abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136723714
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef sneakydesert het volgende:
Morgen een date *O*
Glow in the dark midgetgolfen :P
Chatten nu al twee weken met elkaar, en wilden niet te lang wachten met afspreken.
Dat was voor mij vorig jaar de leukste eerste date die ik heb gehad! _O_
Komt natuurlijk ook omdat ik had gewonnen 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136725450
Zó, ook weer thuis. M'n voorgevoel klopte. Dit was geen succes. Het was hard werken om het gesprek aan de gang te houden. Na krap 2 uurtjes was ik dat wel zat en heb ik maar voorgesteld om er vandoor te gaan.

Volgende keer beter :)
pi_136728886
Ik ben gisteren naar een hardloop speeddate geweest _O- . Het was wel grappig om een keer mee te maken. Maar wat zijn er veel leuke sportieve (ik zeg sportief omdat ze in ieder geval iets aan beweging doen :+ ) vrijgezelle vrouwen in Amsterdam :o . De vrijgezelle mannen waren in de minderheid met een ratio van misschien wel 1 op 4. Ik moet echt gaan verhuizen.
pi_136731413
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh. Ik kan mijn ENORME verhaal terug vrij kort houden lijkt me, ik ben geknipt... :')
Nummer van die vriend?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136732279
quote:
nee je zit er niet naast. Maar ik moet er wel een goed gevoel bij hebben, en het moet goed zitten. Ik wil geen kinderen alleen om het hebben ervan. Ik wil ze een goede toekomst geven En op dit moment kan ik dat nog niet, dus dan geen freggels
Maar vertel eens wat meer over jezelf dan...als je dat wil..

vandaag om 11:41
Deborah is online

Zeg, heb jij toevallig niet dat nummer van die vriend van je voor me? Die valt precies in de dateable categorie van een kennis van me. Ze giechelt wel vaak. Manisch.
mooi
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:52:32 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136734729
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136735559
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mgighigihghig. Kennis van me :') En ik maar denken dat we soulmates waren :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136735626
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mgighigihghig. Kennis van me :') En ik maar denken dat we soulmates waren :'(
Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.
pi_136735665
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.
Lucky Deborah *O*
pi_136735864
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe? ;)
Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?
pi_136736086
Kan je je vrouw op laat maken, neem je een lekkere gekkie met paars haar :')
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:45:56 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136736379
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?
_O-

Waarom had ik dat antwoord verwacht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136739035
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
pi_136740105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:

[..]

Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Bij de meeste datingsites draait het ook om uiterlijk.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 februari 2014 @ 16:11:26 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136740106
quote:
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Lees de OP.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_136743199
quote:
Rule 1: Be attractive.
Rule 2: Don't be unattractive.
pi_136744589
Als je het niet zo van je uiterlijk moet hebben, dan kan je denk ik beter gewoon uit je hok komen en je andere talenten laten gelden.
pi_136744829
quote:
Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?
pi_136744979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?
Niet dan?

Mijn openingszin is altijd een stuk uit ''Huiselijk Geluk'' van Tolstoj. :{

Citaten van deprimerende Russische schrijvers, girls love it 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 18:41:43 ]
pi_136746173
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet dan?

Mijn openingszin is altijd een stuk uit ''Huiselijk Geluk'' van Tolstoj. :{

Citaten van deprimerende Russische schrijvers, girls love it 8-)
ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nog :') je onthoudt zo iemand iig wel. Geef haar daarna een week de tijd en begin dan de volgende keer dat je haar ziet een normaal gesprek ^O^
compact en kleverig.
pi_136746308
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nog :') je onthoudt zo iemand iig wel. Geef haar daarna een week de tijd en begin dan de volgende keer dat je haar ziet een normaal gesprek ^O^
Werkt dat ook online denk je? :')
pi_136746370
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef watheet het volgende:

[..]

Werkt dat ook online denk je? :')
nee, dat moet in n donkere, drinken kroeg. Liefst een waar gerookt wordt, maar ja :{
compact en kleverig.
pi_136746579
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat moet in n donkere, drinken kroeg. Liefst een waar gerookt wordt, maar ja :{
In een donkere kroeg vol rook, zodat je elkaar nauwelijks ziet. En dan beginnen over Dostojewski. Check. :7
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:53:53 #249
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136750242
Helaas, de date van vanavond gaat niet meer door. Fijn, ahum...
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:01:21 #250
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136750550
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef yats het volgende:
Helaas, de date van vanavond gaat niet meer door. Fijn, ahum...
probeer eerst een penvriendin ofzo maat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')