Leg dat maar eens aan iedereen uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Die jongen heeft 2 jaar lang zo goed als niet gespeeld. Wie van hem wereldprestaties verwacht, is wereldvreemd.
Valencia kan hem niet betalen denk ik, maar bij clubs als Schalke denk ik wel ja. Maar gelukkig ligt hij tot 2016 vast.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Valencia, Schalke et cetera voor de deur staan is ie weg. Geloof het nou maar.
KREK BELMENIET HALUHquote:Op zondag 9 februari 2014 13:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan iedereen uit.
Kracht en uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En waar moet Boetius het van hebben?
quote:
quote:en uithoudingsvermogen.
Ik ben geen spits. Ik ben een Iniesta-passjesgever op spitsen ter grootte van een lichtmast.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar zetten we gewoon HMF in de spits.
Uh nee, explosieve kracht als je dat niet hebt ben je gewoon kansloos op de flanken.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nee.
[..]Duh. Dat zijn karakteristieken die elke aanvaller moet hebben.
Die jongen moet het hebben van wendbaarheid en behendigheid. Punt.
Hebben we al eens geprobeerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar zetten we gewoon HMF in de spits.
quote:
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh nee, explosieve kracht als je dat niet hebt ben je gewoon kansloos op de flanken.
quote:
Je gaat me niet vertellen dat Boetius een goeie techniek heeft?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".
Ik ken genoeg flankaanvallers die geen explosieve kracht hebben. Ooit gehoord van Verhoek ten tijde van ADO?
Die is dan ook een stuk sneller.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeveel body heeft Robben? Dat is een speler van wereldformaat.
Met een goede personal trainer hoef je dat niet kwijt te raken om toch sterker te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, en dan direct al zijn wendbaarheid weg. Goed idee.
Mwah, dat kan ook voordelen hebben hoor. Robben is ook niet meer dat sprietje van vroeger. Kijk naar zo'n Depay, die heeft echt wel baat bij die vele uren in de sportschool.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij laat 'kracht' klinken als zijnde "sterk zijn".
Ik ken genoeg flankaanvallers die geen explosieve kracht hebben. Ooit gehoord van Verhoek ten tijde van ADO?
Maargoed. Ben het wel met je eens. Het zijn echter de basisvoorwaarden van een flankaanvaller. Hij is wendbaar en snel, en moet dus juist niet meer body krijgen.
Als jij niet ziet dat Boetius een goede techniek heeft, ben je stekenblind.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Boetius een goeie techniek heeft?
Bedankt voor deze inhoudelijke analyse Overmars.quote:Verder ben ik vleugelspeler geweest dus ik weet waarover ik praat.
Kom naar station dan, zeg maar welke.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat Boetius een goede techniek heeft, ben je stekenblind.
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke analyse Overmars.
Van Bakkal is echt helemaal niks meer over. Zou me niets verbazen als die na dit seizoen al stopt met voetballen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Dekatria het volgende:
Zolang Guidetti straks maar niet de body van Bakkal heeft. Van zijn terugkeer werd ook veel verwacht.
Hoebetrouwbaar is VZ eigenlijk?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207192
Jaaaa we kunnen we beginnen met speculeren. Voor de 1424123e keer.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef satecl het volgende:
‘Manchester City akkoord met transfer Guidetti naar Feyenoord’
Zondag, 9 februari 2014 om 13:21
Manchester City is bereid om John Guidetti komende zomer aan Feyenoord te verkopen. Dat meldt SportsDirect News. Guidetti, momenteel op huurbasis actief voor Stoke City, zou voor 2,5 miljoen euro af te halen zijn in Manchester.
Feyenoord kan in de zomer mogelijk een klapper maken door Graziano Pellè te verkopen en in dat geval is Guidetti de droomkandidaat om de Italiaan op te volgen. Guidetti speelde in het seizoen 2011/12 ook al voor Feyenoord en toen maakte hij in 23 competitiewedstrijden 20 treffers. Bovendien werd de Zweed al snel een publiekslieveling in Rotterdam.
De 21-jarige Guidetti heeft bij Manchester City nog een contract tot medio 2015, maar door de moordende concurrentie bij the Citizens maakt hij in het Etihad Stadium nauwelijks kans op speelminuten. Ook bij Stoke City komt Guidetti, tot zijn eigen onvrede, niet veel in actie
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nooit doen. Kan alleen maar gigantisch tegenvallen. Verwachtingspatroon is zo onvoorstelbaar hoog.
Je denkt teveel in de bekende kaders. Scouting heet zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat moet er een nieuwe spits komen. Zie maar eens iemand te vinden die beter is dan Guidetti. Ongeacht zijn reserverol bij Stoke, zijn blessure en het verwachtingspatroon is een beter alternatief niet voor handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |