quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten.
Hoe gaat het met school? Nog steeds te makkelijk?
Kramer is wel echt goed. Ik denk dat ik uiteindelijk zelfs langzamer zou zijn als hem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik schaatsen. Was niet veel aan, maar wel 3 medailles.
Deze heeft weer andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik google Holly Michaels gif en krijg dit:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, maar dit is haar niet.
Xbox. ik heb wel Saind als Xbox mattie. We hebben elkaar al eens een berichtje gestuurd. En ik heb op zijn aanraden GTA5 gekocht. Een game waar ik daarvoor nog nooit van gehoord had.quote:
Puk tegen je kaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer begint t ijshockeyen dan? Een van de weinige leuke sporten.
Weet je dat ik dat oprecht vergeten benquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Xbox. ik heb wel Saind als Xbox mattie. We hebben elkaar al eens een berichtje gestuurd. En ik heb op zijn aanraden GTA5 gekocht. Een game waar ik daarvoor nog nooit van gehoord had.
https://www.facebook.com/svenkramer86/posts/346291245424668quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kramer is wel echt goed. Ik denk dat ik uiteindelijk zelfs langzamer zou zijn als hem.
Ik gebruik nooit een muismat.quote:
Ik deed het ook nooit, maar op m'n nieuwe bureau schiet m'n muiscursus alle kanten op als ik het niet doe.quote:
Mij ben je niet vergeten toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ik jou al als PS3 mattie? Sorry ik weet niet meer precies met welke FOK!ers ik nu allemaal wel en niet heb gegamed.
Duurt allemaal wat langer voordat het laad hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
die had ook al een baard toen sinterklaas nog in dienst zat
Nee helaas niet. Mikey ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mij ben je niet vergeten toch?
Heb je ook verloren van Mikey?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Mikey ook niet.
Je zit zeker mobiel?quote:
quote:
quote:
Ik zie nu na al die jaren ook wat je er precies mee moet doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik keek eerst niet echt en dacht dat het een of andere ijsjesreclame was.
4-0 ofzo ook nog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook verloren van Mikey?
Klinkt sexy, jammer dat ik je niet kan opwarmen nuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lig in bed met de tv aan en de laptop op schoot.
En ik heb het koud
einde bericht
whisky zuipenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lig in bed met de tv aan en de laptop op schoot.
En ik heb het koud
einde bericht
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt sexy, jammer dat ik je niet kan opwarmen nu
Ik drink nu Rochefort 8quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor elk probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |