait het ook om uiterlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Lees de OP.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Rule 1: Be attractive.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Niet dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?
ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet dan?
Mijn openingszin is altijd een stuk uit ''Huiselijk Geluk'' van Tolstoj.![]()
Citaten van deprimerende Russische schrijvers, girls love it
Werkt dat ook online denk je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nogje onthoudt zo iemand iig wel. Geef haar daarna een week de tijd en begin dan de volgende keer dat je haar ziet een normaal gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |