Er is meermaals serieuze interesse getoond in:quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaan nooit allemaal weg. Pelle en Janmaat vertrekken, en misschien de Vrij of BMI maar meer spelers gaan er echt niet weg.
Het niveauverschil is al zo groot dat een speler die uitblinkt in de Eredivisie zich nog niets in de basis weet te spelen van fucking Stoke Cityquote:
Komt op me over als een verstandig jong. Maar dat idee had ik van meer jongens.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:21 schreef Dekatria het volgende:
Mag hopen dat Boëtius zo verstandig is te blijven.
Clasie heeft ook al zes assists gegeven zie ik op VI.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Sow, ik kijk nu de samenvatting van gister terug, goaltjes hoor![]()
Boëtius heeft nu echt al 8 goals en 7 assists ofzo, doet ie goed
Mee naar het WK?Want wie hebben we nou eigenlijk voor de links/rechtsbuitens? Robben en Lens sowieso, maar dan heb je er nog twee nodig. Boëtius vind ik beter dan Depay (maar ben niet helemaal objectief) en Narsingh doet het nou ook niet geweldig. Afellay en Elia weet ik niet hoe die ervoor staan, denk niet dat Van Gaal ze zo maar selecteert.
Voetbalzone geruchten zijn geen interesse. Allemaal langlopend contract dus niet heel interessant voor grote clubs. Ze gaan echt geen kapitaal uitgeven voor een speler die zich niet op internationaal podium heeft gepresenteerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is meermaals serieuze interesse getoond in:
- Immers
- Janmaat
- BMI
- Pelle
- Clasie (maar daar twijfel ik echt sterk aan hoe serieus)
Daarvan gaan er sowieso 3 weg, daar kan je de klok op gelijk zetten.
Als Boetius zo blijft spelen, ben je die met pech ook kwijt.
Nee joh, die komt niet zo over dat hij snel zou vertrekken imo.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is meermaals serieuze interesse getoond in:
- Immers
- Janmaat
- BMI
- Pelle
- Clasie (maar daar twijfel ik echt sterk aan hoe serieus)
Daarvan gaan er sowieso 3 weg, daar kan je de klok op gelijk zetten.
Als Boetius zo blijft spelen, ben je die met pech ook kwijt.
Dat ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef eight het volgende:
[..]
Het niveauverschil is al zo groot dat een speler die anderhalf jaar lang een extreem zeldzame blessure heeft gehad als gevolg van een bacteriële zenuwinfectie uitblinkt een relatief goed seizoen draait in de Eredivisie met 3 wedstrijden waarin hij de helft van zijn goals maakte zich nog niet in de basis weet te spelen van fucking Stoke City![]()
Laat hem maar eens wat body krijgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:21 schreef Dekatria het volgende:
Mag hopen dat Boëtius zo verstandig is te blijven.
Heel leuk allemaal, maar die vertrekt ook wanneer er een zak geld voorbij komt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, die komt niet zo over dat hij snel zou vertrekken imo.
Dat dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar die vertrekt ook wanneer er een zak geld voorbij komt.
Nooit doen. Kan alleen maar gigantisch tegenvallen. Verwachtingspatroon is zo onvoorstelbaar hoog.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef RvLaak het volgende:
Guidetti halen... Ik blijf voorstander, al naar gelang de prijs die ze willen hebben. Maar gezien zijn "prestaties" van de afgelopen tijd, zal de vraagprijs een stuk gezakt zijn.
Natuurlijk. Maar niet naar een Sampdoria of Norwich denk ik. Die zal op dit moment alleen vertrekken naar een écht grote club.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar die vertrekt ook wanneer er een zak geld voorbij komt.
Wij spreken dezelfde taal.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, en dan direct al zijn wendbaarheid weg. Goed idee.
Die heeft net als Messi een behendigheid waar je u tegen zegt, die moeten het daar niet van hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeveel body heeft Robben? Dat is een speler van wereldformaat.
Als Valencia, Schalke et cetera voor de deur staan is ie weg. Geloof het nou maar.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet naar een Sampdoria of Norwich denk ik. Die zal op dit moment alleen vertrekken naar een écht grote club.
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nooit doen. Kan alleen maar gigantisch tegenvallen. Verwachtingspatroon is zo onvoorstelbaar hoog.
En waar moet Boetius het van hebben?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft net als Messi een behendigheid waar je u tegen zegt, die moeten het daar niet van hebben.
Ja okay, dat zal ongetwijfeld ook een grote rol spelen.quote:
Leg dat maar eens aan iedereen uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Die jongen heeft 2 jaar lang zo goed als niet gespeeld. Wie van hem wereldprestaties verwacht, is wereldvreemd.
Valencia kan hem niet betalen denk ik, maar bij clubs als Schalke denk ik wel ja. Maar gelukkig ligt hij tot 2016 vast.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Valencia, Schalke et cetera voor de deur staan is ie weg. Geloof het nou maar.
KREK BELMENIET HALUHquote:Op zondag 9 februari 2014 13:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan iedereen uit.
Kracht en uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En waar moet Boetius het van hebben?
quote:
quote:en uithoudingsvermogen.
Ik ben geen spits. Ik ben een Iniesta-passjesgever op spitsen ter grootte van een lichtmast.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar zetten we gewoon HMF in de spits.
Uh nee, explosieve kracht als je dat niet hebt ben je gewoon kansloos op de flanken.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nee.
[..]Duh. Dat zijn karakteristieken die elke aanvaller moet hebben.
Die jongen moet het hebben van wendbaarheid en behendigheid. Punt.
Hebben we al eens geprobeerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar zetten we gewoon HMF in de spits.
quote:
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh nee, explosieve kracht als je dat niet hebt ben je gewoon kansloos op de flanken.
quote:
Je gaat me niet vertellen dat Boetius een goeie techniek heeft?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".
Ik ken genoeg flankaanvallers die geen explosieve kracht hebben. Ooit gehoord van Verhoek ten tijde van ADO?
Die is dan ook een stuk sneller.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeveel body heeft Robben? Dat is een speler van wereldformaat.
Met een goede personal trainer hoef je dat niet kwijt te raken om toch sterker te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, en dan direct al zijn wendbaarheid weg. Goed idee.
Mwah, dat kan ook voordelen hebben hoor. Robben is ook niet meer dat sprietje van vroeger. Kijk naar zo'n Depay, die heeft echt wel baat bij die vele uren in de sportschool.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".
Ik ken genoeg flankaanvallers die geen explosieve kracht hebben. Ooit gehoord van Verhoek ten tijde van ADO?
Maargoed. Ben het wel met je eens. Het zijn echter de basisvoorwaarden van een flankaanvaller. Hij is wendbaar en snel, en moet dus juist niet meer body krijgen.
Als jij niet ziet dat Boetius een goede techniek heeft, ben je stekenblind.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Boetius een goeie techniek heeft?
Bedankt voor deze inhoudelijke analyse Overmars.quote:Verder ben ik vleugelspeler geweest dus ik weet waarover ik praat.
Kom naar station dan, zeg maar welke.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat Boetius een goede techniek heeft, ben je stekenblind.
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke analyse Overmars.
Van Bakkal is echt helemaal niks meer over. Zou me niets verbazen als die na dit seizoen al stopt met voetballen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Dekatria het volgende:
Zolang Guidetti straks maar niet de body van Bakkal heeft. Van zijn terugkeer werd ook veel verwacht.
Hoebetrouwbaar is VZ eigenlijk?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207192
Jaaaa we kunnen we beginnen met speculeren. Voor de 1424123e keer.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
‘Manchester City akkoord met transfer Guidetti naar Feyenoord’
Zondag, 9 februari 2014 om 13:21
Manchester City is bereid om John Guidetti komende zomer aan Feyenoord te verkopen. Dat meldt SportsDirect News. Guidetti, momenteel op huurbasis actief voor Stoke City, zou voor 2,5 miljoen euro af te halen zijn in Manchester.
Feyenoord kan in de zomer mogelijk een klapper maken door Graziano Pellè te verkopen en in dat geval is Guidetti de droomkandidaat om de Italiaan op te volgen. Guidetti speelde in het seizoen 2011/12 ook al voor Feyenoord en toen maakte hij in 23 competitiewedstrijden 20 treffers. Bovendien werd de Zweed al snel een publiekslieveling in Rotterdam.
De 21-jarige Guidetti heeft bij Manchester City nog een contract tot medio 2015, maar door de moordende concurrentie bij the Citizens maakt hij in het Etihad Stadium nauwelijks kans op speelminuten. Ook bij Stoke City komt Guidetti, tot zijn eigen onvrede, niet veel in actie
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nooit doen. Kan alleen maar gigantisch tegenvallen. Verwachtingspatroon is zo onvoorstelbaar hoog.
Je denkt teveel in de bekende kaders. Scouting heet zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |