SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jaloersquote:
2 x rampenniveauquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
Voor de liefhebbers; Utopia in de Tv kantine
adblock uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef sjaan58 het volgende:
Meer mensen last van hun quote knopje, hij doet niks als ik erop druk? ook de spoiler kan ik niet lezen, al diverse keren in en uitgelogged..
Gokje: omdat het merendeel daar gespeend is van elke vorm van civilisatie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef formule het volgende:
waarom likt iedereen zijn mes af en daarna in de boter
Omdat zwijnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef formule het volgende:
waarom likt iedereen zijn mes af en daarna in de boter
touchdownquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gokje: omdat het merendeel daar gespeend is van elke vorm van civilisatie?
Ach op een gegeven moment doe je dingen die je thuis ook doet.quote:
Dus Ruud poept op een schep en bewaart alles in een potje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach op een gegeven moment doe je dingen die je thuis ook doet.
owwww dan wil ik ook in utopiaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat thuis niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
dan plastie goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
AlcoPaultje gaat lekker .... tweede halve liter al.
[ afbeelding ]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
en de vrouwen komen er ook nog ongeschonden van afquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij mag als eerste optiefen ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee aaik of kim. dan verandert er tenminste iets.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Anton is onderweg?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
Dre voelt weer dat er iets gaat gebeuren..
ik hoop eigenlijk op een meteoriet op de kas maar zoveel geluk zal wel niet...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
was het maar zo'n feest ......quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
Als ze dat iedere avond blijft zeggen, schiet ze vast wel een keer raak!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
Ik lik mijn scherpe mes af en poer er ergens anders inquote:
Ik sense dat ze om tien uur gaan slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand gemeld, dat zweefteef voelt dat er zo iets gaat gebeuren?
Jij niet dan, ik bewaar er juist de HAK potjes voor vrij makkelijk met zo een schroefdekselquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Ruud poept op een schep en bewaart alles in een potje?
ik zeg:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:18 schreef Ransjih het volgende:
zou ruud meer moeite hebben met het idee dat de koeien weggaan dan hij zegt dat hij bij de koeien wil slapen?
shakespeariaans. dickenseskquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Happie ziet er een beetje verdrietig uit, zijn ogen gaan over zijn onderdanen en blijven rusten op Rienk de Zwerver. Hij zal hem moeten liquideren en dat doet hem verdriet, eigenlijk is hij zacht van aard en een aimabel mens. Maar wat gebeuren moet, moet gebeuren. Het leven van een Oliebollenkoning gaat niet over rozen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Happie ziet er een beetje verdrietig uit, zijn ogen gaan over zijn onderdanen en blijven rusten op Rienk de Zwerver. Hij zal hem moeten liquideren en dat doet hem verdriet, eigenlijk is hij zacht van aard en een aimabel mens. Maar wat gebeuren moet, moet gebeuren. Het leven van een Oliebollenkoning gaat niet over rozen.
hahahahaha geweldigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Ruudquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij niet dan, ik bewaar er juist de HAK potjes voor vrij makkelijk met zo een schroefdeksel
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
helderziend houd ff je lijstje bijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand gemeld, dat zweefteef voelt dat er zo iets gaat gebeuren?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe ik wel ff voor jou he meespringenRuud
Suaviter in modo, fortiter in re, .... Zo Happiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
shakespeariaans. dickensesk
quote:
and now let's caesar his sorry assquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Suaviter in modo, fortiter in re, .... Zo Happie
Ze hadden commentaar op die tasjes voor handtekeningen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij niet dan, ik bewaar er juist de HAK potjes voor vrij makkelijk met zo een schroefdeksel
utopia wordt lourdesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hadden commentaar op die tasjes voor handtekeningen.
Op de volgende bio-markt komen ze allemaal met een leeg potje, voor een drol van Ruud.
ADO gaat het wel waarderenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]he niet zo gaan doen he, anders pleur ik je PM vol met feyenoord filmpjes
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
die bedank ik voor de inspanningen tegen de rijnjodequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hadden commentaar op die tasjes voor handtekeningen.
Op de volgende bio-markt komen ze allemaal met een leeg potje, voor een drol van Ruud.
Alle overwinningen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
He joh niet spotten met mijn cluppie uit Rotterdamquote:
Ik vind dat hij zich in dit geval moet vermannen. De zwerver brengt ornrust en daar lijdt iedereen onder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
heater laptop vaatwasser xperia.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Ransjih het volgende:
emil is tegen melkmachines, back to basic is charme
ik geef het doorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
heater laptop vaatwasser xperia.
heb me wel zitten vervelen. dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Nou volgens mij zijn de 10 minuten voorbij Foutje Andrea, er is niets gebeurd
Laat Emile zijn eigen tonijn maar vangen danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
heater laptop vaatwasser xperia.
vink lief. jou kan je nog es om een boodschap sturen.quote:
damn, de kas staat er dus nog...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Nou volgens mij zijn de 10 minuten voorbij Foutje Andrea, er is niets gebeurd
das retro. moet ik je dat nou nog uitleggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een oma-bloesje heeft Billy aan en die wil iets met mode gaan doen?
Ja, leg nog eens uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
das retro. moet ik je dat nou nog uitleggen.
stuiverterriër hooguit. flutdog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Ruud zeggen dat Aike, Hakim en Paul de volle lading kregen met de mailtjes. Aike zou gezegd hebben'ik ben geen geldwolf' .
Happie kennende zal hij ook dit offer voor zijn mensen brengen, it's a dirty job, but somebody gotta do it ......quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zich in dit geval moet vermannen. De zwerver brengt ornrust en daar lijdt iedereen onder.
Top, jij kan het snel !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Ransjih het volgende:
aike hakim en paul kregen het meest op hun flikker (emil en ruud)
dat alles maar over geld ging
emil : als mensen zeggen we haken af is dat alleen niet alleen maar daarom
tegen rienk had hij gezegd, als je een meerderheid krijgt voor niet roken dan gooien ze hun eigen
systeem overhoop
ze houen mij een beetje te vriend
het zijn loze woorden zo
daarom eigenlijk paar erbij zoeken, die ook willen stoppen
Hij wil een meerderheid gaan zoeken tegen het roken. Als Hakim en Paul dan toch blijven roken is meteen de hele bestuursvorm kapot die ze zelf hebben opgezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Emiel over de MT: ik zit erbij en ze houden mij gewoon een beetje te vriend.
Hij zegt zoveel rake dingen, kan het niet bijhouden, helaas.
kim takes one for the teamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Happie kennende zal hij ook dit offer voor zijn mensen brengen, it's a dirty job, but somebody gotta do it ......Mijn gedachten zijn bij hem.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef rokkutsaains het volgende:
Hebben jullie daar ook geregeld last van, wanneer Giorgio in beeld verschijnt?
Dat je hem gewoon, zo maar, plotseling keihard in zijn bek zou willen stompen?
(kijkt peinzend naar gebalde vuist)
"Je moet je mond houden als je tegen me praat"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Miek37 het volgende:
Krijg nou tieten, Utopia bij de TV kantine :-D
Met een quizmaster intonatie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Stroom het volgende:
[..]
zeker als ie weer zo'n stompzinnige opmerking maakt die heel wijs moet klinken maar ozo dom is
krijg er een hapklare brok van in me keel.quote:
Hopen op rtl-gemist danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Utopia werd net gepersifleerd in de TV Kantine!! Hakim, Billy, Vanessa
Hakim jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Je moet je mond houden als je tegen me praat"
Briljant! Nu maar hopen dat Paul er geen lucht van krijgt!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Je moet je mond houden als je tegen me praat"
Of juist wélquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Briljant! Nu maar hopen dat Paul er geen lucht van krijgt!
hoe laat is het skiën morgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Herhaling vanavond:
[ afbeelding ]
Doet Carlo dat ook al?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:40 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hoe laat is het skiën morgen?
ja toch? zag hem al schaatsen hobbelskiën schansspringen en snowboarden. multitalent die man. en zij kan er ook wat van.quote:
is alleen vrouw en kind gewend. dan valt zo'n zak niet mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:42 schreef Mallika het volgende:
Hakim slaat een keer tegen de boksbal en is gelijk kapot?
En dat is dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh jah, want hij er niet in voor!
En konijntjes en een haan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:42 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
is alleen vrouw en kind gewend. dan valt zo'n zak niet mee.
Nou maar hopen dat mailtjes echt ongefilterd zijn doorgekomen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mailtjes vallen in goede handen...![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt was mooi die mails ha ha heerlijk heb even genoten toen ze werden voor gelezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Ruud zeggen dat Aike, Hakim en Paul de volle lading kregen met de mailtjes. Aike zou gezegd hebben'ik ben geen geldwolf' .
aan de straemwissel te zien welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat mailtjes echt ongefilterd zijn doorgekomen.
Reversiaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef SailingDuck het volgende:
Was dit het fragment?
http://www.rtlxl.nl/#!/de(...)be-b3af-102ca444e231
Reversia
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool, ik heb er drie verstuurd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef SailingDuck het volgende:
Was dit het fragment?
Reversia
jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef SailingDuck het volgende:
Was dit het fragment?
Reversia
Naaktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:47 schreef Prospera het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd of Isa wat vaker in bad wil gaan
Wat sneu, echt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:47 schreef Prospera het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd of Isa wat vaker in bad wil gaan
en geschoren. en hoeven gevijld.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef SailingDuck het volgende:
Was dit het fragment?
Reversia
Tot maandag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Mallika het volgende:
En Hakim gaat ook weer stoppen met roken
De voorstellen die ik ga doen komen niet door de keuring denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Wees dan een held en vraag een in bad met Isa aan
Hij haakt al af vanwege die paar keer roken. Wil eigenlijk stoppen, maar dan laat hij Rienk winnen natuurlijk.quote:
Mailtjes sturen, flikker op zeg.quote:
en dat, waarde collegae, is een duivels dilemmaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:52 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Hij haakt al af vanwege die paar keer roken. Wil eigenlijk stoppen, maar dan laat hij Rienk winnen natuurlijk.
ik wil penvrienden worden met ze. lief en leed delen. want ze inspireren me. maken me een betere partner, werknemer, ja zelfs een beter menschquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik wil penvrienden worden met ze. lief en leed delen. want ze inspireren me. maken me een betere partner, werknemer, ja zelfs een beter mensch
Billy ook....?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik wil penvrienden worden met ze. lief en leed delen. want ze inspireren me. maken me een betere partner, werknemer, ja zelfs een beter mensch
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
will she ever know that she's my heroooooooquote:
Noem het maar sneu. Ik stem ook voor!quote:
Dat idee kan bij mij thuis helaas op weinig bijval rekenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Wees dan een held en vraag een in bad met Isa aan
beetje open deur maar voor lot heb je ook wel 2 streams nodigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm 2 streams op Hakim en 2 op Lotte..
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje open deur maar voor lot heb je ook wel 2 streams nodig
Voor Hakim ook en niet vanwege zijn charisma.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje open deur maar voor lot heb je ook wel 2 streams nodig
Een storm van kritiek over het verkopen van de koeien en daarnaast veel kritiek op Hakim en Aike.quote:
mooie quote. voor de onoplettende kijker schept dit verwachtingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Billy en Lot zijn goed bezig in de stal
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mooie quote. voor de onoplettende kijker schept dit verwachtingen.
Een zeekoe scharend met een bezemsteel? Nah..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mooie quote. voor de onoplettende kijker schept dit verwachtingen.
Dat wil ik ook wel weten, maar dat gaat anoniem, blijkbaar de bewoners afmaken. Lafquote:
Nee hoor, die van vanmiddag waren niet anoniemquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten, maar dat gaat anoniem, blijkbaar de bewoners afmaken. Laf
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten, maar dat gaat anoniem, blijkbaar de bewoners afmaken. Laf
Heb geen anonieme mailtjes voorbij horen komen, afzender werd gewoon genoemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker, ik zeg dan ook, een aanval op Happie, is een aanval op ons allenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb geen anonieme mailtjes voorbij horen komen, afzender werd gewoon genoemd.
Heel veel commentaar over het wegdoen van de koeienquote:
we geven politieke steun.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, ik zeg dan ook, een aanval op Happie, is een aanval op ons allen
O.a. dat ze het niet moesten pikken dat Hakim, Paul en Aike alles beslissen. En dat ze 50 euro voor het roken ook aan de koeien kunnen besteden. Dat ze alleen denken aan roken en alcohol en veel geld incasseren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef marjan64 het volgende:
die mitella van aike slaat ook nergens op![]()
![]()
Ja meisie84quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb geen anonieme mailtjes voorbij horen komen, afzender werd gewoon genoemd.
koeien kunnen toch niet roken mafkeesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
O.a. dat ze het niet moesten pikken dat Hakim, Paul en Aike alles beslissen. En dat ze 50 euro voor het roken ook aan de koeien kunnen besteden. Dat ze alleen denken aan roken en alcohol en veel geld incasseren.
Hij is vast heel erg moe van het strontscheppen in de stal. Hij heeft eens een keer fysiek werk vericht.quote:
issie wel gewend. heeft jarenlang zijn kont als sjoelbak gebruikt voor brokken hasj.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij is vast heel erg moe van het strontscheppen in de stal. Hij heeft eens een keer fysiek werk vericht.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:11 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
issie wel gewend. heeft jarenlang zijn kont als sjoelbak gebruikt voor brokken hasj.
ze gebruikt haar nog gewoonquote:
dacht ik ook wel leuk zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Niet onaardig wat Isa aan het maken is, maar waarom moet haar naam er op?
hij jaagt op huiskonijntjes, parkieten en ehh..nog iets dat niet kan vluchten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef SailingDuck het volgende:
Hakim is bij het hoofdstuk jagen en daarna zag ik kopje wapens
Ik draai er even één, De humor ontgaat me me hierquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:12 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ook de reden dat ik geen hasj of coke gebruik, maar dat terzijde
Zwerversquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hij jaagt op huiskonijntjes, parkieten en ehh..nog iets dat niet kan vluchten.
Die klad al de hele muur vol met overal haar naam op...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Niet onaardig wat Isa aan het maken is, maar waarom moet haar naam er op?
ben bezig. maar niet met spul dat via de rectale import verkregen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik draai er even één, De humor ontgaat me me hier
Het zal me niks verbazen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aardappels schillen? Nu nog?
Ze gaan toch niet weer vreten?
appeltjes zijn opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is al weer even geleden, he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die leggen ze tot morgen in een pan water zodat de vitaminen er makkelijker uit kunnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
als er maar een hek omheen zit...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
...en we verlenen zo nodig asiel aan Happie. Happie is ook een Fokker
Sneu toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die klad al de hele muur vol met overal haar naam op...
ehh...dré...waar dan...ehh....nee....nu komen de beelden....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy is haar ring kwijt. "Misschien heeft Dré 'm gevonden", zegt Lot.
Nou Billy, die zie je dus niet meer terug
goed of slecht voorteken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Alleen als hij een Fok! Inburgeringscursus heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou in Paul zijn prostaat zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou in Paul zijn prostaat zoeken
nou ik zou hem direct hartelijk welkom hetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Alleen als hij een Fok! Inburgeringscursus heeft gedaan.
Hij komt er niet in zonder paspoort.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
vol = volquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Alleen als hij een Fok! Inburgeringscursus heeft gedaan.
Tenzij hij van die heerlijke euliballuh meeneemt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vol = volik ben voor een ledenstop
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vol = volik ben voor een ledenstop
De tent gaat slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ha het is zaterdagavond. Dolle boel daar.
serieus?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
ze zijn ook al bijna 12 uur wakker. me dunkt.quote:
En morgen slapen ze weer uit. Lui donders zijn het.quote:
Dan hoeft ze morgen minder te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef Britan het volgende:
Gaan we weer eten zie dat ze aardappelen aan het schillen zijn😃
Die moeten minstens 24 uur weken voor een mooie gladde snot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef Britan het volgende:
Gaan we weer eten zie dat ze aardappelen aan het schillen zijn😃
en dan gratineren met eigen kaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die moeten minstens 24 uur weken voor een mooie gladde snot.
De kaas is er al, Ruud heeft een uur in bad gelegen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dan gratineren met eigen kaas.
topchef daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De kaas is er al, Ruud heeft een uur in bad gelegen.
michelinster kwestie van tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kranenborg zit in een hoekje te huilen. Hier kan hij nooit meer aan tippen.
IK nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk, als hij hier komt sluiten wij hem hem in de armen
Zodra Michel gearriveerd is, stelt Ruud zijn ster ter beschikking.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
michelinster kwestie van tijd
Ik ook niet. Dan komt hij hier shteuken.quote:
zelfde smaakbelevingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra Michel gearriveerd is, stelt Ruud zijn ster ter beschikking.
Als het voor het eind van dit jaar is wel, dan is hij buitengegooid; anders niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan komt hij hier shteuken.
Ik hoop het wel. Hopend dat ze daar een toespeling naar Paul en Hakim maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef snetje het volgende:
Zijn Rienk en Emil nu alle mails aan het nalezen?
'paul mailtje voor jou, morgen komen paar mensen wat ophalen, weet niet wat, iets met veel geld of zo'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Hopend dat ze daar een toespeling naar Paul en Hakim maken.
Ow gelukkig ben pas lid vanaf 2007!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent ook geen Fokker, jij hebt slechts een visum
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'paul mailtje voor jou, morgen komen paar mensen wat ophalen, weet niet wat, iets met veel geld of zo'
Dan word hij helemaal para.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'paul mailtje voor jou, morgen komen paar mensen wat ophalen, weet niet wat, iets met veel geld of zo'
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb net een aantekening in je visum laten maken wegens commentaar, nog één keer en je wordt verbannen naar Kietenknotsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow gelukkig pen pas lid vanaf 2007!
Was pas leuk geweest als Laura dat riep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Ransjih het volgende:
paul roept naar de loods; wie betaalt die 300 dan
niet uit mijn pot
Wat maak je mij nu blijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb net een aantekening in je visum laten maken wegens commentaar, nog één keer en je wordt verbannen naar Kietenknots
Ja dat wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Ransjih het volgende:
paul roept naar de loods; wie betaalt die 300 dan
niet uit mijn pot
redactie is vergeten om zijn rectum na te kijken bij binnenkomst denk ik. dat is zijn eigen bestelwagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:35 schreef Ransjih het volgende:
hakim heeft nog 2 peuken en er duikt nog een biertje op
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Een halve liter voor twee nachten kussen..
Paul moet een station bouwen, kan Happie daar zijn smokkelroute verkopen.
snap jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef blanket het volgende:
Is Rienk al terug gekomen op dat hartjes verhaal ivm roken of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |