Wat doe je lelijk knul.quote:[quote]Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
Ze overdrijven. Die woorden zijn als een reinigende spons, en zij zijn als: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9924
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.quote:
Game of Thrones style, I like.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef ze allebei een zacht speeltje, maak voor jezelf een troon en laat ze gladiator spelen, binnen halfuur zijn ze zo uitgeput, heel de dag stilte. En je hebt er ook nog eens een spektakel bij.
Irving Weissman?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1.90/96kg, 120kg DL, 95 SQ, 60kg IP, 45kg OHP, alles behalve ecto hier
Stats van jou dan? Even kijken wie de echte ecto hier is
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Do you know Weissman?
Ik snap de behoefte aan een training ook wel broeder, als je messy bezig bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.
Learn to take a joke. Heel FOK! staat er mee vol, als je er niet tegen kan, vraag ik me af wat je hier doet.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte aan een training ook wel broeder, als je messy bezig bent.
Dan snap je ook ineens waarom sommige mensen in dit topic zo religieus zijn, het is een toevlucht tot Allah van een Messy en jouw manier van zijn.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja broeder, hamdoulillah emmers vol. Waarom zeg jij geen mashallah. Inshallah op een dag jullie ook geen ecto-kneus meer.
Ja man, je heb gelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan snap je ook ineens waarom sommige mensen in dit topic zo religieus zijn, het is een toevlucht tot Allah van een Messy en jouw manier van zijn.
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Learn to take a joke. Heel FOK! staat er mee vol, als je er niet tegen kan, vraag ik me af wat je hier doet.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.
Niet kunnen winnen in een discussie, waarna je serieus gaat reageren op een grap, om daarna te dreigen over een persoonlijke ontmoeting .quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bevestig je maar weer dat mensen als jij geen humor hebben. Laten we een keer meeten kunnen we verder praten. Jij en ik alleen. Eens kijken of je dan nog steeds zo 'stoer' kunt doen.
Wat een kk grap ben jij man, shitquote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet?!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
@klinkerbotsing, ben je ook een Moslima?
Welke discussie? Überhaupt "winnen"? Serieus, ik? En waarom beschouw je onze meeting als dreigement?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Arcadia het volgende:
Niet kunnen winnen in een discussie, waarna je serieus gaat reageren op een grap, om daarna te dreigen over een persoonlijke ontmoeting.
Is sylvesterrr ook goed?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Arcadia het volgende:
Daarbij, voel me best gecharmeerd dat je 1 op 1 wilt daten. Maar astaghfirullah, broeder heeft vrees. Stuur je vader maar langs, kunnen we het er nog over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |