Schaatsen op Beeb is ook leuk, maar ze zijn niet live. Heb gisteren de rit van Kramer teruggezien en dat was ook prima commentaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
Op het schaatsen na, ga ik denk ik meer BBC kijken dan NOS tijdens deze OS
Ik vind ze nu al irritant.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
Op het schaatsen na, ga ik denk ik meer BBC kijken dan NOS tijdens deze OS
Er is dus geen "meedoen is beter dan winnen" onderdeel op de winterspelen? Dat was echt lachen namelijk op de zomerspelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is ooit wel eens een winterse vijfkamp geweest, maar dat is al lang geleden
Ze zeggen nu iets dat dat niet officeel was...ik ken het verhaal niet, maar zit daar een diskwalificatie van de 1, 2 of 3 bij?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Columbiafan het volgende:
Was het niet Alain Baxter die ooit een medaille haalde op de slalom?
Volgens mij via red button 1 live te zien. (als je schotel hebt)quote:Op zondag 9 februari 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schaatsen op Beeb is ook leuk, maar ze zijn niet live. Heb gisteren de rit van Kramer teruggezien en dat was ook prima commentaar.
Helaas, ik moet het doen met kabel.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij via red button 1 live te zien. (als je schotel hebt)
Salt Lake City Olympics[edit]quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zeggen nu iets dat dat niet officeel was...ik ken het verhaal niet, maar zit daar een diskwalificatie van de 1, 2 of 3 bij?
Volgens mij wel... Al die boarders stonden gewoon lekker te lachen en giechelen net na een slechte run...quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Er is dus geen "meedoen is beter dan winnen" onderdeel op de winterspelen? Dat was echt lachen namelijk op de zomerspelen.
Oh andersom, hij moest de zijne inleveren, bedankt voor de info!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Salt Lake City Olympics[edit]
In the Salt Lake City Olympics of 2002, Baxter made British Olympic history by becoming the first British skier to win a medal (Bronze) in alpine skiing. He sparked controversy at the time, by dying his hair with the Saltire cross of St Andrew: the flag of Scotland. The British Olympic Association ordered him to remove this symbol of his nationality, because they wanted to project an image of "Britishness", but the blue dye he used to try to obliterate the white saltire was a different shade, and the saltire pattern could still clearly be seen when he won his medal.
Alain returned home to Aviemore to a hero's welcome and a parade around the town in an open top bus.
Medal controversy[edit]
A few days after his return home, Alain discovered that he had failed a drug test. His sample contained a trace amount of methamphetamine - albeit the inactive levorotary isomer of methamphetamine - levomethamphetamine (aka levMethamphetamine), an isomer with no significant stimulant properties. After an appeal, the IOC declared that Baxter was disqualified from the competition and he would have to return his medal. Reports suggested that Benjamin Raich (the Austrian athlete that received the medal following the IOC's decision), gave his bronze medal to Alain suggesting it was rightly his, but this has been denied by Baxter.[1]
Baxter was able to confirm later that the trace had originated from a Vicks inhaler bought in the United States. He had been unaware that the contents were different from those found in the UK version. The International Ski Federation accepted his explanation and banned him for the minimum of 3 months.
Dat was echt te debiel voor woordenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op de moderne vijfkampDoen alsof dat geen serieuze sport is
![]()
Asadauskaite
Ja, en Maas kan niet recht op haar snowboard blijven staan. Allemaal lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was echt te debiel voor woordenmet die lui die zon paard niet eens in bedwang kon houden
Ze rijden ook niet hun eigen paard he, maar krijgen een willekeurig paard toegewezen. Maar inderdaad, ik heb niet het idee dat ze veel oefenen op het paardrijden want dat ziet er vaak niet uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was echt te debiel voor woordenmet die lui die zon paard niet eens in bedwang kon houden
Nee klopt, maar dat is nog een onderdeel waar je met een beetje trainen nog aan mee kan doen. Sommigen daar kun je echt niet serieus nemen. Bij het zwemmen waren er lui bij die in hun speedo een bommetje maaktenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze rijden ook niet hun eigen paard he, maar krijgen een willekeurig paard toegewezen. Maar inderdaad, ik heb niet het idee dat ze veel oefenen op het paardrijden want dat ziet er vaak niet uit.
Wint er is een keer geen Nederlander is het ook niet goed, wat wil je nou?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef superniger het volgende:
Geforceerde emo.tv met die ouders erbij halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |