quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Liever raar een nummer scoren dan normaal geen nummer scoren
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Net begon een best knappe meid uit zichzelf tegen me te praten op tinder.!11
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey girl, did you know there will only be 7 planets after I destroy Uranus?
We zijn blijven steken bij hoe gaat het.quote:
Zo krijg je natuurlijk nooit hete lesboseksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn blijven steken bij hoe gaat het.Geen zin ook om verder te praten.
Ook niet gewoon direct: "Ik heb het koud vanavond, jij ook?" "Kunnen we daar iets aan doen" enz ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn blijven steken bij hoe gaat het.Geen zin ook om verder te praten.
Durf nie. :$quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook niet gewoon direct: "Ik heb het koud vanavond, jij ook?" "Kunnen we daar iets aan doen" enz ?
Wrom niet? t' Is niet dat het iemand is die je iedere week tegenkomt. Het is iemand die online een zekere vonk bij je voelde.quote:
Zal het binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wrom niet? t' Is niet dat het iemand is die je iedere week tegenkomt. Het is iemand die online een zekere vonk bij je voelde.
Je verliest er dus neits aan als het antwoord is: "Nee dankje."
Voor hetzelfde lig je over 2 uur lekker te knuffelen.
Trek een trui aan.quote:
Verwarming wat hoger zetten.quote:
Er is ook niemand romantisch tegen mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is ook niemand romantisch tegen mij.Gitaarstemmer kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Heb ik al gedaan. Voor kerst.quote:
[..]
Er is ook niemand romantisch tegen mij.Ik voel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Er is ook niemand romantisch tegen mij.Kom dan knuffelen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga hosselen dan.quote:
quote:
Is that so?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Knuffelen is oké. Doe ik met iedereen.
Ik weet nog steeds niet hoe.quote:
Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Fera, zullen we vriendschappelijk elkaars borsten betasten?
Gaat gitaar vast ook toontje hoger van klinkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe.
Ik ben denk ik ook gewoon te bang voor weer een afwijzing.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]Dat zuigt. Maar je moet iets. Nu heb je sowieso niks.
Goeie pick up line.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Niet overdrijven.quote:
Say whoquote:
quote:
quote:
quote:
ja nee okquote:
Kwam je trouwens omdat ik je lokte met je eigen quote?quote:
Kijken of ik haar nog een tweede keer kan laten komen.quote:
Dát was niet waar ik op doelde hoor.quote:
Ohquote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dát was niet waar ik op doelde hoor.
En jij gelooft dat.quote:
Ik zit nog in mn orgasme-roes. Ik geloof nu alles.quote:
Tijn heeft een lul van 21 centimeter en de kracht en het uithoudingsvermogen om je een weekend lang alle hoeken van je huis te laten zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nog in mn orgasme-roes. Ik geloof nu alles.
Dat zal best maar ik hou het wel bij mn scharrel. Dik tevreden over die man.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijn heeft een lul van 21 centimeter en de kracht en het uithoudingsvermogen om je een weekend lang alle hoeken van je huis te laten zien.
Jij lijkt mij het type dat best ka genieten van een goede trio.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zal best maar ik hou het wel bij mn scharrel. Dik tevreden over die man.
Hoe weet jij dat zo precies?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijn heeft een lul van 21 centimeter en de kracht en het uithoudingsvermogen om je een weekend lang alle hoeken van je huis te laten zien.
Soms wel ja. Maar toch pas ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dat best ka genieten van een goede trio.
Dat vertelde jij mij laatst per DM.quote:
Ik ben nu nuchter en zie dat bericht nog gewoon in mijn DM historie staan hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Buurpoes het volgende:
Je moet eens wat minder zuipen. Dat was ik niet.
Netjes, dat is nog eens vluchtelingenhulp.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat moment dat je je beseft dat je je nummer aan een of andere Syrische vent hebt gegeven vannachtShit
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat moment dat je je beseft dat je je nummer aan een of andere Syrische vent hebt gegeven vannachtShit
Ja, weet ik veelquote:
Whehe, die gaat je bestoken met berichtjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelHij gaf me wijn. Dat weet ik nog. En hij had krullen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelHij gaf me wijn. Dat weet ik nog. En hij had krullen.
Hope notquote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, die gaat je bestoken met berichtjes.
Waarom geef je je nummer dan?quote:
Weet ik veel waarom ik dat heb gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geef je je nummer dan?
Zo verwarrend voor mannen, dit
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Netjes, dat is nog eens vluchtelingenhulp.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
Net iemand: Hoe was je weekend? Ik: oh god, is het alweer voorbij? In welke tijdzone zit ik?
Ander: haha, hoezo?.
In dat geval moet je toch eens met je huisarts gaan praten.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu nuchter en zie dat bericht nog gewoon in mijn DM historie staan hoor.
Om te praten over jouw beperkte gevoel voor humor?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef Buurpoes het volgende:
In dat geval moet je toch eens met je huisarts gaan praten.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te praten over jouw beperkte gevoel voor humor?
Ik wel van jou hoor.quote:
Heeft ie al contact opgenomen?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam je trouwens omdat ik je lokte met je eigen quote?
warm gevoel van binnen gekregenquote:
Meestal wel, maar vandaag is het een beetje stil.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:05 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
Heyy![]()
Is dit topic een beetje gezellig ?
Ik warm ze wel met mijn liefde.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
warm gevoel van binnen gekregen.. wel koude handen
Ok... misschien omdat na vandaag alles weer begint, zoals school en werk enzoquote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Meestal wel, maar vandaag is het een beetje stil.
Bohhhhhquote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik warm ze wel met mijn liefde.
Okéquote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhh
Met die gedachte ga ik ff uitbraken voordat het te laat is
uitbrakken dusquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
Genoeg wat ik kan doen.... alleen geen zin dus
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Tja... zondag blijft zondag he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
Zijn jullie ook types die naar het zuiden gaan om uitgebreid carnaval te vieren ?Ik zou liever naar het Noorden gaan om die hele teringzooi te ontvluchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn jullie ook types die naar het zuiden gaan om uitgebreid carnaval te vieren ?Wat? Carnaval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou liever naar het Noorden gaan om die hele teringzooi te ontvluchten
Tja, ik doe er zelf ook niet aan moet ik zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou liever naar het Noorden gaan om die hele teringzooi te ontvluchten
Zijn jullie ook types die naar het zuiden gaan om uitgebreid carnaval te vieren ?Carnavalsstad van OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk ben ik niet van de carnaval, ga dit jaar voor de derde keer in mijn leven carnaval vieren
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ok, pas dan wel op voor de wagens die door de straten heen crossenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Carnavalsstad van Overijssel![]()
Eigenlijk ben ik niet van de carnaval, ga dit jaar voor de derde keer in mijn leven carnaval vieren
Ik ga alleen de zaterdagnacht. Dus geen last van wagensquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
Waarom daar heen gaan, als je gewoon lokaal plezier kunt hebben sowieso he... (en dan bedoel ik geen carnaval)
[..]
Ok, pas dan wel op voor de wagens die door de straten heen crossen
ok...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga alleen de zaterdagnacht. Dus geen last van wagens
Nee, ik ga met vrienden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
ok...![]()
Ga je dan als vrouw in je 1'tje daarheen in de nacht ?
Dat wat je doet met carnaval. Verkleed gaan en zuipen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Ok.. ik dacht al, en wat ga je daar normaal gesproken voor dingen allemaal doen dan ?
Beetje tongen met Syrische mannen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wat je doet met carnaval. Verkleed gaan en zuipen.
I didn't!!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje tongen met Syrische mannen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje tongen met Syrische mannen.
Ja, maar sommigen gaan ook soms bewust daarheen om bv seks te zoeken of om sores te trappen bv...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wat je doet met carnaval. Verkleed gaan en zuipen.
Kiek'n wat't wordt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:36 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen gaan ook soms bewust daarheen om bv seks te zoeken of om sores te trappen bv...
Soms hebben mensen verschillende agenda's he, niet dat ik zeg dat jij dat hebt natuurlijk.
Maar er is vaak meer te doen soms, dan op het eerste oog duidelijk is.
wow... das veel verschil ja...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
De belastingdienst zit me te naaien, ik krijg 115 euro per maand te weinig. Even bellen maar morgen
Housewarmingquote:Op zondag 9 februari 2014 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Net bij huis wezen kijken. Staat er verkocht op het bord
Tja, het moet wel een leuke tijd zijn natuurlijk.quote:
quote:
Heh, wat? Waar gaf ik dat aan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:38 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Tja, het moet wel een leuke tijd zijn natuurlijk.
En wat je zelf al aangaf, als je eenmaal een keer weer bent geweest is het nieuwtje er al snel weer af en heb je vaak even geen zin er meer in daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |