Nee die moeten naar Henry en Erben kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de herhalingsshow voor werkenden bedoeld is.
Je bent toch geen homo ofwa?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die moeten naar Henry en Erben kijken.
Nu kan je genieten van kunstschaatsen.
Jij wil ook een Volkswagen Polo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epke is mijn grote voorbeeld.
Die heeft wel een geile body inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epke is mijn grote voorbeeld.
Ja, maar je mag hem niet pakken voor het huwelijk he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heeft wel een geile body inderdaad.
Pak jij hem dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar je mag hem niet pakken voor het huwelijk he.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:51 schreef Redefine het volgende:
Overzicht van de dag: OEB pakte geen medaille bij de biatlon en bla, bla, bla. En oh ja Fourcade pakte het goud.
'Originele' filmpje is langer. Staat volgens mij op de website van rtv Noord-Holland. En daar gebeurt al iets in het begin. Maar hier gooit hij het ei eraf inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef wimderon het volgende:
Dit dus. Volgens Egbers viel het ei van de lepel af![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wat gemist; waar gaat het precies over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef wimderon het volgende:
Dit dus. Volgens Egbers viel het ei van de lepel af![]()
[ afbeelding ]
Dat Verweij niet tegen z'n verlies kon ofzoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist; waar gaat het precies over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |