Dat was voor mij vorig jaar de leukste eerste date die ik heb gehad!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef sneakydesert het volgende:
Morgen een date![]()
Glow in the dark midgetgolfen![]()
Chatten nu al twee weken met elkaar, en wilden niet te lang wachten met afspreken.
Nummer van die vriend?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh. Ik kan mijn ENORME verhaal terug vrij kort houden lijkt me, ik ben geknipt...
quote:nee je zit er niet naast. Maar ik moet er wel een goed gevoel bij hebben, en het moet goed zitten. Ik wil geen kinderen alleen om het hebben ervan. Ik wil ze een goede toekomst geven En op dit moment kan ik dat nog niet, dus dan geen freggels
Maar vertel eens wat meer over jezelf dan...als je dat wil..
vandaag om 11:41
Deborah is online
Zeg, heb jij toevallig niet dat nummer van die vriend van je voor me? Die valt precies in de dateable categorie van een kennis van me. Ze giechelt wel vaak. Manisch.
mooi
Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe?quote:
Mgighigihghig. Kennis van mequote:
Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgighigihghig. Kennis van meEn ik maar denken dat we soulmates waren
Lucky Deborahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is gewoon een meesterlijk strategische zet van me. Ik wil niet dat ze denkt dat ik jou neuk. Dat verkleint mijn kansen om haar te neuken namelijk. Daten is vooruitzien.
Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen dates voor je regelen. Zit er niets voor mij tussen joe?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zit hieraan te denken voor je. Of moet ze op eigen kracht weg kunnen komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Bij de meeste datingsites draait het ook om uiterlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
[..]
Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Lees de OP.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Rule 1: Be attractive.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Hoi, welke datingsite raden jullie mij aan? Ik ben 23 en woon in een grote stad, ik lees vooral goede verhalen over okcupid, maar wordt dat ook in Nederland gebruikt? Veel vrienden gebruiken tinder maar ik heb het idee dat het daar alleen maar om uiterlijk draait. Iets waar ik het niet echt van moet hebben.
Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef blauwetafel het volgende:
Niet dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waar draait het dan om in de kroeg voor iemand op je afstapt? Je parate kennis van Dostojevski?
ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet dan?
Mijn openingszin is altijd een stuk uit ''Huiselijk Geluk'' van Tolstoj.![]()
Citaten van deprimerende Russische schrijvers, girls love it
Werkt dat ook online denk je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat dat werkt ook nogje onthoudt zo iemand iig wel. Geef haar daarna een week de tijd en begin dan de volgende keer dat je haar ziet een normaal gesprek
nee, dat moet in n donkere, drinken kroeg. Liefst een waar gerookt wordt, maar jaquote:
In een donkere kroeg vol rook, zodat je elkaar nauwelijks ziet. En dan beginnen over Dostojewski. Check.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat moet in n donkere, drinken kroeg. Liefst een waar gerookt wordt, maar ja
probeer eerst een penvriendin ofzo maatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef yats het volgende:
Helaas, de date van vanavond gaat niet meer door. Fijn, ahum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |