20/30 miljoen na een goed WKquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop voor Pelle echt zo dat Balotelli uitvalt (en nog een paar spitsen boven hem in de hierarchie)
Schitteren op WK en dan cashen
En Pelle kan nog even schitteren bij een echte topclub ipv in zo'n zandbakquote:
Plus dat Feyenoord dan meteen uit de schulden is en een hoop VVF aandelen terug kan kopenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En Palle kan nog even schitteren bij een echte topclub ipv in zo'n zandbak
* tjoptjop wakker wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat Feyenoord dan meteen uit de schulden is en een hoop VVF aandelen terug kan kopen... Ik zie bijna alleen maar voordelen.
Zit stampvol, maar met een beetje inschikken kunnen er nog wel zo'n 40 - 45 man bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als je richting de stad moet dan is de trein een optie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
11 tegen 11, gras is groen, immers mist.... Oh, wacht...
Kon mijn ogen niet geloven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef De_Pel het volgende:
Die Lex met z'n gallery play halverwege de tweede helft![]()
Cesare Prandelliquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is er eingelijk bondscoach bij Italie dan kunnen we massaal zijn twitter vol spammen.
Hij deed het nog goed ook... Vind hem sowieso steeds beter en soepeler spelen. Vooral nu hij minder op doel schiet en meer ondersteunend speelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef De_Pel het volgende:
https://twitter.com/ilcesaronequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is er eingelijk bondscoach bij Italie dan kunnen we massaal zijn twitter vol spammen.
Duurt anderhalf jaar, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb juist het idee dat hij het "moeten scoren" heeft opgegeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Duurt anderhalf jaar, maar dan heb je ook wat.
Sowieso speelt ie de laatste wedstrijden prima, heeft helaas niet echt het neusje voor de goal maar daar is mee te leven (behalve op het moment van zo'n misser natuurlijk)
Beste linksbuiten van de eredivisie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
Boëtius is echt goed.
Tot zo ver mijn open deur van het weekend.
Ik ben fan van het eerste uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat iemand die op FOK! ooit nog zou posten...
Lekker hoor RET om dan een stroomstoring te hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit stampvol, maar met een beetje inschikken kunnen er nog wel zo'n 40 - 45 man bij.
Eerste 25 minuten had ik zin om m'n ogen uit te krabben. Daarna was het goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan het eens niet live zien spelen ze een wereld pot!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Wat voor troep ligt er allemaal op het veld? Die zwarte dingen
quote:
Kom nou verdomme eens op W1 staan bij mij, onlogisch, Sjaak, Charmed en Aquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:19 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug.. net nog de samenvatting mee kunnen pak op de TV
Mooi avondje. Begon kut, vlam in de pan, en opeens lukte alles. Wereldgoal Pelle, wereldspel van Lex. En de propjes naar de grensrechter waren ook humor.
Iemand een foto van de sfeeractie?
Tegen Ajax kom ik wel weer even rellen. Jouw nummer nog hetzelfde?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom nou verdomme eens op W1 staan bij mij, onlogisch, Sjaak, Charmed en A
kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Mulgod 7,5
Jan Maat 7
Vrij 5
King Kong 7
Nelom 4,5
Goossens 4,5
Sexy Lexie 7,5
Hyena 6,5
Schaak 4,5
Pel 7
Poëet 8
Eindigt het op '12'? Whatsapp / sms me dan even. Heb sinds vandaag een nieuwe telefoon, alle numemrs kwijtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen Ajax kom ik wel weer even rellen. Jouw nummer nog hetzelfde?
De RETquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Lekker hoor RET om dan een stroomstoring te hebbenSucces met zn allen in de trein.
Ik vind dat je Janmaat onderschat. Ongelofelijk belangrijk deze wedstrijd in de aanvallende intenties, samen met lex sex.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Mulgod 7,5
Jan Maat 7
Vrij 5
King Kong 7
Nelom 4,5
Goossens 4,5
Sexy Lexie 7,5
Hyena 6,5
Schaak 4,5
Pel 7
Poëet 8
20 de Vrij momentjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe de neuk hebben wij 32 tegendoelpunten?.
En Nelom twee voorzetten mag wel wat hoger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat je Janmaat onderschat. Ongelofelijk belangrijk deze wedstrijd in de aanvallende intenties, samen met lex sex.
Ik denk dat je me aan de andere kant van het vak nog kon horen lachen bij dat ene balletje. Mooi manquote:
Helemaal mee eens. Eigenlijk al sinds Bakkal speelt hij driekwart van de wedstrijden gewoon minimaal ruim voldoende. Blijft jammer hoe slecht hij vaak afrond maar verder best heel aardig. Vandaag m.i. de belangrijkste speler.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij deed het nog goed ook... Vind hem sowieso steeds beter en soepeler spelen. Vooral nu hij minder op doel schiet en meer ondersteunend speelt.
Klopt. Precies wat RvLaak al zegt. Ik denk toch dat hij de overstap van het kleine Ado naar het grote Feyenoord mentaal ook moest plaatsen. Natuurlijk zal het technisch nooit een geweldenaar worden, niet direct iemand voor wie je naar het stadion zal komen, maar toch steeds vaker erg belangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij het "moeten scoren" heeft opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |