dat kindje?quote:
Ik vind van wel, ik mis een beetje enthousiasme bij de NOS.quote:
ah bbc 2 zie ikquote:Op zondag 9 februari 2014 10:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik mis een beetje enthousiasme bij de NOS.
irakquote:Op zondag 9 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Iraakse staatstelevisie, beter is er niet.
Falerquote:Op zondag 9 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Iraakse staatstelevisie, beter is er niet.
Hoe oud is ze eigenlijk, ik schat haar wel al boven de dertig.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:51 schreef Szura het volgende:
Als je als waxer of coach van Maas die reacties van haar hoort, ga je toch ook niet nog een 4-jarig traject richting de OS in
29quote:Op zondag 9 februari 2014 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk, ik schat haar wel al boven de dertig.
Spannender ookquote:Op zondag 9 februari 2014 10:53 schreef -0- het volgende:
Knetters ik ben nu over naar de BBC maar het lijkt ineens veel knapper met dat commentaar
Merk ik nu ook. Het helpt dat net die Britse begon, maar het is eigenlijk altijd een stuk beter.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:53 schreef -0- het volgende:
Knetters ik ben nu over naar de BBC maar het lijkt ineens veel knapper met dat commentaar
Wat overdrijven ze.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:53 schreef -0- het volgende:
Dat mokkel is inmiddels al drie keer klaargekomenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:55 schreef alors het volgende:
Oh ja een Brit, dan gaan ze sowieso helemaal los
Doen ze bij iedereenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:55 schreef alors het volgende:
Oh ja een Brit, dan gaan ze sowieso helemaal los
quote:
andere been voorquote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Gremen het volgende:
Wat bedoelen ze nu steeds met switch op de eerste schans?
Volgens mij als ze een half rondje draaien, dan boarden ze dus verder met het andere been voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Gremen het volgende:
Maar handje aan de grond en geen grips.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:59 schreef kilon het volgende:
Nooit eerder vertoond, moet dan dus minimaal 95 worden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik dacht dat dat alleen kon in tony hawk pro skater
Jurysport is nooit objectief.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Maar handje aan de grond en geen grips.
Je begint met je goede kant, switch is volgens mij als je de andere kant op staat..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Gremen het volgende:
Domme vergelijking helaasquote:
Ik durfde even niet te kijken toen ze daar zo lag.quote:
quote:
Zogenaamd? Het meest beleefde volk ter wereld, met je 'zogenaamd'quote:Op zondag 9 februari 2014 11:02 schreef kilon het volgende:
Nu de Britten zich zogenaamd zorgen maken terwijl het weer een concurrent minder is.
Ze kennen alle rijders, dus is wel echt zorgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:02 schreef kilon het volgende:
Nu de Britten zich zogenaamd zorgen maken terwijl het weer een concurrent minder is.
Niet als ze hun eerste sneeuwmedaille kunnen halen. Helemaal als het goud is.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zogenaamd? Het meest beleefde volk ter wereld, met je 'zogenaamd'
Kan ook wel valtechniek zijn, bedenk ik me net.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:04 schreef alors het volgende:
Lijkt wel of ze even out was, zo slap is ze bij die val...
Trekken hele jaar met elkaar op.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel leuk dat die deelnemers onderling zo sociaal met elkaar omgaan
Is bij de mannen ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel leuk dat die deelnemers onderling zo sociaal met elkaar omgaan
Viel er net één heel hard. Met haar hoofd op de grond, helm kapot. Maar ze is ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
huuu wat heb ik gemist, wat was er zo bijzonder net?
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:07 schreef Montov het volgende:
Wiskundig gezien is dit een hele goede random number generator.
nee ik bedoel die score van 92 nog watquote:Op zondag 9 februari 2014 11:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Viel er net één heel hard. Met haar hoofd op de grond, helm kapot. Maar ze is ok.
doodsverwensing. deze post ga ik reporten bij de modjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het einde van de Spelen niet haalt. Kanjertroll.
Op FOK!.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:09 schreef superniger het volgende:
[..]
doodsverwensing. deze post ga ik reporten bij de modjes.
ga gewoon lekker fietsenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:09 schreef superniger het volgende:
[..]
doodsverwensing. deze post ga ik reporten bij de modjes.
Hij zei het al...backsidequote:
Is er nog nooit een sneeuwmedaille geweest voor GB?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:11 schreef kilon het volgende:
Dat wordt wel die sneeuwmedaille hoor. Op zijn minst brons.
Anderson en Derungs zie ik er nog wel overheen komen. En dan hebben we Gasser ook nog die 95,50 scoorde in de kwalificatiequote:Op zondag 9 februari 2014 11:11 schreef kilon het volgende:
Dat wordt wel die sneeuwmedaille hoor. Op zijn minst brons.
Nog nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er nog nooit een sneeuwmedaille geweest voor GB?
Wij hadden ook pas onze eerste in Vancouver toch?quote:
quote:
Ik denk dat ze die andere sprongen met hun beste been voor willen doen. Om het zo goed mogelijk te doen, qua scorequote:Op zondag 9 februari 2014 11:01 schreef Gremen het volgende:
Oké, maar dat doen ze dus nooit na bijvoorbeeld de tweede schans?
Deden we voor die tijd überhaupt mee?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij hadden ook pas onze eerste in Vancouver toch?
Sauerbreij heeft wel vaker meegedaan, maar door o.a. waxproblemen waren haar prestaties op de spelen niet heel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deden we voor die tijd überhaupt mee?
Sauerbreij deed in 2006 al mee. Was echter geen succes, iets met de wax geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deden we voor die tijd überhaupt mee?
sexyquote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom dragen ze van die rare losse flodder kleding?
Soms zie je zelfs een stuk blote rug.
Nu je het zegt, dat waxverhaal komt wel bekend voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sauerbreij heeft wel vaker meegedaan, maar door o.a. waxproblemen waren haar prestaties op de spelen niet heel goed.
Ze liet haar board door de trainer van de concurrent waxen, of zoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sauerbreij heeft wel vaker meegedaan, maar door o.a. waxproblemen waren haar prestaties op de spelen niet heel goed.
Tja, het zal iets te maken hebben met de geografische kenmerken van dit land.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat waxverhaal komt wel bekend voor.
Toch jammer dat we voornamelijk voor het schaatsen naar de winterspelen gaan.
Altijd die smoesjesquote:Op zondag 9 februari 2014 11:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Tja, het zal iets te maken hebben met de geografische kenmerken van dit land.
Omdat ze dan makkelijker kunnen bewegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom dragen ze van die rare losse flodder kleding?
Soms zie je zelfs een stuk blote rug.
Zoiets idd:quote:Op zondag 9 februari 2014 11:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze liet haar board door de trainer van de concurrent waxen, of zoiets?
quote:Tijdens de Olympische Winterspelen van Salt Lake City in 2002 werden Sauerbreij goede kansen toegedicht. Die werden tenietgedaan doordat ze haar board liet prepareren (het zogenaamde waxen) door een Oostenrijkse waxer. Nadat ze haar kwalificatie-run zonder fouten had volbracht, bleek dat met een zeer slechte kwalificatietijd te zijn gedaan. Hierdoor haalde Sauerbreij de laatste 16 niet. Na onderzoek bleek dat niet de juiste wax was gebruikt en daardoor Sauerbreijs kansen voor een medaille waren vervlogen. Bij de openingsceremonie was ze vlaggendraagster van de Nederlandse delegatie.
Toen ging ze teveel op safequote:Op zondag 9 februari 2014 11:18 schreef Max23 het volgende:
Sauerbreij had in 2002 het wax-incident. In 2006 bakte ze er gewoon niks van
Toen verloor ze terwijl ze een voorsprong van 1.5 seconde te verdedigen had.quote:
quote:
De uitslagen komen net iets eerder door op de officiële Sochi site:quote:
Of ze zijn een stuk sportiever dan andere die hun middelvingers opstekenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat dit topsporters zijn. Ze lachen alleen maar nadat ze op hun bek zijn gegaan
Nee, gewoon toeristensport dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat dit topsporters zijn. Ze lachen alleen maar nadat ze op hun bek zijn gegaan
Het zijn vrouwenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:22 schreef Mansjester het volgende:
Blijkbaar nooit eentje in een sneeuwsport.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lol wut, heeft engeland nog nooit een os medaille gewonnen op de winterspelen?
Sneeuwmedaillequote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lol wut, heeft engeland nog nooit een os medaille gewonnen op de winterspelen?
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit eentje in een sneeuwsport.
Ik meld me aan voor het team.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga vanaf morgen elke dag curling training doen. Over 4 jaar ben ik erbij en ga ik zelf die vrouwelijke slopestylers geven...
Maar wij hadden mevr. Terpstra én de Majesteit ter plaatse!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha, die presentatoren zitten te juichenMaar zo zijn de onze ook!
Ja want schaatsen doe je op ijsquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?
Kun je beter meedoen aan de vijfkamp. Of is dat alleen met de zomerspelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga vanaf morgen elke dag curling training doen. Over 4 jaar ben ik erbij en ga ik zelf die vrouwelijke slopestylers geven...
4 jaar geleden hadden ze goud bij het Skeleton, maar dat is net zoals rodelen en bobsleeën een ijssport.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?
oh pff, niet zo heel bijzonder dusquote:
Ze zit er omdat ze goed is in ontvangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
Die analiste in de studio voegt ook niet veel toe
Er is ooit wel eens een winterse vijfkamp geweest, maar dat is al lang geledenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kun je beter meedoen aan de vijfkamp. Of is dat alleen met de zomerspelen?
Schaatsen op Beeb is ook leuk, maar ze zijn niet live. Heb gisteren de rit van Kramer teruggezien en dat was ook prima commentaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
Op het schaatsen na, ga ik denk ik meer BBC kijken dan NOS tijdens deze OS
Ik vind ze nu al irritant.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
Op het schaatsen na, ga ik denk ik meer BBC kijken dan NOS tijdens deze OS
Er is dus geen "meedoen is beter dan winnen" onderdeel op de winterspelen? Dat was echt lachen namelijk op de zomerspelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is ooit wel eens een winterse vijfkamp geweest, maar dat is al lang geleden
Ze zeggen nu iets dat dat niet officeel was...ik ken het verhaal niet, maar zit daar een diskwalificatie van de 1, 2 of 3 bij?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Columbiafan het volgende:
Was het niet Alain Baxter die ooit een medaille haalde op de slalom?
Volgens mij via red button 1 live te zien. (als je schotel hebt)quote:Op zondag 9 februari 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schaatsen op Beeb is ook leuk, maar ze zijn niet live. Heb gisteren de rit van Kramer teruggezien en dat was ook prima commentaar.
Helaas, ik moet het doen met kabel.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij via red button 1 live te zien. (als je schotel hebt)
Salt Lake City Olympics[edit]quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zeggen nu iets dat dat niet officeel was...ik ken het verhaal niet, maar zit daar een diskwalificatie van de 1, 2 of 3 bij?
Volgens mij wel... Al die boarders stonden gewoon lekker te lachen en giechelen net na een slechte run...quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Er is dus geen "meedoen is beter dan winnen" onderdeel op de winterspelen? Dat was echt lachen namelijk op de zomerspelen.
Oh andersom, hij moest de zijne inleveren, bedankt voor de info!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Salt Lake City Olympics[edit]
In the Salt Lake City Olympics of 2002, Baxter made British Olympic history by becoming the first British skier to win a medal (Bronze) in alpine skiing. He sparked controversy at the time, by dying his hair with the Saltire cross of St Andrew: the flag of Scotland. The British Olympic Association ordered him to remove this symbol of his nationality, because they wanted to project an image of "Britishness", but the blue dye he used to try to obliterate the white saltire was a different shade, and the saltire pattern could still clearly be seen when he won his medal.
Alain returned home to Aviemore to a hero's welcome and a parade around the town in an open top bus.
Medal controversy[edit]
A few days after his return home, Alain discovered that he had failed a drug test. His sample contained a trace amount of methamphetamine - albeit the inactive levorotary isomer of methamphetamine - levomethamphetamine (aka levMethamphetamine), an isomer with no significant stimulant properties. After an appeal, the IOC declared that Baxter was disqualified from the competition and he would have to return his medal. Reports suggested that Benjamin Raich (the Austrian athlete that received the medal following the IOC's decision), gave his bronze medal to Alain suggesting it was rightly his, but this has been denied by Baxter.[1]
Baxter was able to confirm later that the trace had originated from a Vicks inhaler bought in the United States. He had been unaware that the contents were different from those found in the UK version. The International Ski Federation accepted his explanation and banned him for the minimum of 3 months.
Dat was echt te debiel voor woordenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op de moderne vijfkampDoen alsof dat geen serieuze sport is
![]()
Asadauskaite
Ja, en Maas kan niet recht op haar snowboard blijven staan. Allemaal lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was echt te debiel voor woordenmet die lui die zon paard niet eens in bedwang kon houden
Ze rijden ook niet hun eigen paard he, maar krijgen een willekeurig paard toegewezen. Maar inderdaad, ik heb niet het idee dat ze veel oefenen op het paardrijden want dat ziet er vaak niet uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was echt te debiel voor woordenmet die lui die zon paard niet eens in bedwang kon houden
Nee klopt, maar dat is nog een onderdeel waar je met een beetje trainen nog aan mee kan doen. Sommigen daar kun je echt niet serieus nemen. Bij het zwemmen waren er lui bij die in hun speedo een bommetje maaktenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze rijden ook niet hun eigen paard he, maar krijgen een willekeurig paard toegewezen. Maar inderdaad, ik heb niet het idee dat ze veel oefenen op het paardrijden want dat ziet er vaak niet uit.
Wint er is een keer geen Nederlander is het ook niet goed, wat wil je nou?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef superniger het volgende:
Geforceerde emo.tv met die ouders erbij halen
Niet op reageren. Iets met trolls.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wint er is een keer geen Nederlander is het ook niet goed, wat wil je nou?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Goddomme koud hier, ik ga een sjaal breien!
Hier had Maas moeten staan. Echt zuur dat het net niet is gelukt.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier had Maas moeten staan. Echt zuur dat het net niet is gelukt.
Vanwege haar wanten-statement.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier had Maas moeten staan. Echt zuur dat het net niet is gelukt.
Aimee heeft de foto's nog.quote:
twitter:willperryTV twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 06:53:12Here we go!!!! Men's Snowboard Slopestyle semi final with @TeamGB 's @aimee_fuller in the house bbc5live #Sochi2014 http://t.co/BPy12flzyd reageer retweet
twitter:Tim_Warwood twitterde op zondag 09-02-2014 om 09:55:52Me and @SnowEdLeigh have got @aimee_fuller in the booth with us for the finals! http://t.co/lTZvqEZ1Li reageer retweet
twitter:aimee_fuller twitterde op zondag 09-02-2014 om 18:13:01And so the @bbcsport photo trend continues with @clarebalding @skigrahambell @SnowEdLeigh we are hyped right now!!!! http://t.co/2YTMtcql9W reageer retweet
Nu gaat het schijnbaar toch door?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:23 schreef Max23 het volgende:
Halfpipe met de Nederlanders is afgelast om 11:00 omdat de baan verslechterd. Iedereen gelijk door naar de halve finale om 15:30, waarbij de beste 12 zich plaatsen voor de finale.
Zit nu te kijken terwijl het om 11 uur zou beginnen en ze geven gewoon punten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:23 schreef Max23 het volgende:
Halfpipe met de Nederlanders is afgelast om 11:00 omdat de baan verslechterd. Iedereen gelijk door naar de halve finale om 15:30, waarbij de beste 12 zich plaatsen voor de finale.
Wat nu live is, is herhaling, het is ook donker daar, terwijl het in Sochi nu gewoon overdag isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit nu te kijken terwijl het om 11 uur zou beginnen en ze geven gewoon punten.
Zie het nu ook, Vancouver 2010 op het hesje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat nu live is, is herhaling, het is ook donker daar, terwijl het in Sochi nu gewoon overdag is
Ja NOS meldt nu weer: "LIVE: rumoer rond de halfpipe. Eerst ging de kwalificatie halfpipe niet door. Daarna weer wel. Daarnaast halen de slopestyle-skiesters alles uit de kast."quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nu gaat het schijnbaar toch door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |