SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arias, ole ole. Arias ole olequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft Arias eigenlijk een eigen lied?
Bruma heeft als geste (djeste) het logo gezoend. Nu is het weer goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat het publiek nu de hele tijd "mongool' tegen Bruma gaat roepen.
5-4quote:
op de ritme boeren boeren boerenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dat op het ritme van Depay ole ole, Matavz ole ole, Toivonen ole ole of Zoet ole ole?
quote:
Mijn lievelingslied everquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
op de ritme boeren boeren boeren
Nee, Twente is lekker bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is echt schandelijk slecht op verdedigend vlak.
Het wijsje van Toivonen ole ole is hergebruiktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dat op het ritme van Depay ole ole, Matavz ole ole, Toivonen ole ole of Zoet ole ole?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat alles te moeilijk is voor Hiljemark
Mooi gezegd Stijn, met dat gevoel loop ik al een tijdje rond alleen wist ik het niet te verwoorden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
Veel te hard man, zat geen gevoel in niksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef TwenteFC het volgende:
Die pass van Ruiz is nog niet zo slecht, als hij hem gewoon langs zich heen laat rollen.
Hij is toch een lijder?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef S0nic het volgende:
Die Hiljemarkdenkt echt dat hij een leider is, zo lachwekkend altijd om te zien.
Je was als mod nog grappig, maar nu.....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rust in Eindhoven.
Voor de Duitsers:
Ruhe in Eindhoven.
2e helft is vaak wel veel beter dan de 1e.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
2e helft schakelt Twente even een tandje bij en gaan ze erop en erover.![]()
Het valt tegen, ik weet het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je was als mod nog grappig, maar nu.....
toen ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In zijn 4 richting Enschede rijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ach, wat RKC kan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Was hij mod?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In de City of Light is het nooit rustigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rust in Eindhoven.
Voor de Duitsers:
Ruhe in Eindhoven.
Met 3 punten in de tuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn 4 richting Enschede rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |