SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even ter referentie.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:11 schreef Arcadia het volgende:
Oh okay, in de manga heeft Ippo Ricardo Martinez verslagen.
Sana da; slaap lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:15 schreef Arcadia het volgende:
Ik loog. Dat is de titelhouder in de gewichtsklasse van Ippo, dat impliceert gewoon dat je het niet aandachtig kijkt. Dat zou betekenen dat de serie voorbij zou zijn. Teleurstellend dit, niet eens boos worden en zeggen "SPOILER![]()
![]()
"
Met deze mislukte trolpoging ga ik naar bed. Fee amanillah ve Allah rahatlik versin.
Aleikum salaam. En vergeet Omar niet een kans te geven.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, ik word nooit boos om spoilers. Maakt me niet zo veel uit.. was echt lang geleden dat ik heb gekeken hoor.. zo veel weet ik niet meer. Enige wat ik nog regelmatig kijk is OP.
Ha Fail!
Ik ga ook slapen, slaap lekker in sha allah. Assalamu alaykom.
Iyi bayramlar, Weiss.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Wat is dit lan? elke post insallah maasallah, lijkt wel op aflevering van adnan oktar
Ben net thuis.
Waarom slapen jullie bebeler niet ?
Omar is echt zo'n mooie naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam. En vergeet Omar niet een kans te geven.
Moslims nemen over a jidde, wist je niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Wat is dit lan? elke post insallah maasallah, lijkt wel op aflevering van adnan oktar
Ben net thuis.
Waarom slapen jullie bebeler niet ?
Dankjewelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omar is echt zo'n mooie naam.
Ben denk de enige die dat vind
Ik vind intimiderend lan. Voel me niet veilig meer in deze reeks als jood zijnde.quote:Op zondag 9 februari 2014 06:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moslims nemen over a jidde, wist je niet?
Op mijn bankpas staat Omar.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omar. Niet de Turkse variant Omer. Sorry....
Erger ik me ook aan jaquote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Is dat niet bij iedereen zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom stat jouw naam voluit op je pas dan?
MashaAllah Unlabeled, eigen mening enzo, inshaAllah word ik ooit ook zo wijs, alhamdulilah dat je ons de weg wijst.quote:
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Volgens mij niet. Waar zit je bij?
Haha, Ajax en abn amro idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.
Leuk gedicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
MashaAllah Unlabeled, eigen mening enzo, inshaAllah word ik ooit ook zo wijs, alhamdulilah dat je ons de weg wijst.
Maar dat werkt van beide kanten, als mensen vunzige taal uitslaan - wat je vaak doet - dan ga ik er ook niet om zeurenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk gedicht.
Ik respecteer jou en jouw geloof, maar dat neemt niet weg dat ik me eraan erger als het zo kenbaar wordt gemaakt. Maar goed wie ben ik hè. Doe je ding.
Gaat een beetje moeilijk als 80% van de posts zo isquote:Op zondag 9 februari 2014 12:18 schreef Arcadia het volgende:
Als je iets niet fijn vindt, lees er overheen.
Waar baseer je dat op? Gelovigen en hun aannames ookquote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef Crip het volgende:
Waarom mag je niet ''islamitisch'' praten in een topic waarvan merendeel toch Moslim is?
Ik zeg niet dat iedereen hier Moslim is. Maar de openingspost geeft duidelijk aan dat islam-bashers niet welkom zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Gelovigen en hun aannames ook![]()
Nee, niet iedereen is zoals jullie
Die had ik ook. Sindsdien ook nooit meer van bank gewisseld. Kreeg jij er destijds ook een door de spelers gesigneerde bal bij cadeau?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.
Is dat zo ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef Crip het volgende:
Waarom mag je niet ''islamitisch'' praten in een topic waarvan merendeel toch Moslim is?
Want ik ben echt 80% van alle posts in het Turkentopic he.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als 80% van de posts zo is
Dus mag je maar propaganda maken voor de Islam?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
Ik zeg niet dat iedereen hier Moslim is. Maar de openingspost geeft duidelijk aan dat islam-bashers niet welkom zijn.
Ja, maar mijn bal was halflek, dus ik heb er nooit mee kunnen spelen, mijn vader zei dat je beter kon bewaren zodat het later geld waard wasquote:Op zondag 9 februari 2014 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die had ik ook. Sindsdien ook nooit meer van bank gewisseld. Kreeg jij er destijds ook een door de spelers gesigneerde bal bij cadeau?
Ik ben hier nog niet zo lang maar de meeste die ik hier heb gesproken zijn moslim. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
En dan boos worden wanneer mensen je uitmaken voor alles en nog wat? Je lokt het gewoon uit broer.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus mag je maar propaganda maken voor de Islam?
De OP heeft trouwens in geen jaren een update gehad. Net zoals veel van de monotheïstische religies
Maar ik snap echt niet wat er zo erg is aan het lezen van woorden zoals: Salaam, In sha Allah, Ma sha Allah. Is dat zo storend?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus mag je maar propaganda maken voor de Islam?
De OP heeft trouwens in geen jaren een update gehad. Net zoals veel van de monotheïstische religies
De mijne heeft ook altijd halflek in de schuur gelegen; wilde niet dat de opdruk en handtekeningen zouden vervagen, dus altijd met een andere bal gespeeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bal was halflek, dus ik heb er nooit mee kunnen spelen, mijn vader zei dat je beter kon bewaren zodat het later geld waard was. 3 jaar later gooide hij de bal weg omdat hij in schuur had bewaard en het er niet meer uitzag.
Ze overdrijven. Die woorden zijn als een reinigende spons, en zij zijn als: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9924quote:Op zondag 9 februari 2014 12:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik snap echt niet wat er zo erg is aan het lezen van woorden zoals: Salaam, In sha Allah, Ma sha Allah. Is dat zo storend?
Brrrrrrrrrr, die foto's. Krijg rillingen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze overdrijven. Die woorden zijn als een reinigende spons, en zij zijn als: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9924
Geloof me, ik ben viezer dan je denkt en wordt nog vaak voor moslim aangezien ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze overdrijven. Die woorden zijn als een reinigende spons, en zij zijn als: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9924
Ik ook, wel al heel lang niet gevoetbald eigenlijk. Ik wilde beginnen aan zaalvoetbal, maar ik ben daar veel te wild voor en kan niet gecontroleerd spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mijne heeft ook altijd halflek in de schuur gelegen; wilde niet dat de opdruk en handtekeningen zouden vervagen, dus altijd met een andere bal gespeeld.
Veel plezier.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga nu trouwens eerste ep van Omar checken. Ben benieuwd.
Ik was mijn voeten 5 maal per dag, dat is vaker dan Nederlanders hun gezicht wassen per dag. Dat mensen spreken uit ignorantie heeft niks te maken met wat de waarheid is. En ik weet dat je een viespeuk bent Weis, daar hoef je mij niet van te overtuigen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben viezer dan je denkt en wordt nog vaak voor moslim aangezien ook.
En dat maakt jou een beter mens?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:32 schreef Arcadia het volgende:
Ik was mijn voeten 5 maal per dag, dat is vaker dan Nederlanders hun gezicht wassen per dag.
Ik doe ook al sinds de brugklas niet meer aan clubvoetbal. Ik mis het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ook, wel al heel lang niet gevoetbald eigenlijk. Ik wilde beginnen aan zaalvoetbal, maar ik ben daar veel te wild voor en kan niet gecontroleerd spelen.
In je denigrerende toon.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor, wel schoner. Waar zie je staan dat het mij een beter persoon zou maken?
Ik heb ook 1 jaar in clubverband gespeeld, mis ik niet echt, ik mis kickboks wel daarentegenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe ook al sinds de brugklas niet meer aan clubvoetbal. Ik mis het wel.
De pot verwijt de ketelquote:
Anyway, graag kappen met die religieuze termen in je posts. Coluk cocuga kotu ornek oluyorsun.quote:
InshaAllah bro.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anyway, graag kappen met dat religieuze termen in je posts. Coluk cocuga kotu ornek oluyorsun.
Weis, hoe is hetquote:Op zondag 9 februari 2014 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anyway, graag kappen met die religieuze termen in je posts. Coluk cocuga kotu ornek oluyorsun.
Gaat goed, """alhamdoulilah""""quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed, dankjeHoe gaat het met jou?
Al had je om mijn taalgebruik gezeurd. Wat doe je dan op Fok vraag ik me dan af. Gezien het feit dat heel Fok die 'vunzige' taal gebruikt.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:18 schreef Arcadia het volgende:
Maar dat werkt van beide kanten, als mensen vunzige taal uitslaan - wat je vaak doet - dan ga ik er ook niet om zeuren.
Zoals ik al zei.quote:Als je iets niet fijn vindt, lees er overheen.
Uh? Over het algemeen is FOK! best serieus, de kleuters zitten voornamelijk in KLB/ONZ met dat soort taalgebruik. Voor de rest is dat niet echt iets dat vaak voorkomt. Los daarvan, bijna het enige waar ik post is hier, dan heeft wat er bij de rest gebeurt weinig te maken met wat ik hier doe.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Al had je om mijn taalgebruik gezeurd. Wat doe je dan op Fok vraag ik me dan af. Gezien het feit dat heel Fok die 'vunzige' taal gebruikt.
[..]
Zoals ik al zei.
"Maar goed wie ben ik hè. Doe je ding.''
Hoe kun je aandachtig kijken en posten tegelijk? Die serie verdient 100% je aandachtquote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Crip het volgende:
Wat is het mooi gefilmd trouwens. Ma sha Allah.
Moet toch de hele tijd op pauze zetten ik let op mijn neefje en nichtje. Misschien niet het beste moment om te kijken maar ik kon niet wachten. o:quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uh? Over het algemeen is FOK! best serieus, de kleuters zitten voornamelijk in KLB/ONZ met dat soort taalgebruik. Voor de rest is dat niet echt iets dat vaak voorkomt. Los daarvan, bijna het enige waar ik post is hier, dan heeft wat er bij de rest gebeurt weinig te maken met wat ik hier doe.
[..]
Hoe kun je aandachtig kijken en posten tegelijk? Die serie verdient 100% je aandacht![]()
Heb je touw en slaappillen? Dan weet ik een manier om rustig te kunnen kijken inshaAllah.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet toch de hele tijd op pauze zetten ik let op mijn neefje en nichtje. Misschien niet het beste moment om te kijken maar ik kon niet wachten. o:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef Arcadia het volgende:
Heb je touw en slaappillen? Dan weet ik een manier om rustig te kunnen kijken inshaAllah.
Na de eerste regel gestopt met lezen...quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Arcadia het volgende:
Uh? Over het algemeen is FOK! best serieus, de kleuters zitten voornamelijk in KLB/ONZ met dat soort taalgebruik. Voor de rest is dat niet echt iets dat vaak voorkomt. Los daarvan, bijna het enige waar ik post is hier, dan heeft wat er bij de rest gebeurt weinig te maken met wat ik hier doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Na de eerste regel gestopt met lezen...Olympische Winterspelen 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag & Aanbod
FOK!kers helpen FOK!kers
Uitgaan & Vrije tijd
Stad & Streek
Memory Lane
40+
Kaaskoppen in het Buitenland
Defensie
Film, Tv & Radio
Muziek
Soaps, Showbizz & Sterren
Talentenjachten
Eurovisie Songfestival
En dan nog heel: http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/8
Ook serieuze topics over het algemeen: http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/4
En hier: http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/5
En hier: http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/7
Zijn allemaal subfora waar over het algemeen iedereen serieus is en waar geen vunzige taal voorbijkomt. Af en toe kom je een verdwaalde kleuter tegen, maar hey, we gaan geen statistiek opmaken van een momentopname of extremen meten.
Ecto's die willen meedoen met de grote jongens.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Religieuzen die een discussie willen winnen op basis van statistieken, the irony...
la hawla wa quwatta illah billah.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je touw en slaappillen? Dan weet ik een manier om rustig te kunnen kijken inshaAllah.
Jij zegt echt vreemde dingen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Religieuzen die een discussie willen winnen op basis van statistieken, the irony...
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hierquote:Op zondag 9 februari 2014 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ecto's die willen meedoen met de grote jongens.
quote:
Do you know Weissman?quote:
Ben je nu klaargekomen, ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hier
Stats van jou dan? Even kijken wie de echte ecto hier is
Geef ze allebei een zacht speeltje, maak voor jezelf een troon en laat ze gladiator spelen, binnen halfuur zijn ze zo uitgeput, heel de dag stilte. En je hebt er ook nog eens een spektakel bij.quote:
Wat doe je lelijk knul.quote:[quote]Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.quote:
Game of Thrones style, I like.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef ze allebei een zacht speeltje, maak voor jezelf een troon en laat ze gladiator spelen, binnen halfuur zijn ze zo uitgeput, heel de dag stilte. En je hebt er ook nog eens een spektakel bij.
Irving Weissman?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hier
Stats van jou dan? Even kijken wie de echte ecto hier is
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Do you know Weissman?
Ik snap de behoefte aan een training ook wel broeder, als je messy bezig bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.
Learn to take a joke. Heel FOK! staat er mee vol, als je er niet tegen kan, vraag ik me af wat je hier doet.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte aan een training ook wel broeder, als je messy bezig bent.
Dan snap je ook ineens waarom sommige mensen in dit topic zo religieus zijn, het is een toevlucht tot Allah van een Messy en jouw manier van zijn.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.
Ja man, je heb gelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan snap je ook ineens waarom sommige mensen in dit topic zo religieus zijn, het is een toevlucht tot Allah van een Messy en jouw manier van zijn.
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Learn to take a joke. Heel FOK! staat er mee vol, als je er niet tegen kan, vraag ik me af wat je hier doet.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.
Niet kunnen winnen in een discussie, waarna je serieus gaat reageren op een grap, om daarna te dreigen over een persoonlijke ontmoeting .quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.
Wat een kk grap ben jij man, shitquote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet?!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
@klinkerbotsing, ben je ook een Moslima?
Welke discussie? Überhaupt "winnen"? Serieus, ik? En waarom beschouw je onze meeting als dreigement?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Arcadia het volgende:
Niet kunnen winnen in een discussie, waarna je serieus gaat reageren op een grap, om daarna te dreigen over een persoonlijke ontmoeting.
Is sylvesterrr ook goed?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Arcadia het volgende:
Daarbij, voel me best gecharmeerd dat je 1 op 1 wilt daten. Maar astaghfirullah, broeder heeft vrees. Stuur je vader maar langs, kunnen we het er nog over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |