Eerlijk is eerlijk, als je Groningen het hoofd kan bieden moet je wel een zeer grote kanshebber zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Twente en Vitesse gaan het Ajax wel heel makkelijk maken
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Twente en Vitesse gaan het Ajax wel heel makkelijk maken
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als je Groningen het hoofd kan bieden moet je wel een zeer grote kanshebber zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Barçavoetbal in het Philips-stadion.
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja preciesVitesse hebben we uit op een punt gehouden en Twente wordt woensdag verslagen dus de kampioen is wel duidelijk.
Dat zeg ik ook elke dag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"
Dan komt het wel goed dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"
Sporting Club de Philipsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Barçavoetbal in het Philips-stadion.
Hoezo, als je als concurrentie punten laat liggen wordt het voor de andere kandidaat makkelijker om kampioen te worden. Deze kan ten gevolge hiervan punten laten liggen terwijl het anders zou worden ingehaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.
Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen WILLEN worden!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'
AZ heeft geen captain xdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
AZ zonder Jóhannssón.
Beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Na een kwartier heeft Marc pas twee keer zijn bek opengetrokken.
Laten we dat in Louisnaam zo houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
En er komt alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Mickey Mouse liekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'
Troost je, jou zal het ook nooit lukkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen WILLEN worden!!!
Als mani en ik de kicksen aantrekken zijn de Eagles dit jaar nog kampioenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, jou zal het ook nooit lukken
Over 2 kansen gaat hij scoren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Luc neemt de bal niet mee.![]()
Wachten op de 1-1.
Typisch ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
En dan ook echt weer zo'n onmogelijke goal die 4x zo moeilijk is.
FOX heeft goed commentaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic scoort in een normale situatie.
Twente verliest.quote:
Het gras is wel lang inderdaad.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |