11 pagina's van dat deel waren serieus, 1 pagina niet. Dus wat is nou het probleem?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij kunnen niet bannen... en we hebben herhaaldelijk gevraagd en geprobeerd om het topic in het gareel te krijgen of te houden. En het is niet alleen één iemand... dan kan je beter het hele zooitje er een hele tijd vanaf tyfen...
Vorige week hebben specularium en ik ook al gevraagd of het weer normaal kan en dan gaat het hooguit 48 uur goed. Ik heb het achter neergelegd. Een FA of A mag het gaan beoordelen, maar ik pleur het voorlopig niet meer open.
De horror.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Ik post al sinds het begin van het conflict al in dat topic, en er is echt gigantisch vaak gewaarschuwd hoor. Er zijn nachten geweest dat het topic een slowchat was geworden.
Wat boeit dat nou? Het was maar heel soms en niemand heeft er last van.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Ik post al sinds het begin van het conflict al in dat topic, en er is echt gigantisch vaak gewaarschuwd hoor. Er zijn nachten geweest dat het topic een slowchat was geworden.
Nogmaals, je overdrijft heel erg 11 pagina's van dit deel waren serieus.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb nergens last van maar dit forum heet niet voor niets NWS en wat er in die reeks gebeurt heeft nog zo enorm weinig met nieuws te maken dat het voor ons gewoon niets meer toevoegd
als je wat over Syrie wil weten dan is die reeks iig 90procent van de tijd geen goede plek om te zoeken en dan schiet je het doel een beetje voorbij
geen zin om iedere dag dat topic in te moeten lopen om 'ontopic pls' te roepen
Wat jij doet is onzin. Misschien moet je maar mod worden van jouw eigen doelgroep.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dit is NWS, ONZ is iets verderop. Probeer het daar zou ik zeggen
Ergens zouden ze blij moeten zijn met zo'n succesvolle reeks. Er wordt nieuws geplaatst van allerlei bronnen en tussendoor werd er gesproken over zaken die meestal wel betrekking hebben op het Midden-Oosten. Het is natuurlijk noodzakelijk om daar soms op in te gaan omdat qua geopolitiek alles min of meer gerelateerd is.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen horror misschien, maar het lijkt me niet de bedoeling van zo'n topicreeks.
Dat is in alle centrale topic's met 100+ topics.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Syrië SC. Prima. Opgelost.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is in alle centrale topic's met 100+ topics.
---
Verplaats het topic maar naar GC, als het volgens jullie alleen maar SC is.
Jep, we waren er ook blij mee... maar het is ondertussen een grote kleuterschool geworden die je constant mag corrigeren of op de vingers mag tikken. NWS zit niet te wachten op een nieuwe SC waarbij men bij het minst of geringste weer de nodige bagger over elkaar of en elkanders mening gooit. We hebben het vaak genoeg getolereerd en geprobeerd. Erg jammer dat zon leuke en belangrijke reeks vakkundig om zeep werd geholpen. Dan maar niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ergens zouden ze blij moeten zijn met zo'n succesvolle reeks. Er wordt nieuws geplaatst van allerlei bronnen en tussendoor werd er gesproken over zaken die meestal wel betrekking hebben op het Midden-Oosten. Het is natuurlijk noodzakelijk om daar soms op in te gaan omdat qua geopolitiek alles min of meer gerelateerd is.
Maar de vraag is eigenlijk botgezegd, wat maakt het uit? Mensen vinden het blijkbaar leuk en posten er graag. Waarom de noodzaak om hen dwars te zitten?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep, we waren er ook blij mee... maar het is ondertussen een grote kleuterschool geworden die je constant mag corrigeren of op de vingers mag tikken. NWS zit niet te wachten op een nieuwe SC waarbij men bij het minst of geringste weer de nodige bagger over elkaar of en elkanders mening gooit. We hebben het vaak genoeg getolereerd en geprobeerd. Erg jammer dat zon leuke en belangrijke reeks vakkundig om zeep werd geholpen. Dan maar niet.
Mag dit of anders naar ONZ:quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is in alle centrale topic's met 100+ topics.
---
Verplaats het topic maar naar GC, als het volgens jullie alleen maar SC is.
Volgens de mods hier wordt er toch alleen maar onzin gepost... Maar goed, ik zie niet in wat het uitmaakt in welk subforum het staat.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Onz is niet geschikt voor dit topic.
dit is niet iets van gister of eergister he, dat slotje hangt al weken, zo niet maanden in de luchtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef hafez1234 het volgende:
Ik zie dat het topic over het conflict in Syrië is gesloten. Het feit dat het topic gesloten werd, is niet subsidiair. Er waren andere mogelijkheden om het probleem op te lossen. Er waren maar twee tot vier personen die soms over onzin praatten. Als die mensen een waarschuwing hadden gekregen, was het probleem wellicht opgelost. Daarnaast is het ook niet proportioneel. Is het redelijk om een grote topic reeks te sluiten omdat een aantal personen onzin posten? Ik vind van niet en ieder rationeel persoon zou dat ook vinden. Het topic is gesloten zonder goed na te denken. Ik hoop dat Frutsel na gaat denken over zijn handeling en het topic weer gaat openen.
Kan er nou in GC (of een ander subforum) een nieuw topic worden geopend of verplaatst?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is niet iets van gister of eergister he, dat slotje hangt al weken, zo niet maanden in de lucht
Tsja, is al gesloten zoals ik verwachtte.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef sp3c het volgende:
denk dat het toch verstandiger was om het eerst te vragen maar advies opvolgen is heel lastig geloof ik
maar veel succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |