SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jaloersquote:
2 x rampenniveauquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
Voor de liefhebbers; Utopia in de Tv kantine
adblock uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef sjaan58 het volgende:
Meer mensen last van hun quote knopje, hij doet niks als ik erop druk? ook de spoiler kan ik niet lezen, al diverse keren in en uitgelogged..
Gokje: omdat het merendeel daar gespeend is van elke vorm van civilisatie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef formule het volgende:
waarom likt iedereen zijn mes af en daarna in de boter
Omdat zwijnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef formule het volgende:
waarom likt iedereen zijn mes af en daarna in de boter
touchdownquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gokje: omdat het merendeel daar gespeend is van elke vorm van civilisatie?
Ach op een gegeven moment doe je dingen die je thuis ook doet.quote:
Dus Ruud poept op een schep en bewaart alles in een potje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach op een gegeven moment doe je dingen die je thuis ook doet.
owwww dan wil ik ook in utopiaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat thuis niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
dan plastie goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
AlcoPaultje gaat lekker .... tweede halve liter al.
[ afbeelding ]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
en de vrouwen komen er ook nog ongeschonden van afquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |