Ja ik heb mij echt indertijd aangemeld, geniet nog steeds van zijn oude videos, maar serieus, als hij plots op de dam had gestaanquote:
quote:
Ik had wel komen kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ik heb mij echt indertijd aangemeld, geniet nog steeds van zijn oude videos, maar serieus, als hij plots op de dam had gestaan
Jij had dan ook meegedaanquote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is best wel een mooie om bij te gaan slapen
Ja, waarschijnlijk wel.quote:
Truste.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga lekker pitten in mijn bedje 4 hoog, en wens AchJa veel succes
quote:
Truste.quote:
Albert?quote:
Hou lekker zelf je zee.quote:
quote:
Hoeveel op de schaal van scoville?quote:
1.000–1.500quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeveel op de schaal van scoville?
0 ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeveel op de schaal van scoville?
nou...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo laf ben ik nu ook weer niet
Roken word al lastiger?quote:
Blijkbaar nietquote:
Lekker briesje.quote:
Gaat maar tot 14.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
lekkah hoor
vanaf trap 12,5 wordt ie lekker![]()
Ik deed altijd 15, maar tegenwoordig...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik kom momenteel toch niet verder dan 13,5 dus boeie
Hehehe, leeftijd durf ik niet meer te onderschatten sinds een adjudant in de 50 ons er nog uitlooptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ik deed altijd 15, maar tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hehehe, leeftijd durf ik niet meer te onderschatten sinds een adjudant in de 50 ons er nog uitloopt
En wat zegt ze?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
Hennis nu aan het woord in het afluisterdebat.
Ze is de uitleg van Plasterk aan het verdedigen. Maar dat pikt de kamer niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat zegt ze?
Hele Plaskerk/Hennis gebeuren is vandaag langs mij heen gegaan door het verscheiden van Borst.
Ik ben benieuwd. Lijkt mij wel dat ze iets uit te leggen hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is de uitleg van Plasterk aan het verdedigen. Maar dat pikt de kamer niet.
Ze mag nu dus zelf een berg vragen beantwoorden.
Het is pas de 1ste termijn. Na Hennis een pauze van 45 minuten en dan gaan ze verder.
Ow, het gaat bijna interessant worden om in te tunen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, volgens Thieme is de missie naar Mali verbonden met het afluister gebeuren.
De kamer geeft de ministers aan dat ze rekening moeten houden met een derde termijn. Gaat dus nog wel even duren. En er druppelen steeds meer kamerleden binnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, het gaat bijna interessant worden om in te tunen.
OK, mooi, de radio show waar ik nu naar luister duurt tot 00:00, kan best ontspannend zijn om daarna even naar slaperige kamerleden te kijken en de uitleg van Hennisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kamer geeft de ministers aan dat ze rekening moeten houden met een derde termijn. Gaat dus nog wel even duren. En er druppelen steeds meer kamerleden binnen.
Nu een schorsing tot 23.45 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |