Bij de dames. Bij de mannen is het nog wel spectaculair.quote:
Klopt, maar als je 4x valt hoor je daar nietquote:Op zondag 9 februari 2014 07:57 schreef Nober het volgende:
Maas hoort in de top 4 van deze kwalificatie en dus ook in de finale aldus de BBC.
Eensquote:Op zondag 9 februari 2014 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar als je 4x valt hoor je daar niet
ze hebben even moeten zoeken om sneeuw te vinden, maar is het wel mooiquote:
Ja, de teksten zijn redelijk eenduidigquote:Op zondag 9 februari 2014 08:05 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor al drie dagen dat ze een wereldtopper is, maar dat ze het nog 'even' moet waarmaken...
Tsja ze hebben wel gelijk. Ze staat ook niet voor niets eerste in de WB.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, de teksten zijn redelijk eenduidig
Maar dan moet ze op zijn minst een acceptabele run laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja ze hebben wel gelijk. Ze staat ook niet voor niets eerste in de WB.
je bent al genoeg afgedaaldquote:Op zondag 9 februari 2014 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga lekker naar de afdaling.
Mental coaches zijn echt niet nodig in de topsportquote:Op zondag 9 februari 2014 08:17 schreef TheArt het volgende:
Ze was al sinds het eerste interview in Sochi opeens één en al onzekerheid en dat bleek elke keer opnieuw wel weer. Dit laatste run was gewoon te triest voor woorden
Ik had er ook absoluut geen vertrouwen in, die laatste run bevestigde mijn beeld wel een beetjequote:Op zondag 9 februari 2014 08:17 schreef TheArt het volgende:
Ze was al sinds het eerste interview in Sochi opeens één en al onzekerheid en dat bleek elke keer opnieuw wel weer. Dit laatste run was gewoon te triest voor woorden
quote:
lekker punkquote:
Dit komt wel in de blooperreel ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Het was toch best episch eigenlijk, vallen bij die eerste rail... alsof je bij het skiën al flikkert bij het startpoortje
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Het was toch best episch eigenlijk, vallen bij die eerste rail... alsof je bij het skiën al flikkert bij het startpoortje
Je zou van zo'n chick toch stalen ballen verwachtenquote:
Rustig maar, ze stoppen er al mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:27 schreef klabbakus het volgende:
ik snap alleen niet waarom dit nu pas uitgezonden wordt op ned1
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:29 schreef marcodej het volgende:
Maak dan die wedstrijd af en skip het nabeschouwen.
Dit was gewoon live toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:27 schreef klabbakus het volgende:
ik snap alleen niet waarom dit nu pas uitgezonden wordt op ned1
Dat was Sjerrel Maasquote:Op zondag 9 februari 2014 08:25 schreef klabbakus het volgende:
[..]
rot op! met je nep foto's
[ afbeelding ]
Als ze niet de rolstoel uitflikkertquote:Op zondag 9 februari 2014 08:29 schreef superniger het volgende:
Misschien heeft Sheryl Maas wel kans bij de paralympics.
quote:
Belangrijker dan live sportquote:
Na Maas werd er wat vertraagd uitgezonden kreeg ik het idee jaquote:
Voorbeschouwing schaatsen zal zo wel beginnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hou me even op de hoogte wat de NOS na de STER doet
Mooie jinx inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/video/608275-maas-valt-weer-geen-finale.html
Dat commentaar blijft geweldig
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef Max23 het volgende:
Silje Norendal wel door gelukkig![]()
De laatste die haar nog kon verstoten is ook gevallen.
Journaal... echt de NOS weet gewoon niet hoe ze topsport in beeld moeten brengenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu de afdalingquote:Op zondag 9 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb ik 20 minuten terug al gezien.quote:
Keuzequote:Op zondag 9 februari 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 minuten terug al gezien.NOS
Ja, een rare keuze van de NOS. Laat dan even de hoogtepunten zien van wat er al gebeurd is en ga daarna écht live...quote:
Tja, misschien willen mensen wel alle sprongen zien van de afdaling ?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, een rare keuze van de NOS. Laat dan even de hoogtepunten zien van wat er al gebeurd is en ga daarna écht live...
Dat kan ik begrijpen, maar juist daarvoor heb je toch de streams?quote:Op zondag 9 februari 2014 08:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, misschien willen mensen wel alle sprongen zien van de afdaling ?
quote:Op zondag 9 februari 2014 08:32 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/video/608275-maas-valt-weer-geen-finale.html
Dat commentaar blijft geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |