jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij mag als eerste optiefen ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee aaik of kim. dan verandert er tenminste iets.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach op een gegeven moment doe je dingen die je thuis ook doet.
Anton is onderweg?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
Dre voelt weer dat er iets gaat gebeuren..
ik hoop eigenlijk op een meteoriet op de kas maar zoveel geluk zal wel niet...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
was het maar zo'n feest ......quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Stroom het volgende:
[..]
ik zie niemand neuken op de keukentafel....
Als ze dat iedere avond blijft zeggen, schiet ze vast wel een keer raak!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef mangalie het volgende:
Ik lik mijn scherpe mes af en poer er ergens anders inquote:
Ik sense dat ze om tien uur gaan slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand gemeld, dat zweefteef voelt dat er zo iets gaat gebeuren?
Jij niet dan, ik bewaar er juist de HAK potjes voor vrij makkelijk met zo een schroefdekselquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Ruud poept op een schep en bewaart alles in een potje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |