Bij de dames. Bij de mannen is het nog wel spectaculair.quote:
Klopt, maar als je 4x valt hoor je daar nietquote:Op zondag 9 februari 2014 07:57 schreef Nober het volgende:
Maas hoort in de top 4 van deze kwalificatie en dus ook in de finale aldus de BBC.
Eensquote:Op zondag 9 februari 2014 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar als je 4x valt hoor je daar niet
ze hebben even moeten zoeken om sneeuw te vinden, maar is het wel mooiquote:
Ja, de teksten zijn redelijk eenduidigquote:Op zondag 9 februari 2014 08:05 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor al drie dagen dat ze een wereldtopper is, maar dat ze het nog 'even' moet waarmaken...
Tsja ze hebben wel gelijk. Ze staat ook niet voor niets eerste in de WB.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, de teksten zijn redelijk eenduidig
Maar dan moet ze op zijn minst een acceptabele run laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja ze hebben wel gelijk. Ze staat ook niet voor niets eerste in de WB.
je bent al genoeg afgedaaldquote:Op zondag 9 februari 2014 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga lekker naar de afdaling.
Mental coaches zijn echt niet nodig in de topsportquote:Op zondag 9 februari 2014 08:17 schreef TheArt het volgende:
Ze was al sinds het eerste interview in Sochi opeens één en al onzekerheid en dat bleek elke keer opnieuw wel weer. Dit laatste run was gewoon te triest voor woorden
Ik had er ook absoluut geen vertrouwen in, die laatste run bevestigde mijn beeld wel een beetjequote:Op zondag 9 februari 2014 08:17 schreef TheArt het volgende:
Ze was al sinds het eerste interview in Sochi opeens één en al onzekerheid en dat bleek elke keer opnieuw wel weer. Dit laatste run was gewoon te triest voor woorden
quote:
lekker punkquote:
Dit komt wel in de blooperreel ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Het was toch best episch eigenlijk, vallen bij die eerste rail... alsof je bij het skiën al flikkert bij het startpoortje
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Het was toch best episch eigenlijk, vallen bij die eerste rail... alsof je bij het skiën al flikkert bij het startpoortje
Je zou van zo'n chick toch stalen ballen verwachtenquote:
Rustig maar, ze stoppen er al mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:27 schreef klabbakus het volgende:
ik snap alleen niet waarom dit nu pas uitgezonden wordt op ned1
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:29 schreef marcodej het volgende:
Maak dan die wedstrijd af en skip het nabeschouwen.
Dit was gewoon live toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:27 schreef klabbakus het volgende:
ik snap alleen niet waarom dit nu pas uitgezonden wordt op ned1
Dat was Sjerrel Maasquote:Op zondag 9 februari 2014 08:25 schreef klabbakus het volgende:
[..]
rot op! met je nep foto's
[ afbeelding ]
Als ze niet de rolstoel uitflikkertquote:Op zondag 9 februari 2014 08:29 schreef superniger het volgende:
Misschien heeft Sheryl Maas wel kans bij de paralympics.
quote:
Belangrijker dan live sportquote:
Na Maas werd er wat vertraagd uitgezonden kreeg ik het idee jaquote:
Voorbeschouwing schaatsen zal zo wel beginnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hou me even op de hoogte wat de NOS na de STER doet
Mooie jinx inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/video/608275-maas-valt-weer-geen-finale.html
Dat commentaar blijft geweldig
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef Max23 het volgende:
Silje Norendal wel door gelukkig![]()
De laatste die haar nog kon verstoten is ook gevallen.
Journaal... echt de NOS weet gewoon niet hoe ze topsport in beeld moeten brengenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu de afdalingquote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb ik 20 minuten terug al gezien.quote:
Keuzequote:Op zondag 9 februari 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 minuten terug al gezien.NOS
Ja, een rare keuze van de NOS. Laat dan even de hoogtepunten zien van wat er al gebeurd is en ga daarna écht live...quote:
Tja, misschien willen mensen wel alle sprongen zien van de afdaling ?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, een rare keuze van de NOS. Laat dan even de hoogtepunten zien van wat er al gebeurd is en ga daarna écht live...
Dat kan ik begrijpen, maar juist daarvoor heb je toch de streams?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, misschien willen mensen wel alle sprongen zien van de afdaling ?
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef marcodej het volgende:
Hahahahahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef marcodej het volgende:
Over 4 jaar goud.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maas is wel ideaal voer voor de trolls hier
Ik mis er 2.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:08 schreef Nober het volgende:
Torah Bright doet op alle snowboardonderdelen mee, Slopestyle, Halfpipe en Cross.
Nee joh, gewoon stellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:11 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk mee....zie het voor het eerst, dus zal mijn nitwit vragen voor me houden
Wij snappen er ook allemaal niks vanquote:Op zondag 9 februari 2014 10:11 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk mee....zie het voor het eerst, dus zal mijn nitwit vragen voor me houden
12 deelneemsters, 2 runs, hoogste score wint, val zorgt voor slechte score. Ja, zo simpel is het.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:11 schreef Uccie het volgende:
Veel leuke chicks jaquote:Op zondag 9 februari 2014 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen ze alleen mee doen als ze lekker zijn of doen er ook nog lelijke dames mee? ^^
Die vallen allemaal af omdat ze vier keer onderuit gaan in de kwalificatiequote:Op zondag 9 februari 2014 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen ze alleen mee doen als ze lekker zijn of doen er ook nog lelijke dames mee? ^^
Ik dacht dat er 6 waren?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wij snappen er ook allemaal niks van![]()
Alleen lijkt het verstandig dat je niet valt
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vallen allemaal af omdat ze vier keer onderuit gaan in de kwalificatie
Jurysport is ideaal voor dit soort schiftingen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:12 schreef Oidipous het volgende:
Mooie dames hoor.(behalve Cheryl Maas dan, gelukkig staat ze niet in de finale)
Tony Hawk verbaast zich hier niet over.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]dat lijkt me sowieso altijd verstandig.
Ik verbaas me er vooral over, dat er een sport is waar een trapleuning een essentieel onderdeel is
Soort natuurlijke selectiequote:Op zondag 9 februari 2014 10:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vallen allemaal af omdat ze vier keer onderuit gaan in de kwalificatie
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Jurysport is ideaal voor dit soort schiftingen.
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-ladies-sbs-finalsquote:Op zondag 9 februari 2014 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guido van Meel, toch nog Nederlandse deelname
2 keer parallel, cross, halfpipe en slopestylequote:
De spanning zou haar teveel zijn geworden.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:16 schreef -0- het volgende:
Wat was de reactie van Maas eigenlijk? Heb het nog niet gezien.
Blij dat de druk eraf is, hoop dat de mannen het beter doen. Nu is het voorbij en kijk ik weer gewoon verder. Ik maak nog steeds progressie.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:16 schreef -0- het volgende:
Wat was de reactie van Maas eigenlijk? Heb het nog niet gezien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:17 schreef kilon het volgende:
[..]
De spanning zou haar teveel zijn geworden.
Duidelijke snowboard knieën?quote:
Die waren toch gister alquote:Op zondag 9 februari 2014 10:17 schreef Szura het volgende:
B
[..]
Blij dat de druk eraf is, hoop dat de mannen het beter doen. Nu is het voorbij en kijk ik weer gewoon verder. Ik maak nog steeds progressie.
Om er maar eens wat uit te pikken
Ah, goeie reactie jaquote:Op zondag 9 februari 2014 10:17 schreef Szura het volgende:
B
[..]
Blij dat de druk eraf is, hoop dat de mannen het beter doen. Nu is het voorbij en kijk ik weer gewoon verder. Ik maak nog steeds progressie.
Halfpipe, waar nog wat Nederlanders meedoenquote:
Jury.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-ladies-sbs-finals
Ik ging gewoon fucking onderuit met de sneeuw zo en training en de tijden en gewoon kut met andere snelheid dus kon niet inschatten bij de fucking rail en toen ging ik op m'n bek.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:17 schreef Szura het volgende:
B
[..]
Dan komen we weer op de discussie van een dag eerder, bij de mannen is het veel spectaculairder met veel meer verschillende dingen...quote:Op zondag 9 februari 2014 10:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind wel dat er weinig variatie in de sprongen zit. Maar dat zal wel door mijn beperkte kennis komen
Ja, dat is waar. Dan weerhou ik mij van verder commentaarquote:Op zondag 9 februari 2014 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan komen we weer op de discussie van een dag eerder, bij de mannen is het veel spectaculairder met veel meer verschillende dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat vrouwen minder hoog en ver springen, maar ze zouden wel sneller moeten kunnen roteren dus een 1080 moet toch er toch minimaal inzitten.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan komen we weer op de discussie van een dag eerder, bij de mannen is het veel spectaculairder met veel meer verschillende dingen...
Nee, niets..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
Even tussendoor: Zullen ze een string dragen?
Dat lijkt me niet erg comfortabelquote:Op zondag 9 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
Waarom zouden zequote:Op zondag 9 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
Moet je net zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:27 schreef ddx het volgende:
Er blijven er iig meer staan dan bij de mannen.
Sommige vrouwen schijnen dat altijd fijn te vindenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:27 schreef ddx het volgende:
Cheryl is er al uit ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:27 schreef ddx het volgende:
Ik zou dan eerder niets aandoen dan...wel met een thermolegging tegen blaasontstekingquote:Op zondag 9 februari 2014 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige vrouwen schijnen dat altijd fijn te vinden
Lekker fris.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder niets aandoen dan...wel met een thermolegging tegen blaasontsteking
Maar als je weinig snelheid meer hebt kan je niet zoveel. Denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch de finaledan zou je toch verwachten dat iedereen het parcours afmaakt.
Twee runsquote:Op zondag 9 februari 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch de finaledan zou je toch verwachten dat iedereen het parcours afmaakt.
En een michelinmannetjesskipak natuurlijk.quote:
Het voelt als skiën voor hipstersquote:Op zondag 9 februari 2014 10:30 schreef Szura het volgende:
Dat snowboarden blijft voor mij grotendeels een toeristensport hoor
Nee snap ik, maar ja misschien verwacht ik er teveel van.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar als je weinig snelheid meer hebt kan je niet zoveel. Denk ik
Bij een grote fout ben je direct ook kansloos voor de medailles.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar als je weinig snelheid meer hebt kan je niet zoveel. Denk ik
Hehe dat is wel zo ja, de figuren die er omheen staan passen er ook helemaal bij.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het voelt als skiën voor hipsters
ook met zo'n kekke grote roze met gele brilquote:Op zondag 9 februari 2014 10:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe dat is wel zo ja, de figuren die er omheen staan passen er ook helemaal bij.
Bitjequote:
Ik vergeef het hem wel, nog erg onervaren wat dat betreft natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 10:35 schreef kilon het volgende:
Nu begint die co-commentator wel erg in herhaling te vallen.
BBC is ook leuk om te volgen, die drie commentatoren komen bij elke run klaarquote:Op zondag 9 februari 2014 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vergeef het hem wel, nog erg onervaren wat dat betreft natuurlijk
Ik ben blij dat ze daar bij het kunstrijden iets creatiever mee zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef -0- het volgende:
Die namen van die trucs heel de tijd wordt ook wel een beetjeals je er langer naar kijkt.
Nee die smeerden zich helemaal in met olie en gingen dan met zijn allen van de ene kant van het stadion in rechte lijnen heen en weer lopenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:36 schreef Zorro het volgende:
Zouden de Oude Grieken bij de olympische spelen het ook een goed idee gevonden hebben om te zeggen: "Jij komt als eerste over de streep bij de wagenrace, maar zijn paarden liepen mooier, dus hij wint."
Jury"sporten"...
Hoe had jij ze willen noemen dan? Klinkt allemaal heel logisch hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef -0- het volgende:
Die namen van die trucs heel de tijd wordt ook wel een beetjeals je er langer naar kijkt.
Dit niet wetenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Szura het volgende:
Gvd ik ga ook snowboarden, flink wat rond te neuken in dat wereldje
Veel beter. Enige fout: Er deden alleen mannen mee, dat moet nu anders kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee die smeerden zich helemaal in met olie en gingen dan met zijn allen van de ene kant van het stadion in rechte lijnen heen en weer lopen
Is het daar niet net als bij turnen dat degene die ze als eerst doet de naam eraan mag verlenen? Lekker creatief hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze daar bij het kunstrijden iets creatiever mee zijn
Van die hipsterwijven zijn vaak wel geefbaar jaquote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Szura het volgende:
ik zit de hele tijd al te fappenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Szura het volgende:
Maas niet gezien?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Mansjester het volgende:
Wel knap hoe ze elke keer toch nog soort van blijven staan. Ze gaan zelden echt vol op hun bek
Dat doet alleen Maas.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Mansjester het volgende:
Wel knap hoe ze elke keer toch nog soort van blijven staan. Ze gaan zelden echt vol op hun bek
Geef er gewoon een leuke naam aan, Gaylord ofzo. In plaats van de CabGrab1020Faceplant780quote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe had jij ze willen noemen dan? Klinkt allemaal heel logisch hoor
Ja, maar dan klinkt het niet alsof ik bij een wiskunde les zitquote:Op zondag 9 februari 2014 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het daar niet net als bij turnen dat degene die ze als eerst doet de naam eraan mag verlenen? Lekker creatief hoor
Dit is tenminste duidelijk, een "grab" spreekt voor zich, evenals het aantal graden van de draai
Sorry dat ik niet de hele winter naar dit soort C-'sporten' kijkquote:
En ik vind dat het ook niet meer nodig hoeft te zijn om met alle deelnemers tezamen een voetreis van een maand of 2 te maken naar de locatie van de Spelenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veel beter. Enige fout: Er deden alleen mannen mee, dat moet nu anders kunnen.
Met kijken schiet je niet echt op hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 10:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet de hele winter naar dit soort C-'sporten' kijk
Paar keer de hand in de sneeuw.quote:
Bij Maas ook. Alleen kwam dat foutje wat eerder.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, ging tot dat foutje heel erg goed
Prima team vergeleken met nederlanse commentatorenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Fantastisch toch, gewoon zingen tijdens een run
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Maas ook. Alleen kwam dat foutje wat eerder.
Het is dat deze overnieuw mocht anders had Maas zelfs in vroeg vallen neit de gouden plak gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Maas ook. Alleen kwam dat foutje wat eerder.
Ze had ook wel een beetje de slappe lach volgens mij.quote:
Ach ik word nou ook niet echt warm van die Fuller met d'r rare barbiehoofd.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:
Al die chicks zijn lekker, en wij komen met Cheryl Maas
Uh typisch Nederlands is om te verwachten dat zelfs Kramer geen enkele medaille paktquote:Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef kilon het volgende:
Dat was dus een gegarandeerde gouden medaille als ik het zo hoor. Typisch Nederlands weer.
Het was een statement, maar dat mocht niet van Maurits Hendriks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |