Iig niet één die Feyenoord wel kan betalen. Zelfs na een vertrek van Pellèquote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.
Te Vrede.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.
Dachten we met z'n allen ook en masse van Pellè toen hij kwam. Ondertussen staat hij op 50 uit 59.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je denkt teveel in de bekende kaders. Scouting heet zoiets.
Guidetti kan het nooit, nooit, nooit meer waarmaken.
Guidetti en Pelle waren exotische treffers, ik verwacht dat Feyenoord binnenkort wel weer een vakantie sponsort aan de zoon van Koeman.
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie denken aan gasten als De Jong en die andere rare knakker Dost.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iig niet één die Feyenoord wel kan betalen. Zelfs na een vertrek van Pellè
Ik vond Pelle geen irrationele keus.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dachten we met z'n allen ook en masse van Pellè toen hij kwam. Ondertussen staat hij op 50 uit 59.
Ik denk dat de kans dat we een betere spits voor 2,5 miljoen vinden nihil is. ook al scout je nog zo goed. Zelfs die Wanderson o.i.d. moest destijds al 1,5 miljoen kosten.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je denkt teveel in de bekende kaders. Scouting heet zoiets.
Guidetti kan het nooit, nooit, nooit meer waarmaken.
Wie zegt dat Driedetti 2.5 miljoen moet kosten?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat we een betere spits voor 2,5 miljoen vinden nihil is. ook al scout je nog zo goed. Zelfs die Wanderson o.i.d. moest destijds al 1,5 miljoen kosten.Om nog maar niet te beginnen over het syndroom genaamd Kuipvrees wat het extra lastig maakt om een goede spits te vinden.
Een Guidetti die kut speelt is alsnog de beste speler van de eredivisie. Iets met niveau enzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens.
Vraag me alleen af: is Guidetti echt weer helemaal fit
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie denken aan gasten als De Jong en die andere rare knakker Dost.
Waarom zouden wij niet gewoon eens een spits kunnen halen a la Heerenveen, gescout dus.
O ja. Ons scoutingsapparaat is aids..
Beter dan dat ene seizoen gaat het niet worden. Beetje zoals Twente + Ruiz: niet opnieuw aan beginnen? Ik bedoel: we hebben gisteren gezien dat Ruiz niets (meer) aan Twente toevoegt. Als dit doorgaat kan het wel eens op een grote teleurstelling uitdraaien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat Driedetti 2.5 miljoen moet kosten?
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
‘Manchester City akkoord met transfer Guidetti naar Feyenoord’
Zondag, 9 februari 2014 om 13:21
Manchester City is bereid om John Guidetti komende zomer aan Feyenoord te verkopen. Dat meldt SportsDirect News. Guidetti, momenteel op huurbasis actief voor Stoke City, zou voor 2,5 miljoen euro af te halen zijn in Manchester.
Feyenoord kan in de zomer mogelijk een klapper maken door Graziano Pellè te verkopen en in dat geval is Guidetti de droomkandidaat om de Italiaan op te volgen. Guidetti speelde in het seizoen 2011/12 ook al voor Feyenoord en toen maakte hij in 23 competitiewedstrijden 20 treffers. Bovendien werd de Zweed al snel een publiekslieveling in Rotterdam.
De 21-jarige Guidetti heeft bij Manchester City nog een contract tot medio 2015, maar door de moordende concurrentie bij the Citizens maakt hij in het Etihad Stadium nauwelijks kans op speelminuten. Ook bij Stoke City komt Guidetti, tot zijn eigen onvrede, niet veel in actie
Gewoon de opvolger van Houtman.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef Grifte het volgende:
Gewoon 2.5 miljoen neerleggen voor Guidetti, en hem dan enkel als aanjager in de kleedkamer gebruiken
Voor 2.5 miljoen vanzelfsprekend halen.
Ben je één van de weinige. Samen met Hansie Hansiequote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond Pelle geen irrationele keus.
Ja had het artikel niet gelezen want pure aids om de zondag door te komen zijn zulke artikeltjes.quote:
O wacht, dat over 2.5 miljoen had ik niet eens gelezen want het hele nieuwsbericht is pure aids.
2+ jaar geen pepernoot geraakt? Zullen we anders Kiprich ook terughalen?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
O wacht, dat over 2.5 miljoen had ik niet eens gelezen want het hele nieuwsbericht is pure aids.
Weet jij een betere voor 2.5 miljoen?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
2+ jaar geen pepernoot geraakt? Zullen we anders Kiprich ook terughalen?
Wat heeft hij de afgelopen 2 jaar gepresteerd? Dat drukt de prijs behoorlijk. En 2 jaar terug wilde ze ook al niet zo veel voor hem hebben, uit m'n hoofd.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja had het artikel niet gelezen want pure aids om de zondag door te komen zijn zulke artikeltjes.
Maargoed. 2.5 altijd doen. Punt is dat City hem nooit laat gaan, laat staan voor zo'n bedrag.
Bob Vankan.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet jij een betere voor 2.5 miljoen?
Maargoed. Onzinnieuwsbericht. Nooit aan beginnen.
Itt Kuyt, geloof ik hem wel als hij zegt terug te willen komenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Zo'n Guidetti zal dat zelf overigens ook nooit willen.
Paniekvogel. Geel verlengt contract op contract. Zal voor de Boeet niet anders zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben van mening dat als je Boëtius kan verkopen voor een groot bedrag, je dit gelijk moet doen. Ik zie die jongen volgend jaar nog wel een grote terugval krijgen en vervolgens transfervrij weglopen.
Als je de kans hebt moet je het altijd doen, met iedere speler.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben van mening dat als je Boëtius kan verkopen voor een groot bedrag, je dit gelijk moet doen. Ik zie die jongen volgend jaar nog wel een grote terugval krijgen en vervolgens transfervrij weglopen.
Dat zegt hij echter helemaal niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Itt Kuyt, geloof ik hem wel als hij zegt terug te willen komen
Heeft ie al een paar keer gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt hij echter helemaal niet.
Contract tot 2016. Maar elke speler van Feyenoord is weg bij een goed bod, alleen doet nooit iemand een goed bod. Everton niet, AC Milan niet, Arsenal niet, niemand.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Tomasso het volgende:
Vreselijke naam weer ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Grifte het volgende:
Bij dat nieuwsbericht over de geboorte van Clasie's zoon, ben ik de enige die weer dacht dat hij een spelfout had gemaakt?
'Jace', tja
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Grifte het volgende:
Bij dat nieuwsbericht over de geboorte van Clasie's zoon, ben ik de enige die weer dacht dat hij een spelfout had gemaakt?
'Jace', tja
Waarom krijgt elk kind tegenwoordig zo'n kankernaam?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Grifte het volgende:
'Jace', tja
Je mierenneukt. Die volley had hij nooit kunnen verwachten. Pakte wel een extreem goed schot en een penalty.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vond gister dat Mulder er bij die goal ook niet lekker bij stond.
Omdat yolo.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom krijgt elk kind tegenwoordig zo'n kankernaam?
De naam van mijn zoons zijn vrij makkelijk. Tweede voornaam is voor de eerste, eerste is voor de tweede (mits gasten).quote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom krijgt elk kind tegenwoordig zo'n kankernaam?
Ik heb het toch alleen over die goal, druktemaker. Keeper met een beetje atletisch vermogen tikt die bal gewoon over.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mierenneukt. Die volley had hij nooit kunnen verwachten. Pakte wel een extreem goed schot en een penalty.
Mulder deed het prima.
Echt hè. Jace Clasie. Klinkt voor geen meter.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Grifte het volgende:
'Jace', tja
Hij zat er naast. Hij stond teveel naar voor bovendien.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het toch alleen over die goal, druktemaker. Keeper met een beetje atletisch vermogen tikt die bal gewoon over.
Ja, oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De naam van mijn zoons zijn vrij makkelijk. Tweede voornaam is voor de eerste, eerste is voor de tweede (mits gasten).
Mooie naamGeneraties in gebruik dit dat.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Contract tot 2016. Maar elke speler van Feyenoord is weg bij een goed bod, alleen doet nooit iemand een goed bod. Everton niet, AC Milan niet, Arsenal niet, niemand.
Jeeyciej clasiej.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hè. Jace Clasie. Klinkt voor geen meter.
Voor een jongen als Cabral heb je een punt. Bij Boetius spat het talent er echter vanaf.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:44 schreef huffderobot het volgende:
De Poëet kan nog wel een miljoen of 8-10 opbrengen, maar dan moet je er snel bij zijn want het is echt zo'n speler die over een week weer een maand geen pepernoot raakt. Is pepernoten raken belangrijk dan? Soms.
Is het niet gewoon 'Djees'?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeeyciej clasiej.
Of zou 'ie het uitspreken als Jay-Z?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |