Zwaar irritant is dat. Vanmorgen ook, om 11:00 het gewone Journaal met het nieuws dat Kramer niet start op de 1500m en dat bij het skien 2 dames goud hebben. Om 11:30 vervolgens een OS Journaal opnieuw met bovenstaande nieuws.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Redefine het volgende:
Deze samenvatting is een halfuur na de vorige samenvatting hiervan.
En dan de Telfort reclame met de stem van Susan Visser.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:45 schreef alors het volgende:
Rot eens op met die WIDM cocktease, we kunnen pas over 2 weken kijken
Ja idd, en net Media Markt reclame met Arjen Lubachquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan de Telfort reclame met de stem van Susan Visser.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan de Telfort reclame met de stem van Susan Visser.
Ze pesten ons gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en net Media Markt reclame met Arjen Lubach
Kruidvat met Hadewych Minisquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en net Media Markt reclame met Arjen Lubach
Ik ben geswitch naar de dames halfpipequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat. Vanmorgen ook, om 11:00 het gewone Journaal met het nieuws dat Kramer niet start op de 1500m en dat bij het skien 2 dames goud hebben. Om 11:30 vervolgens een OS Journaal opnieuw met bovenstaande nieuws.
Ze kan ook zingen onze blonde lellebelquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kruidvat met Hadewych Minis
Ze heet dan ook Zhang Hong Visserquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:06 schreef muzas het volgende:
Ik las vandaag dat die zhang een buitenechtelijke dochter van Mart Smeets is.
herhaling van het schaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Redefine het volgende:
Tom vraagt de vraag der vragen. 'Morgen geen schaatsen, wat moeten we nu uitzenden![]()
![]()
'
Scherp.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
herhaling van het schaatsen natuurlijk
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
herhaling van het schaatsen natuurlijk
Volkomen logische conclusie van de Amerikanen. Ik ben net nog naar de AH geschaatst.quote:
Om 1900 zijn er een paar belangrijke nummertjes waar de NOS graag live naar schakelt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef marcodej het volgende:
Waarom is dit om 1800, wanneer elk normaal persoon nog onderweg is naar huis?
Ik neem aan dat de herhalingsshow voor werkenden bedoeld is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om 1900 zijn er een paar belangrijke nummertjes waar de NOS graag live naar schakelt.
Nee die moeten naar Henry en Erben kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de herhalingsshow voor werkenden bedoeld is.
Je bent toch geen homo ofwa?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die moeten naar Henry en Erben kijken.
Nu kan je genieten van kunstschaatsen.
Jij wil ook een Volkswagen Polo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epke is mijn grote voorbeeld.
Die heeft wel een geile body inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epke is mijn grote voorbeeld.
Ja, maar je mag hem niet pakken voor het huwelijk he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heeft wel een geile body inderdaad.
Pak jij hem dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar je mag hem niet pakken voor het huwelijk he.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:51 schreef Redefine het volgende:
Overzicht van de dag: OEB pakte geen medaille bij de biatlon en bla, bla, bla. En oh ja Fourcade pakte het goud.
'Originele' filmpje is langer. Staat volgens mij op de website van rtv Noord-Holland. En daar gebeurt al iets in het begin. Maar hier gooit hij het ei eraf inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef wimderon het volgende:
Dit dus. Volgens Egbers viel het ei van de lepel af![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wat gemist; waar gaat het precies over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef wimderon het volgende:
Dit dus. Volgens Egbers viel het ei van de lepel af![]()
[ afbeelding ]
Dat Verweij niet tegen z'n verlies kon ofzoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist; waar gaat het precies over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |