Haha komt wel goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ergens?
Ohw jeeeeeeeeeeeeeee, als dat maar goed gaat....
Hmmz ok, je wordt geil van de meest extreme dingen neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar
Dat wil zeggen dat er wel aantrekkingskracht moet zijn. Je moet er wel geil van worden anders is het zinloos
Alleen heb ik geen standaard lijstje (dat dan ook nog eens neer komt op brad pitt of zo)
zuchtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz ok, je wordt geil van de meest extreme dingen neem ik aan?
Als daar een volle bierbuik als tussen hoort....![]()
Ik heb ook geen standaardlijstje?
Kom ik nu in aanmerking?
Haha ok...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zucht
hoe is een volle bierbuik nu weer extreem
En ik heb nooit gezegd dat ik perse een grote dikke bierbuik wilIk zei 'kussenbuikje'
Niet dat ik meteen weg ben bij een flinke bierbult of zo, maar de conclusies die hier steeds getrokken worden
En nee je komt niet in aanmerking, vooral niet als je zo'n moeite hebt met lezen
Je doet het niet goed johquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ok...
Nou ik vind het best extreem, dat is iets wat jezelf in de hand hebt.
Ik had het niet over een grote dikke bierbuik? Had het over vol, dat is wat anders dan dik.
Had het woord dik nog niet eens benoemd...(het is dat jij daarmee komt)
Misschien dat ik meer kans maak bij jou?quote:
Vandaag niet, blijkbaar..quote:
Volgens mij is daar toch wat meer voor nodig...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vandaag niet, blijkbaar..
Maar wens jou veel succes straks...
Als je het meisje laat lachen, dan zit je al aardig in de buurt van de voltreffer...
I know, maar de basis is daar wel mee gelegd....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is daar toch wat meer voor nodig...
Amen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoewel bier wel een vibe heeft van lange avonden in de kroegdus liever bier dan cheez its die hij helemaal eenzam tijdens een spelletje WoW heeft verorbert
Had ik dus bijna eens Doutzen Kroes versierdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
I know, maar de basis is daar wel mee gelegd....
Vanavond is er wat anders voor je voorgeschoteld.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Had ik dus bijna eens Doutzen Kroes versierd
Perfecte Match gesignaleerd..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, BIER![]()
![]()
Maar goed, aan mij zie je het (gelukkig) niet af...
Even een tipje als je serieus van plan bent om online te gaan daten: dump die rij puntjes aan het eind van elke zinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vanavond is er wat anders voor je voorgeschoteld.....
Hou het Doutzen Kroes "syndroom" niet bij je...
Dat komt niet ten goede straks.....
Wie heeft het over "online daten"?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Even een tipje als je serieus van plan bent om online te gaan daten: dump die rij puntjes aan het eind van elke zin
Dan weet je het wel...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Even een tipje als je serieus van plan bent om online te gaan daten: dump die rij puntjes aan het eind van elke zin
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Perfecte Match gesignaleerd..
Rhubarbje & SilentChaos?
ach ja, ik dacht ik doe een gok op basis van de skills die je hier laat zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wie heeft het over "online daten"?
......................
skills?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja, ik dacht ik doe een gok op basis van de skills die je hier laat zien
maar een gearrangeerd huwelijk is inderdaad ook nog een optie
Ik moest lachen. Is dat een basis?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja, ik dacht ik doe een gok op basis van de skills die je hier laat zien
maar een gearrangeerd huwelijk is inderdaad ook nog een optie
Ik denk dat je je date maar moet afbellen voor haar....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Is dat een basis?
Je komt een beetje wanhopig overquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Misschien dat ik meer kans maak bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |